XXL Nutrition

Vissertje zijn blog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sterkte, lekker rustig an doen!
 
Gisteren had ik nog even in je log gekeken of er nog ontwikkelingen waren. Weet niet precies wat ik moet zeggen nu ik dit lees, behalve dat er hier mensen zijn die je oprecht het beste toewensen.
 
het zit je niet mee man, hoop dat er snel betere tijden komen voor je.
 
Iedereen weer ontzettend bedankt voor de steun, vind dat echt tof van jullie.

Vanmiddag heb ik weer een afspraak bij de hypotheker om de hypotheek volledig op mijn naam te gaan zetten. Een grote angst was dat ik dit huis, die ik met eigen handen en zonder hulp volledig heb verbouwd, zou kwijt raken. Maar twee week geleden heb ik alles al laten uitrekenen en gelukkig kan ik hier blijven wonen. Ben de laaste dagen in en om het huis wat puntjes op de i aan het zetten en dat geeft ook wel wat energie en begin me gelukkig wel wat beter te voelen. De situatie zelf is best wel kut en het doet me veel pijn om het verdriet bij mijn vriendin te zien maar het is wel beter zo. Ik voelde me opgesloten in een leven wat ik eigenlijk niet langer wilde leiden, en ik voel me nu bevrijd, ook al klinkt dat misschien een beetje cru naar mijn vriendin toe. Ik heb voor mezelf nu ook echt het gevoel dat het lichtpuntje aan het einde van de tunnel echt iets dichterbij aan het komen is. Ik slaap sinds 4 jaar weer wat beter en begin me langzaam wat energieker te voelen. Het gaat welliswaar niet heel snel, en ik moet ook geduld hebben maar ik ga de toekomst met vertrouwen tegemoet.

Morgen weer trainen en ik zal jullie op de hoogte houden, vind het echt fijn om te merken hoe jullie reageren op mijn situatie, dat geeft ook best wel energie.
 
Iedereen weer ontzettend bedankt voor de steun, vind dat echt tof van jullie.

Vanmiddag heb ik weer een afspraak bij de hypotheker om de hypotheek volledig op mijn naam te gaan zetten. Een grote angst was dat ik dit huis, die ik met eigen handen en zonder hulp volledig heb verbouwd, zou kwijt raken. Maar twee week geleden heb ik alles al laten uitrekenen en gelukkig kan ik hier blijven wonen. Ben de laaste dagen in en om het huis wat puntjes op de i aan het zetten en dat geeft ook wel wat energie en begin me gelukkig wel wat beter te voelen. De situatie zelf is best wel kut en het doet me veel pijn om het verdriet bij mijn vriendin te zien maar het is wel beter zo. Ik voelde me opgesloten in een leven wat ik eigenlijk niet langer wilde leiden, en ik voel me nu bevrijd, ook al klinkt dat misschien een beetje cru naar mijn vriendin toe. Ik heb voor mezelf nu ook echt het gevoel dat het lichtpuntje aan het einde van de tunnel echt iets dichterbij aan het komen is. Ik slaap sinds 4 jaar weer wat beter en begin me langzaam wat energieker te voelen. Het gaat welliswaar niet heel snel, en ik moet ook geduld hebben maar ik ga de toekomst met vertrouwen tegemoet.

Morgen weer trainen en ik zal jullie op de hoogte houden, vind het echt fijn om te merken hoe jullie reageren op mijn situatie, dat geeft ook best wel energie.

Ook inderdaad een rot situatie voor je vriendin, het siert je dat je dat beseft.
 
Iedereen weer ontzettend bedankt voor de steun, vind dat echt tof van jullie.

Vanmiddag heb ik weer een afspraak bij de hypotheker om de hypotheek volledig op mijn naam te gaan zetten. Een grote angst was dat ik dit huis, die ik met eigen handen en zonder hulp volledig heb verbouwd, zou kwijt raken. Maar twee week geleden heb ik alles al laten uitrekenen en gelukkig kan ik hier blijven wonen. Ben de laaste dagen in en om het huis wat puntjes op de i aan het zetten en dat geeft ook wel wat energie en begin me gelukkig wel wat beter te voelen. De situatie zelf is best wel kut en het doet me veel pijn om het verdriet bij mijn vriendin te zien maar het is wel beter zo. Ik voelde me opgesloten in een leven wat ik eigenlijk niet langer wilde leiden, en ik voel me nu bevrijd, ook al klinkt dat misschien een beetje cru naar mijn vriendin toe. Ik heb voor mezelf nu ook echt het gevoel dat het lichtpuntje aan het einde van de tunnel echt iets dichterbij aan het komen is. Ik slaap sinds 4 jaar weer wat beter en begin me langzaam wat energieker te voelen. Het gaat welliswaar niet heel snel, en ik moet ook geduld hebben maar ik ga de toekomst met vertrouwen tegemoet.

Morgen weer trainen en ik zal jullie op de hoogte houden, vind het echt fijn om te merken hoe jullie reageren op mijn situatie, dat geeft ook best wel energie.

Als je deze reactie ongepast vindt, geef me dan een seintje (PB) en ik verwijder het meteen.

Je zegt dat je jezelf gevangen voelde in een leven die je niet meer wou leiden. Ik stel mezelf dan de vraag of je de verantwoordelijkheid beu was tegenover je partner en het leven die jullie samen hadden (scenario 1) of was de liefde gewoon op tussen jou en je partner (scenario 2).

Dat zijn twee heel verschillende zaken. Het eerste scenario is namelijk een stuk complexer en daar zal je hopelijk de nodige professionele ondersteuning voor zoeken, alvorens grote veranderingen door te voeren in je leven.
 
Laatst bewerkt:
Als je deze reactie ongepast vindt, geef me dan een seintje (PB) en ik verwijder het meteen.

Je zegt dat je jezelf gevangen voelde in een leven die je niet meer wou leiden. Ik stel mezelf dan de vraag of je de verantwoordelijkheid beu was tegenover je partner en het leven die jullie samen hadden (scenario 1) of was de liefde gewoon op tussen jou en je partner (scenario 2).

Dat zijn twee heel verschillende zaken. Het eerste scenario is namelijk een stuk complexer en daar zal je hopelijk de nodige professionele ondersteuning voor zoeken, alvorens grote veranderingen door te voeren in je leven.

Je hoeft je reactie niet te verwijderen hoor, ik begrijp je reactie namelijk wel en komt op mij als oprechte interesse over en dat kan ik alleen maar waarderen. Wat voor mij duidelijk is geworden is dat mijn gevoelens voor mijn vriendin heel anders waren dan de gevoelens die zij voor mij had/heeft. Voor mij werd langzaam duidelijk dat ze meer m'n beste maatje was dan dat het iemand is waarmee ik een liefdes relatie heb/had, wil hebben. Er zijn een hoop oorzaken die er voor hebben geleid dat het de laatste 12 jaar gegaan is zoals het is gegaan. Die oorzaken wil ik hier liever niet benoemen maar er vallen de laatste weken wel steeds meer puzzelstukjes op hun plek. Ik was er in de eerste weken heilig van overtuigd dat de oorzaken van mijn problemen die ik de laatste jaren steeds meer begon te ervaren zaten in zaken van vroeger, mijn onzekerheid, het feit dat ik best een controle freak kan zijn... Allemaal zaken om maar niet toe te hoeven geven dat de relatie eigenlijk niet was wat het moest zijn. Die relatie zorgde namelijk voor een soort van stevig fundament, het zorgde voor financiële zekerheden, we hadden het gezellig en alleen zijn vind ik vreselijk. Ik klampte me dus vast in deze relatie eigenlijk om geheel verkeerde redenen. Daarin ben ik zo lang gaan door modderen, m'n geluk zoeken in andere dingen zoals regelmatig mooie dingen kopen, dat het me uiteindelijk compleet heeft opgebroken.
 
Gisteren ook weer wezen sporten en daarmee heb ik heb ik eindelijk weer eens 3 keer in de week gesport en daar ben ik super blij mee.

Maandag ga ik m'n schema weer proberen op te pakken, qua gewichten maar even zien hoe het gaat.
 
Kan me voorstellen dat je er blij mee bent. :)

Maar kijk het wel rustig aan... ga jezelf nu niet meteen de plicht opleggen van het "moet" nu maar weer allemaal door.
Het is een kunst om goed naar je lijf en jezelf te blijven luisteren nu. Soms verdomd lastig trouwens. :o

Je pakt het in ieder geval goed aan.
 
Gisteren de hele dag met een kennis en haar zus naar Wildlands geweest om te fotograferen (ken haar ook via de fotoclub) en s'avonds de verjaardag van m'n vader gevierd dus sporten zat er gisteren niet in. Maar daarom ben ik vanmiddag weer geweest en ging best wel prima alleen moet ik het denk ik toch echt nog wat rustiger aan gaan doen. M'n rust en eten is nog lang niet wat het wezen moet en zie regelmatig sterretjes en ben dissie als ik klaar ben met een set van de oefening.

Donderdag maar weer een poging wagen en kijken of ik in de tussentijd weer wat beter kan gaan eten. Gaat opzich wel langzaam beter hoor maar is nog lang niet wat het zou moeten zijn. Opzich wel een klein beetje frustrerend dat ik nu niet de gewichten kan pakken die ik 2.5 maand geleden pakte voordat ik thuis kwam te zitten... Ik wil wel graag m'n kracht zoals het nu is op peil houden als het even kan, wil niet nog verder achteruit gaan. Kracht winnen komt later wel weer, daar ben ik niet eens zo op gefocust maar wil niet nog meer inleveren...
 
Rustig aan oppakken. Voor nu gewoon onderhouden en op kracht blijven en eerst de rest op orde brengen.
Hou T leuk voor jezelf. Niet teveel jezelf over de grens pushen.
Als je je voeding, rust en dingen die nu spelen op orde hebt en je hebt de energie weer om op kracht te trainen haal je er veel meer uit.

Die kracht komt dan echt wel weer terug. No worries! :)
 
Ik heb m'n training van gisteren trouwens ook nog gelogd en wil hem jullie niet onthouden.

Dit is wat ik heb gedaan:

OHP
10X 20Kg
5X 30Kg
5X 35Kg
5X 40Kg
5X 40Kg
7X 40Kg

Chin Up
9X BW
7X BW
5X BW

Squat (een instructeur stond met open mond te kijken hoe diep ik squatte, dat gaf me wel een lekker gevoel moet ik eerlijk bekennen :D)
10X 20Kg
5X 40Kg
5X 60Kg
5X 70Kg
5X 80Kg (en toen zag ik sterretjes dus snel de stang terug gehangen)
5X 60Kg (Gewoon omdat het kon)

Dips
12X BW
7X BW
7X BW

Facepull
12X 12.5Kg
12X 12.5Kg
12X 12.5Kg

Standing Oblique crunch
12X 14Kg
12X 14Kg
12X 14Kg


Dat was hem, alles met elkaar eendik uur bezig geweest.
 
Werd getriggerd door het woord Visser in je Username en heb je blog even doorgelezen... (Wellicht hebben we een gedeelde hobby? Of zelfs 2... inclusief Gym!)

Je krijgt even een hoop "shit" over je heen in een korte tijd. Goed dat je er zo open over kunt zijn en ook hulp hebt gezocht... Succes, sterkte en weer lekker aan de slag in de gym! :flex:
 
Wat een toestand allemaal, maar dat is soms hoe het leven loopt. Uiteindelijk komt het wel weer goed. En trainen kan een mooie afleiding zijn en een goeie manier om even je hoofd leeg te maken.
 
Werd getriggerd door het woord Visser in je Username en heb je blog even doorgelezen... (Wellicht hebben we een gedeelde hobby? Of zelfs 2... inclusief Gym!)

Als je doelt op vissen dan moet ik je teleurstellen, m'n achternaam is Visser. En aangezien ik maar 1.63 ben wordt het al snel vissertje, en ik kom uit 1980 dus tsja... dan is de nickname Vissertje1980 al snel geboren hé :p


Thanx voor jullie reacties weer mannen.
 
Als je doelt op vissen dan moet ik je teleurstellen, m'n achternaam is Visser. En aangezien ik maar 1.63 ben wordt het al snel vissertje, en ik kom uit 1980 dus tsja... dan is de nickname Vissertje1980 al snel geboren hé :p


Thanx voor jullie reacties weer mannen.

Dat was inderdaad het alternatief... :p
 
Ik heb m'n training van gisteren trouwens ook nog gelogd en wil hem jullie niet onthouden.

Dit is wat ik heb gedaan:

OHP
10X 20Kg
5X 30Kg
5X 35Kg
5X 40Kg
5X 40Kg
7X 40Kg

Chin Up
9X BW
7X BW
5X BW

Squat (een instructeur stond met open mond te kijken hoe diep ik squatte, dat gaf me wel een lekker gevoel moet ik eerlijk bekennen :D)
10X 20Kg
5X 40Kg
5X 60Kg
5X 70Kg
5X 80Kg (en toen zag ik sterretjes dus snel de stang terug gehangen)
5X 60Kg (Gewoon omdat het kon)

Dips
12X BW
7X BW
7X BW

Facepull
12X 12.5Kg
12X 12.5Kg
12X 12.5Kg

Standing Oblique crunch
12X 14Kg
12X 14Kg
12X 14Kg


Dat was hem, alles met elkaar eendik uur bezig geweest.

Diepe squats met serieus gewicht zijn altijd mooi om naar te kijken. :thumb:
 
Vanochtend de tweede training gehad van deze week, ging best lekker moet ik zeggen.

Dit was hem:

Bench Press:
15X 20Kg
10X 40Kg
5X 60Kg
5X 62.5Kg
5X 62.5Kg
5X 62.5Kg

BOR
10X 20Kg
10X 40Kg
10X 50Kg
5X 60Kg
5X 60Kg
5X 60Kg

Deadlift:
5X 70Kg
5X 90Kg
3X 110Kg
3X 110Kg
1X 115Kg (volgende toch maar ff een beetje rustiger aan doen)

Back extencions
12X BW
12X BW + kettlebell van 12Kg
12X BW +12Kg
12X BW +12Kg

Cable chest fly's
12X 5Kg
12X 7.5Kg
12X 7.5Kg

Hammer curls
12X 10Kg
12X 10Kg
12X 10Kg

Hanging leg raises
10X
9X
7X

En dat was hem weer, een kleine 1.5 uur lekker bezig geweest.
 
Back
Naar boven