AndroidHealthClinic

Vissertje zijn blog

• Topic Starter Topic Starter
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, hier ben dan alweer met de laatste training van week 12... Wat vliegt de tijd zeg, de echte lente is alweer 2 dagen oud en wat mij beteft mag de zomer morgen wel beginnen, heb er zin in :D

Vandaag de gehele werkset op de squat met 135Kg gedaan en DAMN wat was dat lekker. Flink zwaar maar o-zo fijn :p

Dit was de training:

OHP
10X 20Kg
5X 30Kg
5X 40Kg
2X 45Kg
5X 50Kg
5X 50Kg
4X 50Kg (Bij de 4de rep dacht ik dat de 5de er in moest zitten... Maar helaas... Op termijn gaat het lukken, ik weet het zeker :p)

Chin-up
6X
6X
6X

Squat
10X 20Kg
5X 60Kg
5X 80Kg
3X 100Kg
3X 110Kg
3X 120Kg
3X 130Kg
3X 135Kg
3X 135Kg
3X 135Kg
3X 135Kg
3X 135Kg

Dips
12X
12X
10X

Facepull
3X 12X 21.5Kg

Hammer curl
3X 12X 12Kg

Standing oblique
Geskipt wegens tijd en uitgeput te zijn

En voldaan weer naar huis...

Het is niet een kwestie of het zal lukken, maar wanneer ;-)
Vast sneller dan je denkt!

Nette squats (en volledige training) weer!

De eerste training van deze week is alweer een feit. Heb het weekend nachtdiensten gedraaid maar ondanks dat ik daardoor vanochtend maar een kleine 4 uur heb geslapen eigenlijk best een prima training gehad die me 100% is meegevallen... Liep wat te gapen en te doen maar de verplaatste gewichten zijn on point, alleen op de squat wat minder werksets gedaan omdat ik wel erg vermoeid werd tijdens de squat... Maar alles met elkaar ben ik dik tevreden en zelfs weer twee PR's in de pocket.

Dit was de training: (was trouwens druk dus heb de volgorde helemaal over de kop moeten gooien en daar had de autist in mij best wat moeite mee:splat:)

Seated cable row
3X 12X 60Kg

Tricep rope pull down
3X 12X 21.5Kg

Bench press
10X 20Kg
5X 40Kg
5X 50Kg
5X 60Kg
5X 70Kg
5X 75Kg
5X 77.5Kg (PR!!!)
4X 77.5Kg (5de rep was met de pinken van de spotter)
3X 77.5Kg (4de rep zelfde verhaal)

Squat
10X 20Kg
5X 60Kg
5X 80Kg
3X 100Kg
3X 120Kg
3X 130Kg
3X 135Kg
3X 137.5Kg (PR!!!)
3X 137.5Kg (hier maar bij gelaten, was genoeg voor vandaag)

Hammer curl
3X 12X 14Kg (van 12kg naar 14kg gegaan en ging beter dan verwacht :p)

Cable chest fly
3X 12X 10Kg

Decline crunch (wou ik al heel lang eens proberen op dat schuine ding, ging best lekker en voelde hem goed in de abs)
3X 12X BW

Morgen om 9 uur afspraak bij de kaakchirurg om de verstandskiezen te laten trekken (ze moeten er alle 4 uit)... Ik schijt nu al 7 kleuren, ben echt een mietje op dat gebied:o

Mooie PR op de squat weer!

Succes morgen, zal wel meevallen :)
Voor eten door een rietje kun je advies aan @Bert vragen :p

Inmiddels staat er een ruime hoeveelheid brinta, havermout, melk, boulion, en kwark klaar voor morgen :p

Met een blender kan je heeeeeel veel.
Soepen zoals pompoensoep is ook lekker en makkelijk. Denk ook aan aardappelpuree en dan wat slapper aanmaken. Er zijn heel veel opties..

Maar ehm... het kan meevallen en tegenvallen.. De eerste keer had ik niet veel last. Tweede keer wel en zijn ze gestopt... moest toen terug met dagopname en onder narcose. Dat was veel beter te doen. Kon in de avond al gewoon weer eten :D

Dus probeer wat te ontspannen. Dat is nog een van de belangrijkste dingen.
Sterkte en succes alvast!

Hij blijft maar doorgaan met PR's .... :thumb:
Succes bij de paardesmid morgen :D

Oehh sterkte morgen !

De rechter kant is vandaag verwijderd, rechts onder was ook de vervelendste dus daarom ben ik daar ook mee begonnen. Rechts onder is er in iets van 4 stuken uit gekomen, de bovenste in één keer (boven was misschien net een minuut werk). Is me alles met elkaar echt 300% mee gevallen heb alleen nu flink last van m'n mond omdat ze redelijk aan het roppen en scheuren zijn geweest aan de onderkant. Maar ze hebben het verder echt tof gedaan, ik was mega zenuwachtig en serieus bang maar daar zijn ze echt tof mee omgegaan vond ik en ben blij dat ik geweest ben, ben ik eindelijk van die rotkiezen af.

En hoeveel "verstand" hebben ze mee weg getrokken?? :roflol: :p

Nee.... zonder dollen... gelukkig is het meegevallen. Ik hoop dat je niet teveel napijn hebt en snel weer gewoon kan eten.

Wanneer doen ze de andere 2?

En hoeveel "verstand" hebben ze mee weg getrokken?? :roflol: :p

Daar maak ik me nog het meeste zorgen om, zo veel verstand zat er al niet in :clown:

Heb nog geen afspraak staan voor de andere 2 daar moet ik later nog even achteraan bellen. Tot nog toe valt de pijn erg mee, voelt alleen allemaal wat lam, net alsof ik spierpijn in de kaak heb. Voelt wel wat vervelend maar doet verder niet zeer ofsow.

Ik ben iig al 3/4 van mijn verstand kwijt.... hopelijk blijft dat laatste beetje nog hangen :roflol:

De verdoving is nog niet uitgewerkt? Zou mooi zijin als de pijn uitbijft. :)
Sterkte nog.

De rechter kant is vandaag verwijderd, rechts onder was ook de vervelendste dus daarom ben ik daar ook mee begonnen. Rechts onder is er in iets van 4 stuken uit gekomen, de bovenste in één keer (boven was misschien net een minuut werk). Is me alles met elkaar echt 300% mee gevallen heb alleen nu flink last van m'n mond omdat ze redelijk aan het roppen en scheuren zijn geweest aan de onderkant. Maar ze hebben het verder echt tof gedaan, ik was mega zenuwachtig en serieus bang maar daar zijn ze echt tof mee omgegaan vond ik en ben blij dat ik geweest ben, ben ik eindelijk van die rotkiezen af.
Moest je in Assen naar het ZKH?

De verdoving is nog niet uitgewerkt? Zou mooi zijin als de pijn uitbijft. :)
Sterkte nog.

Verdoving is wel redelijk uitgewerkt. Kan ook weer alles gewoon voelen als ik bijvoorbeeld mijn lip aanraak ofsow en ook m'n tong voelt inmiddels weer normaal. Heb wel goede pijnstillers mee gekregen (Naproxen) en mag het desgewenst combineren met paracetamol.

Terug
Naar boven