Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Heb alle 4 dagen er nu op zitten van het nieuwe schema en bevalt me tot dus ver hartstikke goed en ben er echt blij mee. Doordat nu de extra oefeningen op een logische manier in het schema zijn verwerkt voelt het gewoon beter en heb ik ook een stok achter de deur om netjes te doen wat er in het schema staat, alleen dat idee voelt psychisch gewoon al beter.
De seated behind the neck press is niet mijn favoriet maar dat is dan ook de enige oefening in het hele schema waar ik twijfels bij heb.
Alles met elkaar ben ik je erg dankbaar voor dit schema
De seated behind the neck press is niet mijn favoriet maar dat is dan ook de enige oefening in het hele schema waar ik twijfels bij heb.
Alles met elkaar ben ik je erg dankbaar voor dit schema

, hij zat in een standaard schema die ik had gevonden en kende de oefening verder niet. Heb hem nu twee keer gedaan en hou hem nog een poosje aan. Als ie me dan nog niet bevalt zet ik de gewone OHP denk ik weer op die plak, of... Die stang die je laat zien hebben ze niet in de gym.
Ook de instructeur van de gym was er geen liefhebber van, hij gaf aan dat de rom een stuk kleiner is dan bij de "gewone" ohp en wat mij zelf is opgevallen dat er best veel spanning op de schouder komt als je hem zo diep mogelijk laat zakken achter je hoofd en dat voelt niet zo lekker.