MuscleMeat

Vissertje zijn blog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Even een update vanuit Bovensmilde,

Ik was voornemens vandaag weer te gaan sporten maar heb besloten dat uit te stellen tot na het weekend, zit nog steeds wat te kloten met de gezondheid. Het gaat gelukkig wel al wat beter en slaap de laatste nachten gelukkig weer als een roos maar de benauwdheid is nog niet weg, hoewel het hoesten wel steeds beter wordt lijkt het me verstandig het nog even rustig aan te doen. Ik ken mezelf iets te goed en weet dat ik het in de gym toch weer te gek ga doen en ben bang dat ik dan achteraf spijt ga krijgen... Ik heb nu 3 nachtdiensten waar ik me niet voor ziek wil melden want daar voel ik me wat te goed voor (niet qua dunk hoor, maar qua fitheid ;) )

Hopelijk voel ik me dan maandag weer dusdanig dat ik weer lekker in de gym kan gaan beginnen want heb daar inmiddels wel weer zin in :lifter:

Ik ken mezelf iets te goed en weet dat ik het in de gym toch weer te gek ga doen en ben bang dat ik dan achteraf spijt ga krijgen... Ik heb nu 3 nachtdiensten waar ik me niet voor ziek wil melden want daar voel ik me wat te goed voor (niet qua dunk hoor, maar qua fitheid ;) )
Eigenlijk niet goed hè, ik neem aan dat je je helemaal niet ziek hebt gemeld. Ik was vroeger ook zo hoor, te ziek voelen om op de motor naar het werk te gaan, dan maar met de auto en gewoon een paar nachtjes werken. Ooit betaal je de rekening, je bent namelijk geen 20 meer.

• #1.503
Eigenlijk niet goed hè, ik neem aan dat je je helemaal niet ziek hebt gemeld. Ik was vroeger ook zo hoor, te ziek voelen om op de motor naar het werk te gaan, dan maar met de auto en gewoon een paar nachtjes werken. Ooit betaal je de rekening, je bent namelijk geen 20 meer.

Klopt, had maandag en dinsdag ook al nachtdienst, toen in Leeuwarden en moest dus een aardig eind rijden naar huis na de dienst... Toen had ik wel spijt dat ik me niet had ziek gemeld en heb zelfs met de werkvoorbereider gebeld dat ik hem onderweg een paar keer zou bellen en als ik langer als 20 minuten niks had laten horen dat hij mij moest bellen... Eigenlijk durfde ik niet eens meer naar huis te rijden zo kloten voelde ik me... Eigenlijk te belachelijk voor woorden natuurlijk, dat weet ik...

Nu moet ik wel zeggen dat ik me momenteel opzich wel goed voel hoor, geen hoofdpijn meer, slaap goed en best weer fit. Alleen ivm de benauwdheid en het hoesten wil ik het nog een beetje rustig aan doen. Op het werk hoef ik niet te rennen en te vliegen, ik kan alles op m'n eigen tempo doen en we hebben het nooit zo druk dat je op het einde van de nachtdienst met de tong op de grond rondloopt. Dus tegen de komende nachtdiensten zie ik niet meer zo op.

Op het werk hoef ik niet te rennen en te vliegen, ik kan alles op m'n eigen tempo doen en we hebben het nooit zo druk dat je op het einde van de nachtdienst met de tong op de grond rondloopt. Dus tegen de komende nachtdiensten zie ik niet meer zo op.
Dat is in mijn geval ook niet, bij mij ligt de ”zwaarte” vooral in het feit dat je bijna altijd alleen bent in de nacht en dat is ook niet jofel als je niet lekker bent.

• #1.505
Dat is in mijn geval ook niet, bij mij ligt de ”zwaarte” vooral in het feit dat je bijna altijd alleen bent in de nacht en dat is ook niet jofel als je niet lekker bent.

Dat is idd bij ons ook wel het probleem. In Leeuwarden draai je de dienst volledig alleen. In Groningen hadden we altijd nog met z'n tweeën nachtdienst maar dat is met het nieuwe rooster helaas niet meer zo. Tot 2:00 ben je met z'n twee maar van 2:00 - 6:00 ben je alleen.

Vergeet niet dat rijden ls je ziek bent ook een best wel grote inspanning hebt. Ook al is het op je werk rustig. De ritten heen en weer kunnen je net zo hard slopen en hakken er aardig in. Je denkt ach eenmaal op werk gaat het wel... maar de rit terug is er ook nog. En aan het einde van een werkdag ben je al moe en hakt het er extra hard in.
Ik herken het wel hoor... want ach.. je denkt het gaat wel. Maar hou jezelf goed in de gaten Vissertje. Ziek is ziek... ook al zit je dan thuis en voel je je schuldig...

Pas je wel op jezelf, jongen? :D

• #1.508
De eerste 3 uur zitten er al weer op en het gaat nog steeds hier :p

Ga eens werken jij. ;)

Yes laatste dan weekend
Pauze
20200201_015646.jpg

Zo, heel wat activiteit hier vannacht :p
2x nachtdienst en @marina1975 zeker plafonddienst? :P

• #1.520
Ik heb weer getraind vandaag :) Voel me nog altijd niet helemaal zoals het zou moeten zijn en heb niet echt zwaar getraind ofsow maar ben blij dat ik toch gegaan ben.

Heb eens paused squats gedaan, had dat nog nooit gedaan en wilde dat eens proberen. Die pauze onderin maakt het wel een flink stuk zwaarder maar voelt wel heel erg lekker. Heb er ook 2 filmpjes van gemaakt.

Verder, ach, niet veel bijzonders gewoon blij dat ik ben geweest.

5X 70Kg Paused:

5X 80Kg Paused (2de set @80Kg):

Dit was de train:

Squat
10X 20Kg
10X 40Kg 1 sec paused
10X 60Kg 1 sec paused
5X 70Kg 1 sec paused
5X 80Kg 1 sec paused
5X 80Kg 1 sec paused
5X 80Kg 1 sec paused

Leg press