Fitness Seller

Voor de Belgen: welke partij heb jij gestemd?

Peiling Peiling Welke partij heb jij gestemd?

• [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/cdenv_ma

Stemmen: 8 19,5%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/vlaamsbl

Stemmen: 14 34,1%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/agalev.g

Stemmen: 2 4,9%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/spa-spir

Stemmen: 3 7,3%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/VLDnew_m

Stemmen: 3 7,3%
  • Andere, namelijk...

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben geen Belg en heb niet gestemd vandaag...

Stemmen: 11 26,8%

• Totaal stemmers
    41
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Big Byron zei:
1. Beeldvorming. Al ooit van gehoord? Neem een West-Europees geschiedenisboek ter hand, sla open op 1940 en begin te lezen.
De mensen trekken helemaal geen conclusies op basis van hun eigen beeld - ze nemen gretig het racistische beeld over dat het Blok vormt en zien DAN overal bevestiging van de slechte vreemdeling. Selectieve beeldvorming heet zoiets.

2. Tuurlijk is het bewezen. Op www.aliens.com bewijzen ze ook dat ufo's bestaan.
Komaan gast, even serieus hé! De cd&v vormt een grotere bedreiging voor paars met 25-30%. Dan zouden ze toch veel beter die veroordelen?!

3. WAAR HAAL JIJ DE PRETENTIE VANDAAN TE BEWEREN VOOR 'DE VLAMING' TE SPREKEN?
Bij mijn weten stemt nog altijd 75-80% NIET voor het Blok.
Gvd bro, je bent goed bezig! Blijven doorgaan, kan ik rustig mijn examen wiskunde leren :cool: :D

Tony_V zei:
Kijk dat is jouw mening. Ik ben absoluut niet kortzichtig, maar je moet eerst je eigen problemen oplossen alvorens je je met de rest van de wereld gata bemoeien.
oke heel ff wil ik hier wel op in gaan.

problemen oplossen zeg je, problemen zijn er nu, zullen er over 100 jaar zijn, sterker nog ze zullen er altijd zijn.

daarom moet je gvd eens proberen te relativeren, hoe staat het probleem dat jij hier hebt (je oma kan niet binnen 2 weken die nieuwe wieltjes onder haar rollator laten zetten) tov het probleem elders (honderdduizenden mensen ondervoed en geen schoon drinkwater in Turkije)

maargoed je kan hier op reageren met 'het heeft geen zin om die mensen te helpen, het komt tog nooit goed' tot en met.....

pff ik heb mn buik vol met deze onzin praat. wat mij betreft slotje hierop, en verwijs onze vriend Tony ff naar Stormfront, daar zullen mensen hem wel gelijk geven :D :rolleyes:

Zoutzak zei:
precies....

ghehe zo te horen heb jij het ook al meer dan eens geprobeerd ;)

:D
Crap, ja.
En ze halen allemaal dezelfde halve waarheden, drogredeneringen, klinkklare nonsens en letterlijk gekopieerde propaganda boven. Je haalt rationeel gelijk hoor, vaak, en dat erkennen ze - maar hun gedacht verander je toch niet. Of ze weigeren zoals Jehovagetuigen naar je argumenten te luisteren; vingers in de oren en 'Lalala! Ik hoor je niet! Vreemdelingen zijn slecht! Lalala!'

:(

• Topic Starter Topic Starter
Big Byron zei:
1. Beeldvorming. Al ooit van gehoord? Neem een West-Europees geschiedenisboek ter hand, sla open op 1940 en begin te lezen.
De mensen trekken helemaal geen conclusies op basis van hun eigen beeld - ze nemen gretig het racistische beeld over dat het Blok vormt en zien DAN overal bevestiging van de slechte vreemdeling. Selectieve beeldvorming heet zoiets.
Serieus zeg, kom eens in Antwerpen wonen, Borgerhout. De mensen hebben gekozen voor het Vlaams Blok omdat het de enige partij is die de mislukte integratie bespreekbaar wilt maken. Dat heeft niets met haatdragen te maken, wel met het aanpakken van bestaande problemen.

2. Tuurlijk is het bewezen. Op www.aliens.com bewijzen ze ook dat ufo's bestaan.
Komaan gast, even serieus hé! De cd&v vormt een grotere bedreiging voor paars met 25-30%. Dan zouden ze toch veel beter die veroordelen?!
CD&V heeft nu al vriendjes in de PS, do I need to say more?

3. WAAR HAAL JIJ DE PRETENTIE VANDAAN TE BEWEREN VOOR 'DE VLAMING' TE SPREKEN?
Bij mijn weten stemt nog altijd 75-80% NIET voor het Blok.
Omdat VB winnaar is van deze verkiezingen, zet je tv of radio eens aan!

Tony_V zei:
Weer een persoonlijke maar gevaarlijke mening, de Vlaming denkt daar anders over vriend. Kijk maar naar de uitslagen. Die spreken voor zich.
HET OVERGROTE DEEL VAN DE VLAMING STEMT NIET VOOR HET BLOK!!!!

Krijg dat nu eens in je stomme kop aub. Dan hebben we tenminste 1 feit waaruit we deftig kunnen verderpraten.

Big Byron zei:

Krijg dat nu eens in je stomme kop aub. Dan hebben we tenminste 1 feit waaruit we deftig kunnen verderpraten.
het is zo verleidelijk er op in te blijven gaan....

houd de eer aan jezelf en stop reageren op deze no-brains idioot.

Zoutzak zei:
oke heel ff wil ik hier wel op in gaan.

problemen oplossen zeg je, problemen zijn er nu, zullen er over 100 jaar zijn, sterker nog ze zullen er altijd zijn.

daarom moet je gvd eens proberen te relativeren, hoe staat het probleem dat jij hier hebt (je oma kan niet binnen 2 weken die nieuwe wieltjes onder haar rollator laten zetten) tov het probleem elders (honderdduizenden mensen ondervoed en geen schoon drinkwater in Turkije)

maargoed je kan hier op reageren met 'het heeft geen zin om die mensen te helpen, het komt tog nooit goed' tot en met.....

pff ik heb mn buik vol met deze onzin praat. wat mij betreft slotje hierop, en verwijs onze vriend Tony ff naar Stormfront, daar zullen mensen hem wel gelijk geven :D :rolleyes:
Ik zeg niet dat je alle eigen problemen moet oplossen alvorens verder te kijken. Maar als je ziet dat de huidige integratie mislukt is, dan ga je toch niet nóg meer vreemdelingen toelaten om het probleem te verergeren?

En een slotje zou weer typisch censuur/beperking vrije meningsuiting zijn niet?

Big Byron zei:

Gaan we schelden?

Natuurlijk stemt niet elke vlaming voor het vlaams blok. Vb heeft telkens elke verkiezing gewonnen, daar gaat het om en links/blauw heeft verloren. Wat voor onzin post jij nu helemaal?

Tony_V zei:
1. CD&V heeft nu al vriendjes in de PS, do I need to say more?

2. Omdat VB winnaar is van deze verkiezingen, zet je tv of radio eens aan!
1. Oh ja, en dat bewijst natuurlijk dat het gerecht door en door corrupt is en vriendedienstjes levert aan de politiek. Stom van mij om dat niet te snappen.
Serieus, u bent een begiftigd en logisch redenaar. :rolleyes:

2. Snap eens de basis van een democratie. Het is niet omdat een partij meer stemmen haalt dan vorige keer dat iedereen automatisch zo denkt. Er zijn nog partijen die in totaal 76% van de stemmen vertegenwoordigen en een grondige afkeer van het Blok hebben.
Voor de laatste keer, (en nu moet je het toch echt gaan snappen, anders wordt het 'Talk to the hand 'cause the head ain't listening.' hier) - DE Vlaming kiest niet voor het Blok. 24% kiest ervoor, de rest veracht ze.

Tony_V zei:
Ik zeg niet dat je alle eigen problemen moet oplossen alvorens verder te kijken. Maar als je ziet dat de huidige integratie mislukt is, dan ga je toch niet nóg meer vreemdelingen toelaten om het probleem te verergeren?

En een slotje zou weer typisch censuur/beperking vrije meningsuiting zijn niet?
.........................

ga lekker tog niet op je reageren (al wilde ik net al ff researchen en hele verhalen typen...) ga je moeder overtuigen ouwe.....

Zoutzak zei:
het is zo verleidelijk er op in te blijven gaan....

houd de eer aan jezelf en stop reageren op deze no-brains idioot.
No brains? Idioot?

Is dat jow manier van discussie? Je bewijst dat je zelf een idioot bent door deze manier van posten.

Tony_V zei:
Natuurlijk stemt niet elke vlaming voor het vlaams blok. Vb heeft telkens elke verkiezing gewonnen, daar gaat het om en links/blauw heeft verloren. Wat voor onzin post jij nu helemaal?
Wat zijn we weer lekker genuanceerd als we met onze neus op de feiten worden gedrukt.
Daarnet beweerde je nochtands dat 'de Vlaming' het enorm eens met jouw stellingen was.

Maar ik ga zwijgen, ik krijg zoals altijd koppijn van loze rethoriek en verdraaide redeneringen. En aangezien u niets te maken heeft met bb'ing (en beweer niet van wel, al u posts hebben er niets mee te maken) hoort u niet niet thuis. End of story.

Zoutzak zei:
.........................

ga lekker tog niet op je reageren (al wilde ik net al ff researchen en hele verhalen typen...) ga je moeder overtuigen ouwe.....
Als je niets inhoudelijks te zeggen hebt, zwijg dan. Je bent geen Belg dus je kan amper meepraten over onze binnelandse politiek.

Tony_V zei:
Gaan we schelden?

Look who's talking 8)

Tony_V zei:
Als je niets inhoudelijks te zeggen hebt, zwijg dan. Je bent geen Belg dus je kan amper meepraten over onze binnelandse politiek.
En jij bent geen Waal, Turk, Brusselaar, of wat dan ook, dus hoe kan jij dan meepraten over hun zaken ???

Tony_V zei:
Weer een persoonlijke maar gevaarlijke mening, de Vlaming denkt daar anders over vriend. Kijk maar naar de uitslagen. Die spreken voor zich.

lol, sorry, dit is geen persoonlijke mening, maar zwart op wit wat in de grondwet staat :D

Big Byron zei:
Wat zijn we weer lekker genuanceerd als we met onze neus op de feiten worden gedrukt.
Daarnet beweerde je nochtands dat 'de Vlaming' het enorm eens met jouw stellingen was.

Maar ik ga zwijgen, ik krijg zoals altijd koppijn van loze rethoriek en verdraaide redeneringen. En aangezien u niets te maken heeft met bb'ing (en beweer niet van wel, al u posts hebben er niets mee te maken) hoort u niet niet thuis. End of story.
Wat si dat nu voor belachelijke argumentatie.

Stemt elke vlaming voor links? Nee Stemt elke Vlaming voor VLD? Nee Stemt elke Vlaming voor groen? Nee

Waarom zou elke Vlaming dan voor VB moeten stemmen om gelijk te hebben?

Maar ik ga zwijgen want dit niveau van discussie is een beetje te laag aan het worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven