Fitness Seller

vetverlieslogje

• Topic Starter Topic Starter
vandaag schouders en beetje biceps gedaan:

10min gefietst

Arnold press met db:
12x8kg
10x10kg
8x12kg
6x12kg

side raise db, schuin hangend naar beneden:
12x5kg
10x6kg
8x7kg
6x7kg
in superset met:
side raise db, zittend op incline bankje:
12x3kg
10x4kg
8x4kg
6x5kg
12x3kg (gewicht per arm)

rear delt row met bb:
12x25kg
10x27,5kg
8x28,5kg
6x30kg

face pulls aan cable station:
12x15kg
12x20kg
8x25kg
6x30kg

military press met bb:
12x15kg
10x20kg
8x22,5kg
6x25kg

Zottman curl met db (gewicht en reps per hand):
12x3kg (beetje te laag in gewicht begonnen maar had dit nog nooit gedaan)
12x4kg
12x5kg
12x6kg
12x7kg

cable crossover curls (high)
12x10kg (per arm)
12x10kg
10x15kg
10x15kg

cross body hammer curl:
10x6kg
10x6kg
10x7kg
10x7kg

15min gefietst

neeneen, mijn echtgenoot doet dat (die schijven he). ttz, wij doen dat voor elkaar (ah, echte liefde he, schijven op elkaars schoot leggen) :-D

owh, nice beide naar de gym

Waarom begin je eerst met die Arnold press, een hoop isolatie en dan pas die
MP? Mooie training wel hoor, goed gewerkt

ja, 'k weet het, normaal begin ik met military press maar 't was nogal druk gisteren en moest gewoon nemen wat niet bezet was vandaar... :)

:) toch een goede gym nochtans, veel powerlifters en zo, weinig tralala (vb. geen loopbanden, enkel fietsen, crosstrainers, stepmachines), ook geen groepslessen (voorlopig nog niet) of sauna of van die "prutsen" hahaha.

Vrij hardcore gym met squatrek, deadlift-hoekje (centraal in de gym trouwens :cool:), smithmachine, benchpress,... :)

Wou als dat bij mij in de buurt was ... hier in de buurt is het enkel commercieel gedoe.
Dus ja, ik zit dan maar in mijn powerrack in het tuinhuis :)

gisteren waren we met zijn 3-en haha

lekker rustig

gisteren waren we met zijn 3-en haha

lekker rustig

das idd lekker rustig, :cool:. Das echt chill als er niet te veel volk is. Vanavond wat cardio gaan doen en dan verwacht ik ook niet veel volk. Je moet toch gek zijn om op vrijdagavond te gaan trainen :D

@Robke: in je tuinhuis heb je dan ook geen last van toestellen die bezet zijn natuurlijk :cool::D

Ik train wel graag in onze gym, de eigenaars komen een babbeltje slaan en geven degelijke tips (als ze zien dat je gemotiveerd bent en wil luisteren) en regelmatig ben ik daar de enige vrouw (tenzij enkelen op de crosstrainer) = veel plaats in de kleedkamer :D
Tenzij ik per toeval eens in de voormiddag ga trainen, dan is het de club van de gepensioneerden die daar zit :) (ik schat gemiddelde leeftijd = 60)

haha train in kas man, compleet van glas. plat dak. no airco

Yeah buddy

hehe, hier ook geen airco, enkel 1 ventilator voor de hele ruimte en alle deuren open voor wat luchtcirculatie. En dan thuiskomen met een gevoel: "amaai, goe gezweet" terwijl je al kletsnat bent van te kijken naar de gewichten :D:D:D

Ok, eens kijken of we het allemaal nog weten. Serieus trainingske gehad maar heeft oh zo deugd gedaan.
Gisteren geen cardio meer gedaan wegens aanhoudende migraine en daarom maar eens geluisterd naar mijn lichaam en gisteravond gerust.

vandaag: grotendeels rug getraind

10min crosstrainer (52kcal) opwarming

BOR in de smith: (gewicht is enkel van de schijven op de barbell)
12x10kg (opwarming)
12x20kg
10x22,5kg
8x25kg
6x27,5kg

Lat pull down met smalle greep:
12x30kg
10x35kg
8x40kg
6x45kg
12x25kg (voor de pomp)

seated cable row met triangel:
12x55kg
10x60kg
8x65kg
6x70kg
(in superset met hip abduction, staand met bodyweight, 4x30x links en rechts, gewoon om de hartslag omhoog te houden)

lat pull down staand met gestrekte armen:
12x30kg
10x35kg
8x40kg
6x40kg
12x30kg
(in superset met standing hip extension met bodyweight, 3x25x links en rechts, ook om de hartslag omhoog te houden)

hyperextension: 3x20xbw in superset met
45° side bends op hyperextension-bankje: 3x20x elke kant

plank: 3x60sec

en dan, omdat ik het nog niet beu was: serie de la mort dwz standing db curl:
zonder pauze:
8x8kg (aantal reps en gewicht per hand)
8x7kg
8x6kg
8x5kg
8x4kg
en deze reeks 2x

cardio:
extra gedaan want deze week nog geen cardio gedaan:
30min stepmachine aan hartslag 140: 217kcal
20min crosstrainer aan hartslag 140: 110kcal
10min fietsen als cooldown: 42kcal

PWO-meal:
1 whey muffin
1 volkoren boterham met kaas
2 volkoren boterhammen met pindakaas

aardig wat werk hoor !

thanks, heeft deugd gedaan ook! :)

gisteren met de fiets gaan werken: goed voor 300kcal
vandaag ook met de fiets komen werken en dan doorrijden naar de gym, vanavond schouders.

Ik heb het tegenwoordig wel lastig met 't clean eten. Zit volledig in vakantiemode (terwijl ik pas over 2 weken verlof heb) en heb dan precies toch wat minder discipline.
Ik doe alleszins mijn best maar vermoeidheid is mijn grootste boosdoener, dan kan heb mij precies allemaal minder schelen. Gelukkig kan ik mezelf blijven motiveren om de schade te beperken, maar 't is tegenwoordig niet makkelijk... Ik zou graag nu nog 2 weken superclean eten ifv de vakantie die daarna volgt, dan zou ik de teugels even lossen.

Op het werk is het geen probleem, want ik neem mijn eten mee voor een hele dag. 't Is maar 's avonds thuis en in't weekend dat het moeilijker wordt...
ik probeer het alleszins te compenseren door wat meer cardio te gaan doen om zo de schade te beperken

Ja, bij vermoeidheid is er wat meer leptin of grehin, welke was het nu van de 2.
En die triggert wel zin naar eten ja. Beste kan je dan toch gewoon proberen om
wat kip oid naar binnen te smikkelen ipv snoep. Eiwitrepen helpen ook altijd wel
bij me. Die zijn zoet en zo heb je toch de indruk dat je aan het snoepen bent :D

Jeej vakantie, mijne is al voorbij ... :sad:

Ja, bij vermoeidheid is er wat meer leptin of grehin, welke was het nu van de 2.
En die triggert wel zin naar eten ja. Beste kan je dan toch gewoon proberen om
wat kip oid naar binnen te smikkelen ipv snoep. Eiwitrepen helpen ook altijd wel
bij me. Die zijn zoet en zo heb je toch de indruk dat je aan het snoepen bent :D

Jeej vakantie, mijne is al voorbij ... :sad:

eiwitrepen, klinkt goed, maar dacht dat die nogal hoog in kcal-waarde zaten, 'k ga het eens bekijken. bedankt voor de tip! :);)

tja vakantie, ik ben zoooooooooo hard aan't aftellen. Heb voor het eerst in 6 jaar (sinds ik werk dus) 2 weken verlof na elkaar. Woehoeeee.
En die zitten al goed gevuld met 3 circuitdagen, 1 weekje Kos en nog wat additional relaxation.

Das natuurlijk het jammere aan vakantie he, 't passeert ook weer. Maar gelukkig is't nog wat mooi weer, kan je daar toch nog wat van genieten!!! :cool:

vandaag naar 't werk gefietst en ineens doorgefietst naar de gym ook:

schouders getraind, alles zo kalm mogelijk proberen doen, had alweer eens hoofdpijn. IK HAAAT HOOFDPIJN!!

military press (jaja, eerst de compound :D):
12x15kg
12x20kg
10x22,5kg
6x25kg

standing one arm db shoulder press:
12x8kg
12x10kg
10x12kg
6x14kg

hanging side raise (in feite lateral raise terwijl je schuin overhelt):
12x5kg
10x6kg
10x6kg
6x7kg

side raise zitten op een incline bankje:
12x3kg
10x4kg
8x4kg
8x4kg

standing side raise:
2x12x4kg
2x10x5kg

rear delt machine:
12x20,3kg
12x22,6kg
10x25kg
8x27,3kg

face pulls: (met touw aan cable station)
12x20kg
12x25kg
10x30kg
10x35kg

crunch machine:
3x30x30kg

plank: 3x1min

cardio:
20min stepmachine aan gemidd hartslag 140kcal
10min crosstrainer aan zelfde hartslag

naar huis gefietst

PWO-meal:
whey muffin
320gr amandelmelk + 50gr brinta en lepel gebroken lijnzaad
handjevol cashewnoten

still nice work however

vriendin van me gaat altijd op de step staan als je migraine oid heeft. Schijnt te helpen
bij haar. En niet vergeten door een gebrek aan vocht krijg je ook hoofdpijn. Dus ja, drink
je wel genoeg met dit warme weer?

thanks, gotta love dem painkillers, hebben wel wat geholpen.

Volgens mij had ik wel voldoende gedronken (zeker 1,5l water over de hele dag en 's avonds nog ong een 1l) maar denk dat 't zuurstoftekort was, echt geen luchtcirculatie en heel heet en plakkerig.

vanavond geen gym oid, moet naar de oogarts, vooronderzoeken om te zien of ik mijn ogen kan laten laseren. Ben die contactlenzen ondertussen geweldig beu en 't moet fantastisch zijn om je ogen open te doen en alles te zien. Hopelijk kom ik in aanmerking (cornea moet voldoende dik zijn) :)

morgen en overmorgen normaal gezien weer met de fiets naar 't werk

Terug
Naar boven