Fitness Seller

Vijf grappige psychologische tests

Ik dacht aan een paarse steeksleutel. Wat betekent dat nu?

Wij blijven moeite doen en wij bashen jou? :roflol: Wel serieus blijven he jonkemans.

Ik ervaar anders wel hetzelfde met jou, Marjolein en de rest van je clubje :D. Macb en ik delen gewoon hetzelfde standpunt over jou, niet gek dat we dan hetzelfde zeggen.

Waarom ga je de confrontatie altijd uit de weg als je zelf een bash begint? Aangezien jij mij zo dom vindt ben ik nu wel benieuwd naar jouw IQ hoor... Heb jij überhaupt wel wat gestudeerd of zo? Maar laat me raden, dat vind je irrelevant zeker?

:orly: Geen idee wie jij bent. Zo te lezen stel je niet zoveel voor. Maar als ik me daar al druk over moet maken :rolleyes:

:joint: relax jongens.. er is al genoeg ellende op de wereld :rolleyes:

:orly: Geen idee wie jij bent. Zo te lezen stel je niet zoveel voor.

Inderdaad...

Ik heb geen karmastaafje of 5k+ posts nee. Daar hecht je best veel belang aan zeker samen met Jonko? :roflol: Waaruit je zou kunnen afleiden dat ik verder niet veel voorstel is me een raadsel trouwens.

Na wat ik gehoord heb van jou zou ik niet te hard meer gaan roepen dat een ander niet veel voorstelt. ;)

Tsja, alsof dit hele gedoe niet zielig is. Als ik erbij betrokken word, zomaar ineens, dan kan ik ook net zo zielig doen.

Beter dat het gewoon stopt.

Goed dat je er zo over denkt. Was maar om aan te tonen dat jonko in hetzelfde bedje ziek is en was dus niet persoonlijk naar jou gericht.

Rest in pm beantwoord, moest het nodig zijn lees ik het daar wel. ;)

Goed dat je er zo over denkt. Was maar om aan te tonen dat jonko in hetzelfde bedje ziek is en was dus niet persoonlijk naar jou gericht.

Rest in pm beantwoord, moest het nodig zijn lees ik het daar wel. ;)

Hoe ik daar over denk, dat doet er niet toe.

Pm me maar hoor :D;)

Tsja, alsof dit hele gedoe niet zielig is. Als ik erbij betrokken word, zomaar ineens, dan kan ik ook net zo zielig doen.

Beter dat het gewoon stopt.

mja true

volgens mij wordt er door iedereen wel gepraat onderling over bepaalde topics/posts (over msn bijv) wat het idee kan scheppen dat kennissen het voor elkaar opnemen.

voor zover mijn analyse :rolleyes:

edit: WATAFAK een discussie die op een volwassen manier wordt opgelost op DBB....dit moet haast wel een teken zijn

Heb wel het gevoel dat het kan want soms krijg ik kort een "klik" waarmee die gelijk net aangeeft dat ik het anders ga zien maar dan gaat het weer weg.

Is dit gewoon een visueel trukje dan?

Ja. Als je je goed concentreert, dan kan je haar zowel naar links als naar rechts laten draaien. Eenmaal je het door hebt, is het zeer simpel.
Dat je daarvoor een iq van 160 nodig hebt is onzin btw.

had 6 F'en getelt :o

en dacht ook aan rode hamer :p

ik dacht aan een groene heggeschaar ???

Only 14% of the US population can see her move both ways.

dat komt omdat 86% van de amerikaanse bevolking oerdom is:D

en net alsof je een IQ van 160 hebt wanneer je dit kan... ik heb eens een IQ test afgenomen en ik had iets van 133 dus de test vd afbeelding klopt niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven