Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanx, vind het zelf ook best wel tof moet ik eerlijk bekennen. M'n streven is om naar de 1X 2,5 BW te gaan (150Kg) Moet volgens mij te doen zijn![]()
als je dat lukt ben je echt wel een talentje.... had je ook niet gedacht vorig jaar denk ik? 
als je dat lukt ben je echt wel een talentje.... had je ook niet gedacht vorig jaar denk ik?
Ik begrijp dat je er even hebt uitgelegen? Sterkte in ieder geval.

en heb een filmpje als bewijs
) Voor het eerst met een mixedgrip gelift en dat heeft me een winst van 10Kg opgeleverd op de max 1 RM in de training. Ik failde bij de 142.5Kg nu echt op de rest van het lichaam en niet alleen op de grip, dat voelde wel heel erg fijn.
)
Ff nog de training van gistermiddag/avond loggen. (van 17.15 tot ongeveer 18:30 getraind ofsow).
Was geen super training, voelde me lam en miste de energie die ik de laatste trainingen wel had. Ik was voornemens een lekker squat training neer te gaan zetten maar dat voel tegen. 100Kg voelde echt zwaar aan en meer dan 2 reps per set zaten er echt niet in, ja, als ik minder diep zou gaan maar dat wil ik niet. Ik squat diep of ik squat niet
Dit was hem:
Squat: (misschien dat m'n warming-up routine dit keer ook niet helemaal optimaal was)
10X 20Kg
10X 50Kg
5X 80Kg
3X 90Kg
2X 100Kg
2X 100Kg
2X 100Kg
2X 100Kg
1X 100Kg (toen waren de beentjes leeg)
OHP:
5X 20Kg
5X 30Kg
5X 35Kg
5X 40Kg
5X 42.5Kg
5X 45Kg
4X 45Kg
4X 45Kg
Back Extencions
3X 12X +kettelbell 12Kg
Facepull
3X 12X 15Kg
Leg curls
3X 12X 50Kg (jemig wat voelde dat dit keer zwaar...)
Dips
12X
12X
8X
Standing oblique crunch
3X 12X Dumbbell 16Kg
Dat was hem weer, hopelijk maandag weer een training met wat meer energie, voel me verder namelijk de laatste tijd wel super goed.

)
Goed bezig Visser, je wordt echt een beest, nou ja, beestjeDat squatten ging echt bruut lekker. Was bezig met de 100 Kg en werd door een powerlifter aangesproken dat ie zo onder de indruk was van hoe relaxt en technisch correct ik dat deed. Zo diep zag hij mensen in de gemiddelde gym niet vaak squatten en al helemaal niet met zulke gewichten.