Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
hey vissie,
kom nog even terug op je keuze voor nsuns,
is een prima keuze, en erg leuk om te doen, maar hou er wel rekening mee dat het schema zwaarder en meer belastend is dan de trainingen die je nu doet. dit zal niet gelijk zo zijn want je zal wat laag beginnen, maar nsuns knalt gewoon door hoor.,, en het is echt een heeeele riedel sets iedere keer.
op de vorige pagina las ik wat over dat je wat te snel te zwaar wil en dat je je amraps wat wil beperken, maar kan je nu al vertellen dat dit niet gaat gebeuren.
heb het schema ook best een lange tijd gedaan, en toen het zwaarder ging worden had ik mij voorgenomen dit ook te doen, netjes 5-3-1, en dan echt 1 rep, en op de 5+ sets max 6 reps.
het is uiteindelijk nooit gebeurt
maar het is natuurlijk jou keuze, en ik wens je er veel succes mee.
Dankjewel voor je uitgebreide toevoeging. Kan me er wel in vinden maar vind de hele opbouw van nSuns wel erg interessant. Ik begin idd niet al te zwaar en zie wel hoe ik het ga opbouwen. Je kunt zelf de training Max per training aanpassen daarin heb je een zekere vrijheid vwb de snelheid van verhogen. En als ik kijk naar het schema hoef je er niet heel veel assistance bij te doen mocht het qua tijd krap zijn want met de grote compounds pak je feitelijk alles al. Ik ga het proberen vanaf komende week en dan maar zien of ik het vol hou.

,, en het is echt een heeeele riedel sets iedere keer.
)