Deejay_Spike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 26
Tony_V zei:Wie zegt dat alle mensen uit protest voor VB stemmen? Kan jij gedachten lezen? Misschien vinden ze het programma wel aantrekkelijk! Ken genoeg ouderen én jongeren die goed genoeg weten waarom ze voor het blok stemmen hoor.
We leven idd in België, maar het gaat om de vlaamse/EU verkiezingen, daarom mijn aandacht op Vlaanderen in de eerste plaats. Bovendien is Wallonië er enkel op uit om Vlaams geld in handen te krijgen/ te houden.
Een simpel voorbeeld; de eerste 14 dagen van de maand werkt een Vlaming voor Wallonië. Dat moet ophouden!
Nog een interessante tekst over vooroordelen tov VB: [Link niet meer beschikbaar]
kijk, uit een dergelijk eenzijdig zicht over wallonië kan je gemakkelijk praten.
en hoe was het vroeger, toen wallonië sterker was dan vlaanderen? daar horen wij jullie niet over praten hé. dat verzwijgen jullie liever om beter te praten over hoe het kwaadaardige wallonië uit is op het geld der vlamingen, wat volgens jullie weer genoeg is om te pleiten voor een onafhankelijke vlaamse staat! misschien is het best om je te herinneren dat wallonië vlaanderen indertijd staande heeft gehouden, misschien wordt het tijd van wat solidariteit te tonen en wallonië verder helpen opdat dat niet meer zou moeten gebeuren!
en het gaat om REGIONALE en EU verkiezingen voor gans belgië.
ik kan idd niet gedachten lezen, maar ik weet het wel van veel mensen. en dat veel mensen het programma goed vindt, komt mede door de populistische methodes die gebruikt worden.