AndroidHealthClinic

Vissertje zijn blog

Qua uitvoering is het wel ongeveer een 1 op 1 copie van de fsq....
Je kunt de DB of Kettlebell op verschillende manieren vasthouden. Wat ik deed was 2 stepbankjes neerzetten en daarop gaan staan. De DB tussen m'n benen laten hangen, zodat ik diep genoeg kon gaan. Je kunt deze ook voor je borst/kin houden, dat ga ik volgende keer proberen.
1598038662386.png

Dat dus. Ik ben beginner. Weet je meteen waarom heels elevated. Ook weer iets geleerd. Zal de komende tijd als het om oefeningen gaat even niet bemoeien maar gewoon mee lezen 🙈
Sommige mensen zijn mobieler dan anderen, tot op zekere hoogte is dit te trainen.

Doe je oefeningen om aan je mobiliteit te werken?

Nooit aarzelen om vragen te stellen, kan iedereen van leren.

Hebben ze in je gym een SSB?

Laatst bewerkt:
Sommige mensen zijn mobieler dan anderen, tot op zekere hoogte is dit te trainen.

Doe je oefeningen om aan je mobiliteit te werken?

Nooit aarzelen om vragen te stellen, kan iedereen van leren.
Ja, mijn mobiliteit is ruk. Vooral achillespeesgebied. Door t vele hardlopen aardige aanslag op gepleegd.
Voor ik een fatsoenlijke squat kan neerzetten moet ik er eerst voor gaan zorgen dat dat allemaal in orde is. Zit bijna te denken aan een pt..maar zo ongelooflijk duur.
Dankje, zo heb ik al heel wat bijgeschaafd hier op t forum qua info

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.850
Vanochtend de eerste nSuns trading gehad. Is me erg goed bevallen, zeker de hele opbouw van de sets en reps voelde zeer fijn. Heb op de bench de AMRAP gewoon bij de voorgeschreven 8 gelaten en niet verder gegaan.

Dit was hem:

nSuns 1-1

Bench press
10x 20kg. WU
5X 40kg WU
8x 50kg
6x 57,5kg
4x 65kg
4x 65kg
4x 65kg
5x 62,5kg
6x 57,5kg
7x 55kg
8x 50kg (geen amrap gedaan. Bij 8 gelaten)

Ohp

10x 20kg WU
6x 22,5kg
5x 27,5kg
3x 32,5kg
5x 32,5kg
7x 32,5kg
4x 32,5kg
6x 32,5kg
8x 32,5kg

Back extensions
10x plus 12kg
10x plus 12kg
10x plus 12kg

Bicep curl ez
12x lege stang
12x plus 10kg
12x plus 10kg
12x plus 10kg

Tricep extensions ez bar
12x plus 10kg
12x plus 10kg
12x plus 10kg

dat is het schema. 9sets op tier 1, 8 sets op tier 2.

Wat volume man damn

• #1.855
Volume zit zo voor geschreven in het schema. Voelde opzich niet als heel erg veel, voelde wel fijn zo.

Ik denk dat ik als extra assistance een row ga toevoegen alszijnde een dumbell Row of een cable row ofsow.

De sumo Deadlift ga ik denk vervangen door de snatch grip Deadlift. Daar zie ik beduidend meer voordeel in als variatie dan een sumo.

Heel veel succes, ik lees lekker mee als voorbereiding op mijn toekomstige nSuns trainingen.

Ik zie hem best regelmatig die nsuns..... succes met jouw ervaringen!

Volg al wel even, las je 5x5 avontuur ook met plezier door maar ben niet zo heel actief geweest met reageren.

• #1.860
Volg al wel even, las je 5x5 avontuur ook met plezier door maar ben niet zo heel actief geweest met reageren.

Ik zie dat je als OHP doel 70Kg hebt voor 2020, hoe gaat het daarmee? Best een grote stap om van 47.5 naar 70 te gaan. Ik zou blij zijn als ik dit jaar de 1X60 ga aan tikken op een BW van ergens tussen de 65 en 68Kg ofsow

Terug
Naar boven