Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Qua uitvoering is het wel ongeveer een 1 op 1 copie van de fsq....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qua uitvoering is het wel ongeveer een 1 op 1 copie van de fsq....
Je kunt de DB of Kettlebell op verschillende manieren vasthouden. Wat ik deed was 2 stepbankjes neerzetten en daarop gaan staan. De DB tussen m'n benen laten hangen, zodat ik diep genoeg kon gaan. Je kunt deze ook voor je borst/kin houden, dat ga ik volgende keer proberen.Qua uitvoering is het wel ongeveer een 1 op 1 copie van de fsq....
Sommige mensen zijn mobieler dan anderen, tot op zekere hoogte is dit te trainen.Dat dus. Ik ben beginner. Weet je meteen waarom heels elevated. Ook weer iets geleerd. Zal de komende tijd als het om oefeningen gaat even niet bemoeien maar gewoon mee lezen 🙈
(dun) handdoekje over je schouders leggen dat je sleutelbenen net bedektEnige 2 oefeningen waar ik liever een alternatief voor zou willen zijn de frontsquat (krijg dat niet pijnloos voor elkaar, blijft me zeer doen op het sleutelbeen)
is ook prima, kan je lekker diep mee komen

Die hebben ze niet.
Overheadsquat, kan je ook lekker diep mee...(dun) handdoekje over je schouders leggen dat je sleutelbenen net bedekt
is ook prima, kan je lekker diep mee komen![]()
Is waar, maar dat is best een technisch dingetje (vind ik....)
Ja, mijn mobiliteit is ruk. Vooral achillespeesgebied. Door t vele hardlopen aardige aanslag op gepleegd.Sommige mensen zijn mobieler dan anderen, tot op zekere hoogte is dit te trainen.
Doe je oefeningen om aan je mobiliteit te werken?
Nooit aarzelen om vragen te stellen, kan iedereen van leren.
Dat zal wel aan het schema liggen want bij chrash zie ik ook maar heel weinig rows en pulls.
Heel veel succes, ik lees lekker mee als voorbereiding op mijn toekomstige nSuns trainingen.
Volg al wel even, las je 5x5 avontuur ook met plezier door maar ben niet zo heel actief geweest met reageren.