Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Het is ook gewoon klote als je je huisdier verliest, daar mag je verdietig om zijn. Wel een dikke OHP weer, man.
Thanx man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is ook gewoon klote als je je huisdier verliest, daar mag je verdietig om zijn. Wel een dikke OHP weer, man.
Ben er ook best trots op

)
)Squat, 30Kg 3x 12X
Seated calfrais 65 Kg 3X 12X
Leg Curl 50Kg 3X 12X
Pull up/cable pull down. De bedoeling is hier dat ik me zo vaak mogelijk op trek met de kin tot boven de stang. En dat aantal vul ik met de cable pull down aan tot 12X Dat laatste doe ik met 45Kg
Seated shoulder press, dumbells van 10 Kg 3X 12X
Bench press 50Kg 12X dan 10X en dan 8X
Landmine press op de knieën, 15Kg aan de stang 3X 12X
Bench Dips 3X 12X
Arm curl met de kabel van voren 5Kg 3X 12X
Rotation curl met dumbells van 10Lg 3X 12X
barbell curl totaal gewicht 25 Kg

Progressie gaat nog steeds als een trein. Gewoon omdat het kan even je oude schema erbij pakken en dan vergelijken met wat je nu allemaal lift:
![]()
Thanx, Alleen de BOR doe ik altijd gelijk zo. De rest doe ik wel warming up.
En dan warming up zoals je het hier opschrijft? Prima als dat voor jou werkt, maar mijn schouders hebben wat meer nodig.
9 oefeningen waarvan 3 compound in een uur? Is dit niet veel te snel, hoeveel rest neem je tussen je Bench en DL?
PAS DAAR mee op young men.. Nu kun je dat nog doen maar als je dadelijk sterker bent zul je zien dat overbelasting dan niet lang op zich laat wachten... Ik heb mijn rust echt nodig, tuurlijk is dat wel anders als ik ''pompsetjes'' doe of zo...Ik neem eigenlijk geen rust tussen de oefeningen. Alleen de rust die door de greyskull app wordt aanbevolen tussen de setjes binnen een oefeningen. Als ik bijvoorbeeld klaar ben met benchen dan ruim ik de schijven op en ga ik in één keer door met de BOR en als dat klaar is en de spullen zijn opgeruimd ga ik meteen deadliften. De rest van oefeningen gaan ook gewoon in één keer door.
PAS DAAR mee op young men.. Nu kun je dat nog doen maar als je dadelijk sterker bent zul je zien dat overbelasting dan niet lang op zich laat wachten... Ik heb mijn rust echt nodig, tuurlijk is dat wel anders als ik ''pompsetjes'' doe of zo...

)
Maar nee, echt puur powerliften zal het niet worden maar ik ben me er wel steeds meer van doordrongen dat die basis oefeningen voor mij erg goed werken als het gaat om een stuk basiskracht. Vooral de Squat ben ik wel eens zat omdat die oefening niet mijn favoriet is, maar als ik zie wat ik daarom inmiddels heb bereikt voelt het resultaat wel erg lekker. Zoals ik al zei, qua gewicht heb ik een stapje terug gedaan maar als ik zie hoe diep en netjes ik de 85 Kg nu doe kan ik heel duidelijk zien dat daar gewoon een stuk pure winst zit.