test 1: dacht dat ze haar zus vermoorde omdat ze misschien die jongen van haar zou stelen
test2:
Degene die de zes F?s wel telt is een genie, vier of vijf is zeldzaam, en 3 is normaal.
blijkbaar ben ik een genie, hiep hiep hoera
test3: bij deze was ik echt stomverbaasd, ik deed mn uiterste best om aan iets te denken wat ze niet zouden voorzien, en ik dacht GVD AAN EEN RODE HAMER:angry:
test4: lukte gewoon niet, mn voet ging automatisch meedraaien met mn hand, en als ik echt focuste dan draaide mn hand mee met mn voet, maar ik kon onmogelijk ze allebei doen, vreemd
test5: had ik de volgende dingen
Als je meer in het midden getekend hebt : ben je realistisch
Als het varkentje naar links kijkt : geloof je in tradities, ben je vriendelijk en onthoudt je heel makkelijk verjaardagen, speciale data etcetera...
(ik wou eerst rechts tekenen, maar omdat dit mijn instinct was en ik weer niet een rode hamer incident wou voorkrijgen had ik links getekend)
Kijkt het varkentje je recht aan : dan ben je recht voor zijn raap, je speelt graag voor de advocaat van de duivel en je bent niet bang discussies aan te gaan.
dit is waar
* Als je veel details hebt getekend ben je analytisch, geduldig en op je hoede.
is ook waar
* Als je wel 4 poten hebt getekend : ben je zeker van jezelf, obstinaat en je houdt vast aan je idealen.
ook waar
* De grootte van de oren geeft aan of je een luisterend oor kunt bieden : hoe groter de oren hoe beter je dat kunt..
heb normale oren getekend, denk dat dit ook klopt
* De lengte van de staart : geeft de kwaliteit van je coïtusleven aan, des te langer de staart, des te beter !!!!!!
de staart is maar matig met een krulletje dus dit klopt niet, mn coïtusleven is SLECHT, kom net uit 41 dagen onthouding for cyring out loud