Fitness Seller

Vissertje zijn blog

Feli met je PR! Lekkere training zeg!

Goed bezig Vis :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.924
Ff de training gister nog loggen. Niet veel bijzonder over te melden. Deadlift ging erg lekker en voelde niet super zwaar ofsow. Front squat blijft een oefening die nooit m'n favoriet zal worden dus daar een beetje op zitten te treuzelen... De Seated cable row ging wel erg lekker daarna. Eindelijk eens verhoogd naar 70kg. Zat al wat te lang op 60kg. 70kg ging eigenlijk op alle setjes beter dan verwacht.

Dit was hem:

NSuns 4-4

Deadlift
5x 60kg WU
3x 90kg WU
5x 112,5kg
3x 127,5kg
3x 142,5kg
3x 135kg
3x 127,5kg
3x 120kg
3x 112,5kg
3x 105kg
5x 97,5kg (3+2 was erg easy)

Front squat
10x 20kg WU
5x 35kg
5x 45kg
3x 57,5kg
5x 57,5kg
7x 57,5kg
4x 57,5kg
6x 57,5kg
8x 57,5kg

Seated cable row Hammer grip
12x 70kg
12x 70kg
10x 70kg

Ben er zelf erg trots op. Vind het met m'n 1.63 en een slordige 65Kg een meer dan prima prestatie. Hoop ooit 1X100Kg te kunnen doen met een bw ergens tussen de 65 en 66Kg...
Alsof lengte en lichaamsgewicht een grote invloed hebben op je bench.. lol.
Meer lichaamsgewicht door meer SPIERmassa. Ja dat helpt natuurlijk je bench, dat lijkt me logisch. Dus om jou gewicht en lengte erbij te halen om een 100kg een goede prestatie te noemen is grote onzin.

Meer lichaamsgewicht door meer SPIERmassa. Ja dat helpt natuurlijk je bench, dat lijkt me logisch. Dus om jou gewicht en lengte erbij te halen om een 100kg een goede prestatie te noemen is grote onzin.
Never go full r*tard....

Dat zal ook vast de reden zijn dat zowat alle strongman kerels van 1,50 zijn... natuurlijk heeft het een grote invloed

Laten we hopen dat dit sarcastisch was. Jij bent een 180 kg “strongman” die 100 bencht zeker

Wat hebben strongmen onderdelen met bankdrukken te maken? Vreemde vergelijking...

Lijkt mij dat sites zoals dit volledig geen nut hebben
Leeftijd vind ik ook wel een belangrijke factor

Terug
Naar boven