MuscleMeat

Vijf grappige psychologische tests

Ik moest ook al aan een blauwe hamer denken...

Karma voor deze tests!

had een blauwe hamer

edit: blijkbaar niet de enigste :roflol:

Bij test 3 dacht ik aan een donkerbruine houten bijl ??? :D

test 1: dacht dat ze haar zus vermoorde omdat ze misschien die jongen van haar zou stelen

test2:
Degene die de zes F?s wel telt is een genie, vier of vijf is zeldzaam, en 3 is normaal.
blijkbaar ben ik een genie, hiep hiep hoera:)

test3: bij deze was ik echt stomverbaasd, ik deed mn uiterste best om aan iets te denken wat ze niet zouden voorzien, en ik dacht GVD AAN EEN RODE HAMER:angry:

test4: lukte gewoon niet, mn voet ging automatisch meedraaien met mn hand, en als ik echt focuste dan draaide mn hand mee met mn voet, maar ik kon onmogelijk ze allebei doen, vreemd

test5: had ik de volgende dingen
Als je meer in het midden getekend hebt : ben je realistisch

Als het varkentje naar links kijkt : geloof je in tradities, ben je vriendelijk en onthoudt je heel makkelijk verjaardagen, speciale data etcetera...
(ik wou eerst rechts tekenen, maar omdat dit mijn instinct was en ik weer niet een rode hamer incident wou voorkrijgen had ik links getekend)

Kijkt het varkentje je recht aan : dan ben je recht voor zijn raap, je speelt graag voor de advocaat van de duivel en je bent niet bang discussies aan te gaan.
dit is waar:)

* Als je veel details hebt getekend ben je analytisch, geduldig en op je hoede.
is ook waar:)

* Als je wel 4 poten hebt getekend : ben je zeker van jezelf, obstinaat en je houdt vast aan je idealen.
ook waar

* De grootte van de oren geeft aan of je een luisterend oor kunt bieden : hoe groter de oren hoe beter je dat kunt..
heb normale oren getekend, denk dat dit ook klopt

* De lengte van de staart : geeft de kwaliteit van je coïtusleven aan, des te langer de staart, des te beter !!!!!!
de staart is maar matig met een krulletje dus dit klopt niet, mn coïtusleven is SLECHT, kom net uit 41 dagen onthouding for cyring out loud:roflol:

Dat met je rechtervoet en rechterhand, het heeft iets te maken met je linkerhersendeel ofzo, die kan niet 2 dingen tegelijk, kan het niet goed uitleggen.

Test 1: deze had ik goed, ik vind het niet verassend want ik ben ook wel een beetje een psychopaat. Ben ook dol op zieke films ed.

Test 2: Kende hem al en de eerste keer zag ik er ook maar 3, nu wel 6! ;)

Test 3: Een groene hamer? ???

Test 4: ****ing irritant.

Test 5: Geen zin in.

Test 1: deze had ik goed, ik vind het niet verassend want ik ben ook wel een beetje een psychopaat. Ben ook dol op zieke films ed.

Test 2: Kende hem al en de eerste keer zag ik er ook maar 3, nu wel 6! ;)

Test 3: Een groene hamer? ???

Test 4: ****ing irritant.

Test 5: Geen zin in.

psycho:D

Rode hamer was dead on bij mij

Freaky :D

wist het antwoord op 1 niet

die met die F'en kwam ik zelfs na 3 keer maar tot 3.... terwijl ik wist dat ze verstopt zaten

die met die voet kende ik al

en ik had een blauwe schroevendraaier o.o
denk dat ik maar vast een afspraak met de psych moet maken

varkentje heb ik niet gedaan.

Ik had een rode schroevendraaier hehe :rolleyes:

En dit is mn varkentje
2wbyhjc.jpg

En jawel mijn heeft zelfs zijn tepels haha

Laatst bewerkt:
iemand een idee waar je meer van dit soort "testjes" kan vinden (link) ? wel grappig :P

Ik dacht aan een blauwe moersleutel.

En dat met die voet draaien en een 6 tekenen lukt perfect.:cool:

dude wtf :P kben die F'en, rode hamer, voet etc.alles klopt

ik denk dat ik weet waarom dat met die hamer bij zoveel mensen lukt.:)
Je zal wel een ander hersendeel gebruiken om wiskundige oefeningen op te lossen. In een ander deel zal vaste informatie (kleuren, gereedschappen,...) wel opgeslagen liggen, dus wanneer je van het ene hersendeel naar het andere springt wordt gewoon hetgene dat je het beste kent het eerst doorgestuurd naar je gedachten.
Waarschijnlijk zal de uitslag vd test heel anders zijn voor bouwvakkers of mensen die dagelijks met gereedschap werken.
dit lijkt me toch het meest logische, zou er anders geen verklaring voor kunnen geven:s aangezien een hamer voor mij het bekendste gereedschap is en rood, samen met blauw en geel (de 3 hoofdkleuren) de bekendste kleuren zijn lijkt dit toch te kloppen:D.

kan natuurlijk ook volledig fout zijn:roflol:

Terug
Naar boven