AndroidHealthClinic

Vijf grappige psychologische tests

WIl je karma?

:sl*t:

die van die Rode hamer is wel lache ja, ik zat nog te twijfelen, maar rode hamer kwam het "sterkste door".

Die van die f'en kende ik al. Maar toch zag ik ze niet :roflol:

ik had eerst een rode tang, maar direct erna veranderde ik naar rode hamer :eek:

Heb trouwens een maatje met (vrij mild) psychopatisch gedrag. Ga hem deze test eens laten doen. :D

Echt geweldig :D, ik had inderdaad de rode hamer!

Ik had een gele boormachine???

En had de zes F's,

Maar een genie zou ik me niet noemen haha:D

Groene hamer, 6 F'en, ik denk als een psychopaat (lekker dan, maar die kende ik al geloof ik) en m'n varken keek naar links, was midden boven op het papier, had 4 poten, 2 ogen, 1 oor, 1 neus en een lange staart met voor de rest weinig details. Voetshit = np. :)

hoe werkt die met rekenen? ik kreeg rood door en een moersleutel

Ik had een gele boormachine???

En had de zes F's,

Maar een genie zou ik me niet noemen haha:D

Groene hamer, 6 F'en, ik denk als een psychopaat (lekker dan, maar die kende ik al geloof ik) en m'n varken keek naar links, was midden boven op het papier, had 4 poten, 2 ogen, 1 oor, 1 neus en een lange staart met voor de rest weinig details. Voetshit = np. :)

Uiteraard...

4 & 5 F'en zijn uitzonderlijk maar jullie scoren zo maar even elk 6 op 6. :rolleyes:

Het was de bedoeling max. 10 seconden te kijken, dat hebben jullie toch ook door? :D

Het enige wat ik goed kon was die bewerkingen zeer snel oplossen :(

Wat dachten jullie bij 1? Ik dacht dat het de vriend van der zus was.

Uiteraard...

4 & 5 F'en zijn uitzonderlijk maar jullie scoren zo maar even elk 6 op 6. :rolleyes:

Het was de bedoeling max. 10 seconden te kijken, dat hebben jullie toch ook door? :D

Je hebt me door, kheb hier een half uur staan staren

Uiteraard...

Nou en toch zag ik het. Ik heb het wel 3 keer overgelezen, geen idee of het 10 seconde was of 20.

Ik heb een moskee om het varkentje getekend, mag dat ook ?

Ik dacht btw niet aan een hamer maar aan zo'n ding:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen dan wat grotere met zo'n veer er tussen. Heb nog nooit een rode hamer gezien dus kwam niet in me op:P

Terug
Naar boven