- Waardering
- 7.098
Yep, gaat nog steeds best lekker. Heb volgens mij qua grip erg veel gewonnen de laatste tijd heb ik het gevoel.
Netjes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep, gaat nog steeds best lekker. Heb volgens mij qua grip erg veel gewonnen de laatste tijd heb ik het gevoel.
Thanks man. Ik ben wel erg benieuwd hoeveel verhogingen ik nog vol ga houden op deze manier. Maar ik wil echt zo lang mogelijk de dubbele overhandse grip vast houden zonder hulpmiddelen.

Magnesium mag helaas niet in de gym. Maar die powerlifter had ook een flesje met vloeibare kalk meende ik en dat mocht wel, werkte volgens hem ook wel goed. En na die tijd even een vochtig doekje over de stang en het is weer schoon.

Je gaat goed, omgerekend naar je lichaamsgewicht ben je met flinke gewichten bezig en ik zie gestage vooruitgang. Dat je grip goed is betekent dat je goed in je vel zit (niet overtraint).

... Echt hé, sinds ik me hier heb aangemeld ben ik met jullie hulp zo ver gekomen hé, dat is één van de betere stappen in m'n leven geweest om dit te doen.
)
)
)
)
Alles met elkaar 1 uur en 45 minuten (het was gezellig zal ik maar zeggen
)Dat is nou het mooie aan Greyskull: de volgende keer kan je je oude VPR crushen op de AMRAP set bij benchen. Even gespiekt en dat was 7x61 kg. Daar ga je echt wel over heen!
Ik dacht dat GS voorshrijft om na falen het nog 1 keer te proberen met hetzelde gewicht, niet dat dat heel veel zal uitmaken op de lange termijn.

)
)Dat is nou het mooie aan Greyskull: de volgende keer kan je je oude VPR crushen op de AMRAP set bij benchen. Even gespiekt en dat was 7x61 kg. Daar ga je echt wel over heen!

)
)
)