Fitness Seller

Vissertje zijn blog

Bezoekers in dit topic

Jij ook goeie feestdagen. En trek deze lijn door ... :p
 
Goed bezig vissertje! Knappe squats, om jaloers op te zijn :)
 
Training gaan mooi zeg!
Fijne feestdagen
 
Je gaat goed de feestdagen in! Echt top!
geniet ervan! :)
 
De ochtend van tweede kerstdag is ff goed besteed in de gym... DAMN wat een training, ik voelde me echt mega sterk en dat blijkt ook wel aan de gezette PR's...

Dit was hem:

Deadlift
5X 70Kg
5X 100Kg
3X 120Kg
2X 140Kg (VPR op reps)
1X 150Kg (VPR)
1X 155Kg (PR) (Bij de 150 zij de instructeur dat er meer in zat :p)
2X 140Kg
1X 140Kg

Bench press
10X 20Kg
10X 40Kg
5X 50Kg
3X 60Kg
8X 70Kg (PR op reps)
6X 70Kg
5X 70Kg (wat een gruwelijke bench... Echt bere trots mag ik wel zeggen :D )

Facepull
3X 12X 15Kg

Hanging leg raises
12X
7X
5X

Barbell curls
3X 12X 25Kg

Heb de gourmet van gisteravond en vanavond wel verdient vind ik zelf :eating:
 
De ochtend van tweede kerstdag is ff goed besteed in de gym... DAMN wat een training, ik voelde me echt mega sterk en dat blijkt ook wel aan de gezette PR's...

Dit was hem:

Deadlift
5X 70Kg
5X 100Kg
3X 120Kg
2X 140Kg (VPR op reps)
1X 150Kg (VPR)
1X 155Kg (PR) (Bij de 150 zij de instructeur dat er meer in zat :p)
2X 140Kg
1X 140Kg

Bench press
10X 20Kg
10X 40Kg
5X 50Kg
3X 60Kg
8X 70Kg (PR op reps)
6X 70Kg
5X 70Kg (wat een gruwelijke bench... Echt bere trots mag ik wel zeggen :D )

Facepull
3X 12X 15Kg

Hanging leg raises
12X
7X
5X

Barbell curls
3X 12X 25Kg

Heb de gourmet van gisteravond en vanavond wel verdient vind ik zelf :eating:
Je bent echt sterk met die 60 kg (+ wat gourmet onsjes) van je!

meer dan 2,5 x BW op de DL, 1,25 x BW (in theorie) op de BP.

Je zit op symmetric strength ruim in de intermediate en met je DL zelfs op de proficient.

Nog steeds geen PL-plannen?

Fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
 
Nog steeds geen PL-plannen?

Lastige vraag....

Ik begin steeds meer van mezelf te beseffen dat ik naar verhouding met mn BW best wel sterk ben en dat powerlifting best wel eens brute resultaten zouden kunnen gaan opleveren... Aan de andere kant droom ik al zo ongeveer mn hele leven van een mooi droog en gespierd lichaam... Dat is dus momenteel best wel een klein beetje een strijd in m'n hoofd.

Op dit moment hangt mn BW nog steeds rond de 60 Kg, eergisteren ochtend was ik 60,4 ofsow... Heb gister gedurende de dag niet eens extreem veel gegeten en heb geen bier gehad omdat ik tegenwoordig geen chauffeuse meer heb en dus zelf weer naar huist moest rijden.

Ach, ik zie wel hoe het gaat, ik blijf voorlopig gewoon lekker knallen...
 
Je weet nooit... Misschien als je dat doel hebt bereikt om mooi strak te staan dat je dan zoiets hebt van kijk dat heb ik bereikt! op eigen kracht en doorzettingsvermogen dat je dan zoiets hebt van en nu op naar kracht en powerliften. Je weet t niet... gewoon je gevoel volgen en zien wat de toekomst brengt. :)

Voor nu een hele fijne tweede kerstdag en geniet van alles en pak het leven zoals het gaat en jij het wil. Niets moet en alles mag. Laat je gevoel daarin voorop staan. :)
 
Lastige vraag....

Ik begin steeds meer van mezelf te beseffen dat ik naar verhouding met mn BW best wel sterk ben en dat powerlifting best wel eens brute resultaten zouden kunnen gaan opleveren... Aan de andere kant droom ik al zo ongeveer mn hele leven van een mooi droog en gespierd lichaam... Dat is dus momenteel best wel een klein beetje een strijd in m'n hoofd.

Op dit moment hangt mn BW nog steeds rond de 60 Kg, eergisteren ochtend was ik 60,4 ofsow... Heb gister gedurende de dag niet eens extreem veel gegeten en heb geen bier gehad omdat ik tegenwoordig geen chauffeuse meer heb en dus zelf weer naar huist moest rijden.

Ach, ik zie wel hoe het gaat, ik blijf voorlopig gewoon lekker knallen...
Ter overweging, en er vanuit gaande dat je geen superheavy weight wil worden:
“Weight classes are height classes in disguise.”
Mooi droog en gespierd hoeft niet te betekenen dat je niet kan PL-en, eventueel in combi met BB-en.
The best weight class for you will generally be the biggest weight class you can fill out while still being fairly lean.
https://www.strongerbyscience.com/which-weight-class-is-best-for-you/

Voor de rest moet je het natuurlijk lekker zelf weten en vooral genieten van de resultaten die je boekt.
 
Mooie PR's weer. Gaat lekker :)
 
Netjes Vissertje hoor, significant verschil tov je aanvang

:thumbs:
 
Hele mooie training Vissertje!
Voor jou ook nog prettige feestdagen gewenst! :)
 
Hallo allemaal, ben ik weer.

Allereerst wil ik iedereen een ontzettend mooi en sportrijk 2019 toewensen.

Na de kerstdagen knalde ik even gruwelijk hard een dip in, voelde me echt kut de laatste anderhalve week maar gelukkig gaat het nu weer beter. Vanochtend weer een halve dag aan het werk geweest na de kerstvakantie en dat heeft me goed gedaan waardoor ik vanmiddag weer zin had om te trainen. Wil nu toch wel echt gaan proberen om de drie dagen in de week weer aan te gaan houden en weer een beetje volgens m'n schema te gaan trainen. Ik denk wel dat ik qua gewichten door ga met de manier waarop ik dat nu ook doe want heb het idee dat ik daar erg goed op ga.

Dit was de training van vanmiddag, ff weer een beetje rustig op gang komen.

OHP
10X 20Kg
5X 30Kg
3X 35Kg
2X 40Kg
5X 45Kg
5X 45Kg
5X 45Kg (de vijfde moest wel uit de tenen komen)

Chinp-up
5X BW
5X BW
6X BW

Squat
10X 20Kg
5X 40Kg
5X 60Kg
5X 80Kg
3X 90Kg
2X 95Kg
3X 100Kg
3X 100Kg
2X 100Kg (Wilde meer setjes van 3 doen maar na 1.5 week slecht slapen en eten zat dat er ff niet in)
1X 100Kg

Dips
12X
12X
8X

Facepull
3X 12X 15Kg

Barbell curl (i.p.v. split squats, m'n benen gaan wel erg lekker terwijl de bovenkant wel wat meer mag van mij)
3X 12X 25Kg

Standing oblique
3X 12X 16Kg

Dat was hem weer.
 
Ja, maak er wat moois van dit jaar!
3x werken, of 3x trainen in de week, wat bedoel je?
 
Geef jezelf de tijd he. Geen druk erop. Dipje is vaak gewoon even het nieuwe jaar starten.
Maar gewoon op je gemak oppakken. Het "moeten" eraf halen en rustig aan. Dan komt de zin ook wel weer terug!
Maak er een mooi jaar van!!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Herkenbaar al die dipjes. Fijn dat het werk goed ging en je weer wat zin had om te trainen. En niet te veel druk op jezelf leggen, komt wel weer;)
 
Ja, maak er wat moois van dit jaar!
3x werken, of 3x trainen in de week, wat bedoel je?

Tot voor de vakantie werkte ik een paar weken 3 dagen 2 uurtjes. Ben nu naar 3 dagen 4 uurtjes gegaan. Maar bedoelde dat ik wil gaan proberen het trainen weer een beetje consequent drie dagen in de week te gaan doen.

Geef jezelf de tijd he. Geen druk erop. Dipje is vaak gewoon even het nieuwe jaar starten.
Maar gewoon op je gemak oppakken. Het "moeten" eraf halen en rustig aan. Dan komt de zin ook wel weer terug!
Maak er een mooi jaar van!!

Ik weet dat je gelijk hebt, het wordt me ook aan alle kanten gezegd... Heb geduld en geef jezelf de tijd... Maar wat is dat moeilijk zeg, ik wil zo ontzettend graag m'n "normale" leven weer terug. Weer gewoon m'n rooster draaien op het werk, weer 3 keer per week trainen... Alles weer zoals het hoort te zijn.

Herkenbaar al die dipjes. Fijn dat het werk goed ging en je weer wat zin had om te trainen. En niet te veel druk op jezelf leggen, komt wel weer;)

Ik doe m'n best ;)
 
Vanmiddag een lekkere training gehad, werd alleen in eens enorm misselijk dus niet alle oefeningen gedaan maar das geen ramp.

Dit was hem:

Bench press
20X 20Kg
10X 40Kg
5X 50Kg
5X 60Kg
5X 65Kg
8X 70Kg (toch maar een spotter gevraagd en door gegaan naar de 70Kg)
6X 70Kg
5X 70Kg

Deadlift
5X 70Kg
5X 100Kg
3X 110Kg
3X 120Kg
3X 130Kg
3X 130Kg
3X 130Kg
3X 130Kg
2X 130Kg

Seated cable row
3X 12X 50Kg

Cable chest fly

3X 12X 7.5Kg

Leg curls
Geskipt wegens bezet

Hammer curls
3X 12X 10Kg

Hanging leg raises
Geskipt en hier gestopt wegens misselijk worden
 
dat is raar... zo maar?

Ik werd tijdens de chest fly's al wat misselijk en na de curls had ik echt het idee dat ik ff richting toilet moest. Maar eenmaal in de kleedkamer zakte het ook weer weg maar had geen zin meer om door te gaan.
 
Back
Naar boven