Fitness Seller

Vijf grappige psychologische tests

att411462.gif

If you try to see it the other way and if you do see, your IQ is above 160 which is almost a genius.
Then see if you can make her go one way and then the other by shifting the brain’s current.

BOTH DIRECTIONS CAN BE SEEN
This was proved at Yale University, over a 5 year study on the human brain
and it’s functions. Only 14% of the US population can see her move both ways.

Lukt me best gemakkelijk, heb er ongeveer 12 seconden voor nodig om te laten keren. Eerst tegen de klok in en dan met de klok mee.

Volgens die testjes ben ik behoorlijk geniaal, helaas ben ik maar een lamme hbo'er.

1. ik dacht dat het de vriend van haar zus was, maar eigenlijk ook weer niet omdat het iemand moest zijn die ze niet kende, maar goed ik kon niks anders verzinnen. (scharrel ofzo :D)

2. 3 F's

3. Ik moet toegeven dat ik eerst aan een rode hamer dacht, maar toen veranderde ik het naar groen omdat dat mijn lievelingskleur is :p

4. No problem, voet en hand afzonderlijk draaien

5. - varken stond bovenaan in het midden op papier
- grote oren
- gekruld staartje
- 2 poten
- kijkt naar links

Ik ben dus een onzeker, naief wijf. What's new.

http://shamzu.files.wordpress.com/2008/07/att411462.gif?w=300&h=400

If you try to see it the other way and if you do see, your IQ is above 160 which is almost a genius.
Then see if you can make her go one way and then the other by shifting the brain’s current.

BOTH DIRECTIONS CAN BE SEEN
This was proved at Yale University, over a 5 year study on the human brain
and it’s functions. Only 14% of the US population can see her move both ways.
Zo moeilijk is dat toch niet? Ik laat dr bijna heupwiegen.. naarlinks.. en rechts..links..rechts.. nouja leuk iig boven 160 :) (yeah right)

Oh ik kan dat mens ook beide kanten op zien draaien, maar iedereen toch???

Oh ik kan dat mens ook beide kanten op zien draaien, maar iedereen toch???

Nou ik kan het niet. :roflol:

Dus dat mens draait een hele tijd in de richting van de klok right? ???

Je kan een bestaand beeld toch niet omdraaien en dan werkelijk zien dat het de andere kant op draait? ???

Ofwel begrijp ik de bedoeling niet echt.

Nou ik kan het niet. :roflol:

Dus dat mens draait een hele tijd in de richting van de klok right? ???

Je kan een bestaand beeld toch niet omdraaien en dan werkelijk zien dat het de andere kant op draait? ???

Ofwel begrijp ik de bedoeling niet echt.

Oh. Nou ze gaat echt beide kanten op.

Boto heeft dan ook een behoorlijk laag IQ, maar dat konden we al zien aan zijn posts. Niks nieuws dus.

Oh. Nou ze gaat echt beide kanten op.

Heb wel het gevoel dat het kan want soms krijg ik kort een "klik" waarmee die gelijk net aangeeft dat ik het anders ga zien maar dan gaat het weer weg.

Is dit gewoon een visueel trukje dan?

na een seconde of 15 gaat ze de andere kant op... ik ben dus intelligent en niemand merkt het........???

Boto heeft dan ook een behoorlijk laag IQ, maar dat konden we al zien aan zijn posts. Niks nieuws dus.

:roflol:

Het feit dat jij deze opmerking maakt zegt genoeg kerel. :sukkeltje:
Het feit dat jij enig belang hecht aan deze tests trouwens ook.

Als je wilt wil ik de realiteit wel met je vergelijken hoor, zien we gelijk wie hier een laag IQ heeft.

na een seconde of 15 gaat ze de andere kant op... ik ben dus intelligent en niemand merkt het........???

nee, merk het niet nee :P

Tis net of macb en botox een stelletje zijn, altijd reageren in dezelfde topics, achter elkaar, en vooral tegen mij. Wel leuk dat ze moeite blijven doen :P

Tis net of macb en botox een stelletje zijn, altijd reageren in dezelfde topics, achter elkaar, en vooral tegen mij. Wel leuk dat ze moeite blijven doen :P

grappig dat je het zo ervaart, ik geloof dat jij de bash begonnen was...achja..iemand moet de heilige jood uithangen.

Wij blijven moeite doen en wij bashen jou? :roflol: Wel serieus blijven he jonkemans.

Ik ervaar anders wel hetzelfde met jou, Marjolein en de rest van je clubje :D. Macb en ik delen gewoon hetzelfde standpunt over jou, niet gek dat we dan hetzelfde zeggen.

Waarom ga je de confrontatie altijd uit de weg als je zelf een bash begint? Aangezien jij mij zo dom vindt ben ik nu wel benieuwd naar jouw IQ hoor... Heb jij überhaupt wel wat gestudeerd of zo? Maar laat me raden, dat vind je irrelevant zeker?

Terug
Naar boven