XXL Nutrition

Vetpercentage (foto)

gerovas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Goedenavond dbb forumleden,

Ik zal me even voorstellen ik ben gert 27 jaar en ben alweer een tijdje actief in de bodybuilding wereld.
Na een winter lang (clean) bulk gedaan te hebben was mijn vp weer gestegen naar 16.3 %. Nu ben ik sinds 14 maart weer begonnen met de cut aangezien ik voor de zomer onder de 10% vp wil zitten. Vandaag na ruim een maand weer een driepunts meting gedaan en de uitkomst is 14.3% gemiddeld over 3 metingen. Nu is dit helemaal niet slecht, alleen hoor ik van mensen om mij heen dat dit niet klopt met het beeld wat ze van mij hebben. Vandaar wil ik vragen of jullie wilden kijken of dit klopt. Hieronder een foto van vanmiddag.

Alvast bedankt voor de reacties.

IMG_20140422_115236.jpg

Ja tussen de 12/14%

14 lijkt me een aardige schatting

14/15

13-14 inderdaad

• Topic Starter Topic Starter
Super bedankt voor de reacties jongens. Dan weet ik iig dat de metingen nahenoeg correct zijn.

Wat voor beeld hebben mensen om je heen dan?

• Topic Starter Topic Starter
Mensen zeggen eerder dat ik nu pas op de 16% vp zou zitten vandaar dat ik het zo raar vind.
Maar goed ik hou gewoon de driepuntsmeting aan. Verder boeit het mij ook totaal niet of ik nu 10 of 20 % zou staan ik weet zelf pas wanneer ik denk klaar te zijn. Wilde alleen even vragen of ze gelijk hadden of niet.

13-14%. Persoonlijk vind ik dit veel mooier dan 10. Beter wat buffer dan super droog :)

Zit hij zo hoog in % ja?

Lekker hoor, Gert!! 12-14% lijkt mij prima. En ik sluit mij aan bij degene die zegt dat dit er beter uitziet dan 10%. Vind het erg mooi.

goedenavond dbb forumleden,

ik zal me even voorstellen ik ben gert 27 jaar en ben alweer een tijdje actief in de bodybuilding wereld.
Na een winter lang (clean) bulk gedaan te hebben was mijn vp weer gestegen naar 16.3 %. Nu ben ik sinds 14 maart weer begonnen met de cut aangezien ik voor de zomer onder de 10% vp wil zitten. Vandaag na ruim een maand weer een driepunts meting gedaan en de uitkomst is 14.3% gemiddeld over 3 metingen. Nu is dit helemaal niet slecht, alleen hoor ik van mensen om mij heen dat dit niet klopt met het beeld wat ze van mij hebben. Vandaar wil ik vragen of jullie wilden kijken of dit klopt. Hieronder een foto van vanmiddag.

Alvast bedankt voor de reacties.
12

ziet er goed uit Gert.
Iedereen heeft vet op andere plekken waardoor het moeilijk te zeggen is maar waarschijnlijk zit je rond de 12%

Terug
Naar boven