MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!!

Bezoekers in dit topic

Mijn voorbereiding is verre van ideaal geweest, maar ik heb er toch enorm veel zin in :D Ik denk dat we een mooie strijd gaan zien tussen enerzijds Raf, Karel, Andreas en Florent voor de top plaatsen, met daarna een even mooie strijd tussen al de rest voor de resterende finaleplaatsen. Ik denk dat er veel mannen dicht bij elkaar in de buurt zitten qua niveau. De ene is wat beter in de yoke + farmers, de andere in de log, nog een andere in stones,... Gaat mooi worden :)

Ben ik eveneens van overtuigd.
Echter denk ik dat Andreas niet bij de eerste groep moet genoemd worden.
Aan kracht gaat het hem niet ontbreken, aan ervaring, doorzettingsvermogen, karakter, gedrevenheid en snelheid onbreekt er echter een pak.
Zal de leeftijd zijn mss.
Kijk er alvast naar uit.
 
Ken hem niet, ben in die voorspelling enkel uitgegaan van de wilde verhalen die de ronde doen :p
 
Lint delegatie komt in ieder geval al supporteren! :)
 
The viking zal ook aanwezig zijn :)
 
het zal idd een toffe dag worden
 
Ik ben echt benieuwd, en ook dat de wedstrijden zulle blijven doorgaan.

Althans op een lager niveau voor mij
 
Als de yoke goed gaat, zijn er mogelijkheden...
Voor mij is Karel de grote favoriet! :-)
 
50/50 kans dat ik erbij ben en als ik dan kom zit de kans er dik in dat ik tire, sledpull en misschien log moet schrappen, calf is still ****ed up en het verstandigste is niet mee te doen maar ik wil het te hard :o
 
  • Like
Waarderingen: koef
Be smart Johaaaaan.

Ik wil het te hard man, in 2009 heb ik in de finale gestaan terwijl ik er eigenlijk niet klaar voor was, heb 2 jaar moeten wachten en heb getraind voor en toegeleefd naar de voorronde/finale van dit jaar en nu zie ik het echt niet zitten om weer een jaar te wachten al raad iedereen het me af om het risico te nemen, zelf besef ik ook wel dat het te snel is (3 weken na spierscheur) en elke dag zit ik weer met dillema's in mn hoofd, shit's ****ed up man, heb gewoon 24/7 ruzie met mn eigen nu :sad:
 
Update atleten !!

12 atleten te gaan.

Ik ben nog aan het afwachten wat Johan Gaat doen (anders al 11)

En ik hoor niks van Wim Geveart ... Weet iemand of die nu zeker meedoet ??

En rede waarom er geen C wedstrijden meer zijn :
- Teweining atleten.
-Te weining intresse en tijd
- Sponsors steken er geen geld in
- Geen publieks trekker

Mijn raad meer trainen en groeien !!! Of mss moet iemand anders het organiseren, want ik heb geen tijd , noch de goesting om het te doen (als je de afzeggingen nu al bekijkt )
 
Die wildcard gaat er nog komen Sanca! ;-)
 
Die wildcard gaat er nog komen Sanca! ;-)

Als dat waar mag zijn bedank ik de ijzergoden op mn blote knieën !!!


Maar ik ga er niet te hard op rekenen, kinesist zei me daarjuist dat ik het beter niet doe maar zelf oud en wijs genoeg ben om de juiste beslissing te nemen...

yeah right :roflol:
 
Die wildcard gaat er nog komen Sanca! ;-)

Ik heb gehoord dat sanca dan trakteert met koe aan't spit. ;)

En Raf, niet zo bescheiden, jij bent de favoriet!! :)
 
Als je op C niveau wil wedstrijden doen, dan doe je maar mee met een team Highlanders.
Farmers 60 - 85 KG for distance, tyreflip for reps, hercules hold (tonnetjes tot 80 kg), soms zwaardhouden, weight for height, Caber toss, steenstoten, soms zitten er stenen tussen (geen bollen, maar échte rotsblokken uit de grond tot 110 KG), ... Er zijn genoeg ploegen die smeken om sterke krachten om die verdomde Legends Highlanders te verslaan. :-)
 
Als je op C niveau wil wedstrijden doen, dan doe je maar mee met een team Highlanders.
Farmers 60 - 85 KG for distance, tyreflip for reps, hercules hold (tonnetjes tot 80 kg), soms zwaardhouden, weight for height, Caber toss, steenstoten, soms zitten er stenen tussen (geen bollen, maar échte rotsblokken uit de grond tot 110 KG), ... Er zijn genoeg ploegen die smeken om sterke krachten om die verdomde Legends Highlanders te verslaan. :-)

Kun je wedstrijden vermelden ? of personen die dit ook zouden doen. Zulke uitdagingen vind ik wel leuk, ze zijn meer op mijn "niveau" afgestemd blijkbaar
 
Ik heb gehoord dat sanca dan trakteert met koe aan't spit. ;)

En Raf, niet zo bescheiden, jij bent de favoriet!! :)

Een hele veestapel !!!

Raf is stiekem ook mijn numero uno ;)


Wat betreft c-wedstrijden, niet beroerd zijn om de grens over te steken, daar heb je al eens vaker ook c-klasse, het topic van Terneuzen (c) had eigenlijk ook niet al teveel aandacht hier dus ik snap het gejammer niet :D
 
Zondag 27/05 in Betekom (Wij doen ook mee, kom eens af en zie of het je interesseert)
Iedere zondag in juni is er ergens wel een wedstrijd.
(24 juni in Snellegem)
Dan nog eind augustus, september, oktober, november


Van waar ben je?
 
Zondag 27/05 in Betekom (Wij doen ook mee, kom eens af en zie of het je interesseert)
Iedere zondag in juni is er ergens wel een wedstrijd.
(24 juni in Snellegem)
Dan nog eind augustus, september, oktober, november


Van waar ben je?

Ik ben van booischot dus dat is niet zo ver. Ik heb wel zelf geen auto tot mijn beschikking. Ik zou wel eens een keertje willen komen kijken. Kun jij een private message sturen naar me met het adres?
 
Back
Naar boven