MuscleMeat

Vijf grappige psychologische tests

Heb wel het gevoel dat het kan want soms krijg ik kort een "klik" waarmee die gelijk net aangeeft dat ik het anders ga zien maar dan gaat het weer weg.

Is dit gewoon een visueel trukje dan?

Heb ik ook aan zitten denken, maar ik kan er echt niet de klok op gelijk zetten met dat ding. Hij gaat de ene keer heel snel naar de andere kant en dan weer heel langzaam... Dus ???

- Eerste wat in mij op kwam, is dat haar zus had beloofd haar nette kleren te strijken maar dit was vergeten?

- 5x F

- Blauwe schroevendraaier.

- Voet en hand gaat met moeite, duurt 10sec ofzo.

- Varken stond linksboven aan, grote oren, lange staart, 4 poten en kijkt mij aan

- En dat mokkel van Jokko zie ik beide kanten opdraaien. Ik focus dan op haar knieen.

Best grappig deze testen, post eens meer :)

Heb ik ook aan zitten denken, maar ik kan er echt niet de klok op gelijk zetten met dat ding. Hij gaat de ene keer heel snel naar de andere kant en dan weer heel langzaam... Dus ???

- En dat mokkel van Jokko zie ik beide kanten opdraaien. Ik focus dan op haar knieen.

Had hem nu wel direct door naar de knieën te kijken. Zat me wrs teveel te concentreren omdat ik het per se wou zien waardoor ik me nog meer focuste op die ene richting.

Kan zelf verwisselen van richting wanneer ik wil :eek:

:roflol:

Test met F: 3x

Test met hand en voet: voet veranderde van richting, weird? :p

Ik had een zwarte schroevendraaier (maar de rekensommetjes heb ik wel allemaal correct :D)

Varkentje: kijkt me recht aan, staart is te lang ivg met z'n lichaam (terwijl ik geen coïtusleven heb :p), heb maar 2 poten, weinig details.

Een blauwe knijptang. En 5 F's.

En dat wijf was in mijn ogen gewoon gefrustreert vanwege geen wederzijdse liefde en werd para.

Doe dit soort testjes eens als je tript. :D

Ok het resultaat :

1/ ik ben een psychopaat
2/ ik ben een genie
3/ ik ben dus bij die 2%
4/ blijkt normaal te zijn
5/ - realistisch - vernieuwend en aktief, maar je hebt niet veel interesse in je familie en je vindt belangrijke data niet van belang - emotioneel, naief, niet erg methodisch en je neemt veel risico- zeker van jezelf, obstinaat en je houdt vast aan je idealen- geen oren - maar wel een lange staart.

Moet ik mij nu zorgen gaan maken???:eek:

Oja die dansende vrouw kan ik doen veranderen van richting en snelheid naargelang ik wil...is helemaal niks aan gewoon efjes oefenen.

Terug
Naar boven