- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet overdrijven.
Alsof lengte en lichaamsgewicht een grote invloed hebben op je bench.. lol.Ben er zelf erg trots op. Vind het met m'n 1.63 en een slordige 65Kg een meer dan prima prestatie. Hoop ooit 1X100Kg te kunnen doen met een bw ergens tussen de 65 en 66Kg...
Never go full r*tard....Alsof lengte en lichaamsgewicht een grote invloed hebben op je bench.. lol.
Meer lichaamsgewicht door meer SPIERmassa. Ja dat helpt natuurlijk je bench, dat lijkt me logisch. Dus om jou gewicht en lengte erbij te halen om een 100kg een goede prestatie te noemen is grote onzin.
Why not?
Dat zal ook vast de reden zijn dat zowat alle strongman kerels van 1,50 zijn... natuurlijk heeft het een grote invloedAlsof lengte en lichaamsgewicht een grote invloed hebben op je bench.. lol.
Meer lichaamsgewicht door meer SPIERmassa. Ja dat helpt natuurlijk je bench, dat lijkt me logisch. Dus om jou gewicht en lengte erbij te halen om een 100kg een goede prestatie te noemen is grote onzin.
Dat is mijn taak

Laten we hopen dat dit sarcastisch was. Jij bent een 180 kg “strongman” die 100 bencht zekerAlsof lengte en lichaamsgewicht een grote invloed hebben op je bench.. lol.
Alsof lengte en lichaamsgewicht een grote invloed hebben op je bench.. lol.
Ik wilde gaan reageren, maar zie dat het al niet meer nodig is..... Gelukkig snappen de meeste forumleden beter hoe het werkt.
het gaat over kracht en lichaamsgrootte, of dat nou benchen of steentjes tillen isWat hebben strongmen onderdelen met bankdrukken te maken? Vreemde vergelijking...
Zeur eens niet zo, je snapt het goed genoegWat hebben strongmen onderdelen met bankdrukken te maken? Vreemde vergelijking...
het gaat over kracht en lichaamsgrootte, of dat nou benchen of steentjes tillen is
Waarom lopen hier zo veel mensen te koop met 1,5xBW bench of 2xBW squat of wat dan ook, omdat gewicht en lengte invloed hebben op je kracht...Nou ik snap het dus niet. Wat heeft zijn lengte te maken met zijn zwakke bench?