XXL Nutrition

Vissertje zijn blog

Paused squat ziet er prima uit.
Lijkt je makkelijk af te gaan in ieder geval.

Nice train! :thumb:

Netjes hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
Vandaag maar weer een UB training gedaan. Had weer niet te veel energie en voelde me slap. Begin er echt van te balen dat ik me zo blijf voelen en begint langzaam ook invloed te hebben op het mentale deel... Hoop echt dat ik me snel weer gewoon goed fit en sterk voel want dit gaat serieus vervelen...

Dit was hem:

Seated DB OHP (gewicht per dumbbell)
10X 12Kg
10X 16Kg
4X 20Kg (werd ff afgeleid :p )
8X 20Kg
6X 20Kg
5X 20Kg

Bench press 1sec paused (ben fan van die gepauzeerde oefeningen :))
10X 20Kg
10X 40Kg
8X 50Kg
8X 50Kg
8X 50Kg

Seated cable row hammer grip (1sec pauze tegen de borst)
3X 10X 50Kg

Tricep pull down smal stangetje
3X 10X 25Kg

Bicep cable curl smal stangetje (meer focus op techniek en ellebogen goed stil houden)
3X 10X 15Kg

Dumbbell chest fly
3X 10X 12Kg

Bandpulls aparts
3X 10X Paars (nieuwe elastiek, voelde pittig)

Dat was hem. Nu douchen en vanavond met mijn moeder sushi eten. Ze is recent 60 geworden dus ik neem haar mee naar een sushitent, ff lekker bijkletsen met moeke :heart:

Vandaag maar weer een UB training gedaan. Had weer niet te veel energie en voelde me slap. Begin er echt van te balen dat ik me zo blijf voelen en begint langzaam ook invloed te hebben op het mentale deel... Hoop echt dat ik me snel weer gewoon goed fit en sterk voel want dit gaat serieus vervelen...
Probleem is ook een beetje dat je ook niet fit bent door wat mentale dingen in combinatie met het ziek zijn. Dus je voelt je nog slappig en daar baal je van en kom je weer terug op het mentale stukje. Het is een lastig cirkeltje maar het heeft allemaal invloed op elkaar.. :(

Hoe is het nu met het fysieke ziek zijn? Knap je daar al wat van op?

• #1.525
Gaat fysiek wel langzaam steeds beter. Weinig last meer van benauwdheid en hoesten en ook geen last meer van hoofdpijn. Nu maar eens zorgen dat ik weer wat energieker word maar wellicht komt dat binnenkort ook wel weer en moet ik geduld hebben ;)... Door nu te gaan mopperen is de kans groter dat ik in dat gevaarlijke vicieuze cirkeltje kom dan dat het beter wordt dus misschien is het beter om te stoppen met mopperen :p.

Sushi met m'n moeder is verzet, kom er net achter dat de tent waar we heel graag heen wilden aan het verbouwen is... Ik ben en blijf mister chaoot die op het laatste moment achter dat soort dingen komt :roflol:

Goed te horen dat het fysiek beter gaat. Maar vergeet niet dat ook al ben je fysiek terug het stukkie in je koppie wel gewoon doormaalt... ook al is het onbewust en dat kan enorm veel energie nog vreten. En dat kan net zo goed een fysiek vermoeid effect geven. Dus nu het fysiek beter gaat ook even in de gaten houden hoe je koppie erin staat. Je prestatiedrang en het alles zelf willen doen zodat ej weet dat het goed gaat. Soms kan je fysiek prima door blijven rennen en is er toch ergens een mentale muur waar je knetterhard tegenop loopt. En geloof me.. dat kan echt meerdere keren gebeuren (eigen ervaring) want die muur is soms wel even lager... maar echt 100% weg is hij niet en hij kan zomaar de kop opsteken.

Dus mopperen is prima hoor. :) en het kan ook gewoon even opluchten het eruit te gooien. Maar vergeet niet dat lekker mopperen of het even lekker eruit schreeuwen of trainen niet de volledige oplossing is. ;)

Keep on going Vissertje! Je gaat elke keer weer een stap vooruit op veel punten! :thumb:

enne... dat zou mij ook overkomen... uit eten willen gaan en alles regelen en dan beseffen dat de toko net op die dag zijn standaard sluitingsdag heeft :roflol:
Maar wat in het vat zit verzuurt niet he! :)

Gaat fysiek wel langzaam steeds beter. Weinig last meer van benauwdheid en hoesten en ook geen last meer van hoofdpijn. Nu maar eens zorgen dat ik weer wat energieker word maar wellicht komt dat binnenkort ook wel weer en moet ik geduld hebben ;)... Door nu te gaan mopperen is de kans groter dat ik in dat gevaarlijke vicieuze cirkeltje kom dan dat het beter wordt dus misschien is het beter om te stoppen met mopperen :p.

Sushi met m'n moeder is verzet, kom er net achter dat de tent waar we heel graag heen wilden aan het verbouwen is... Ik ben en blijf mister chaoot die op het laatste moment achter dat soort dingen komt :roflol:
Yume?

Gefeliciteerd. Jonge mams nog!

• #1.531
Zojuist weer getraind. Squatten ging helaas niet echt lekker, voelde me vreselijk lam in de benen en het ontbrak me aan energie en power... De rackpulls gingen daar en tegen weer wel erg lekker en daarna kwam ik wel lekker los in de gym. Over de rest ben ik daardoor toch wel tevreden gelukkig en ben blij dat ik gegaan ben.

Dit was hem:

Squat
10X 20Kg
5X 40Kg
5X 40Kg
3X 80Kg
2X 90Kg
1X 100Kg
2X 110Kg
2X 110Kg
3X 100Kg
2X 100Kg

Rackpulls
10X 60Kg
5X 100Kg
5X 120Kg
5X 140Kg
5X 160Kg
5X 170Kg

Calf raises in smith
3X 10X 50Kg

Back extensions
3X 10X 12Kg

Cable crunches
10X 21.25Kg
10X 25Kg
10X 28.75Kg
10X 32.5Kg
10X 36.25Kg
10X 40Kg (toen voelde ik eindelijk de abs :p )

Seated leg curl
3X 10X 47.5Kg (ipv 45, vergist met instellen van gewicht, ging wel prima trouwens)

Toen maar weer naar huis

• #1.532
Training @ Steenwijk

Had niet echt een plan, wou gewoon lekker trainen en das gelukt. Voelde me eindelijk weer eens een hele training fit, ondanks vroege diensten. Het mag in de krant :p :heart:

Dit was hem:

Vrije training ub2

Ohp
10x 20kg
5x 25kg
5x 30kg
5x 35kg
5x 40kg
5x 45kg
4x 47,5kg
3x 50kg
1x 52,5kg

Incline bench
10x 20kg
7x 40kg
5x 50kg
5x 60kg
5x 60kg
5x 60kg

Pull up
8x
7x
5x

Rear delt raises
10x 6kg
10x 6kg
10x 6kg

Hammer curl
10x 12kg
10x 12kg
10x 12kg

Tricep rope pull down
10x 36kg
10x 36kg
10x 36kg

• #1.534
Gewoon opwerken naar 1xBW dan toch?

• #1.537
Ben ik weer....

Ging lekker in de gym, erg lekker mag ik wel zeggen, heb we weer netjes aan m'n schema gehouden. Squat was zwaar maar wel de gewenste reps en gewichten gehaald waar ik super blij mee ben. Ook de rack-pulls daarna gingen gruwelijk lekker...

Dit was hem:

Squat
10X 20Kg
5X 40Kg
5X 60Kg
3X 80Kg
2X 90Kg
8X 100Kg
6X 100Kg
6X 100Kg
6X 100Kg (niet eerder alle reps gehaald met 100Kg, trots dat het nu gelukt is :p )

Rack-pulls
5X 60Kg
5X 100Kg
3X 120Kg
3X 140Kg
3X 160Kg
1X 170Kg
3X 175Kg
3X 175Kg
3X 175Kg

Decline crunches
3X 8X +10Kg