Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Bij deze; Ik volg. Ook al vind ik dat al je veel te zwaar kan tillen gezien je BW en trainingstijd!
Netjes man.
Thanx man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij deze; Ik volg. Ook al vind ik dat al je veel te zwaar kan tillen gezien je BW en trainingstijd!
Netjes man.

)daar twijfelt niemand meer aan4X 50Kg (Bij de 4de rep dacht ik dat de 5de er in moest zitten... Maar helaas... Op termijn gaat het lukken, ik weet het zeker)
)
)

Laten we het hopen, anders is het echt een aantal dagen alleen papIk heb geen idee, volgens velen kan dat niet dus zal wel in twee keer gaan denk ik.

En hoeveel "verstand" hebben ze mee weg getrokken??![]()
![]()

Moest je in Assen naar het ZKH?De rechter kant is vandaag verwijderd, rechts onder was ook de vervelendste dus daarom ben ik daar ook mee begonnen. Rechts onder is er in iets van 4 stuken uit gekomen, de bovenste in één keer (boven was misschien net een minuut werk). Is me alles met elkaar echt 300% mee gevallen heb alleen nu flink last van m'n mond omdat ze redelijk aan het roppen en scheuren zijn geweest aan de onderkant. Maar ze hebben het verder echt tof gedaan, ik was mega zenuwachtig en serieus bang maar daar zijn ze echt tof mee omgegaan vond ik en ben blij dat ik geweest ben, ben ik eindelijk van die rotkiezen af.
De verdoving is nog niet uitgewerkt? Zou mooi zijin als de pijn uitbijft.
Sterkte nog.