AndroidHealthClinic

Vetpercentage en tips nodig

bomtoonen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
82kg
Hallo allemaal,

ben nieuw op dit forum en heb al wat rondgeneusd vooraleer ik de stap waagde om zelf een account aan te maken. Ik ben nu 4 maand bezig met krachttraining. Was van nature ecto maar door veel junkfood eten ben ik nu al een pak zwaarder. Ik kwam van 74 kg naar 83,5 kg. Ik zou graag van jullie weten wat mijn vetpercentage ongeveer zou zijn en wat ik volgens jullie zou moeten doen (verderbulken of cutten) aangezien de zomer eraan komt.

Ik heb tevens het gevoel dat mijn schouders ver achter lopen, probeer dit te verhelpen met lateral raises maar heeft precies weinig effect. Ook lijkt het of mijn linkerborst (rechter op de foto) harder achterloopt dan de rechter, heeft ook een andere structuur precies (en niet alleen de aanhechtingen bedoel ik dan, de ene is voller en heeft precies geen 'blokvorm' of hoe je het ook mag noemen).

Iemand tips? Alvast bedankt

Snapshot_20140501.JPG

Hallo allemaal,

ben nieuw op dit forum en heb al wat rondgeneusd vooraleer ik de stap waagde om zelf een account aan te maken. Ik ben nu 4 maand bezig met krachttraining. Was van nature ecto maar door veel junkfood eten ben ik nu al een pak zwaarder. Ik kwam van 74 kg naar 83,5 kg. Ik zou graag van jullie weten wat mijn vetpercentage ongeveer zou zijn en wat ik volgens jullie zou moeten doen (verderbulken of cutten) aangezien de zomer eraan komt.

Ik heb tevens het gevoel dat mijn schouders ver achter lopen, probeer dit te verhelpen met lateral raises maar heeft precies weinig effect. Ook lijkt het of mijn linkerborst (rechter op de foto) harder achterloopt dan de rechter, heeft ook een andere structuur precies (en niet alleen de aanhechtingen bedoel ik dan, de ene is voller en heeft precies geen 'blokvorm' of hoe je het ook mag noemen).

Iemand tips? Alvast bedankt

Als je gaat bulken probeer het dan clean dan ten eerste haha :p
En als je van nature ecto bent dan blijf je dat altijd.

Zelf zou ik gewoon afgaan op waar jij je het prettigst bij voelt. Je hebt een goede basis om mee te bouwen, like me, gewoon doen waar je jezelf (ik herhaal het maar even) prettig bij voelt.

Edit: denk dat je vp 10% is

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie!! weet nog niet echt goed wat ik ga doen ! ik denk nog een beetje bulken en vanaf midden juni cutten ofzo. Val normaal gezien gemakkelijk af :D

Ja, ik zou nog lekker (clean) bulken. Wat meer massa pakken. Denk dat je vp rond de 12-13% zit.
Goeie basis!

Massa kan nooit kwaad, mits het spiermassa is. Als je gewoon goed blijft trainen+eten trekken de verhoudingen heus wel recht. Vind het op de foto wel meevallen hoor, betreft je linkerborst.
Ook vind ik je schouders niet wat je zegt goh wat vreemd. Ziet er gewoon normaal gezond uit.

Je ziet bij je rug wel een lichte V vorm opkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt, ik ga een voedingsschema opstellen voor volgende week, er mag inderdaad nog wat massa bij!
Enja dat van die schouders zit mss inderdaad tussen de oren, maar het lijkt altijd alsof ik de smalste van mijn groep maten ben :p

Terug
Naar boven