MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!!

• Topic Starter Topic Starter
Update atleten. 14 atleten !!! We want more :)

Zeker niet vergeten jullie lidgeld te storten, want anders ben je niet zeker van je plaats op de voorrondes.

Het rekening nr en het bedrag (en wat het inhoud) staat op de wed site
www.desterkstemanvanbelgie.be

Bijna juist Jimmy, 't is Caenen en idd uit Bilzen ;)

lol jimmy, ik kwam je overlaatst tegen in krantenartikel over die auto van music voor life die je trok.

ben je beginnen opzoeken en geconstateerd dat je helemaal niet ver woont van me.

wou ik ff zeggen xd

(sorry om volledig off topic te gaan)

Ik heb betaald, een paar dagen geleden. Heb als naam van de bestemming "Jeroen Lauwers" gekozen, dacht dat hij dat regelde :p

cool, ik kom zeker kijken!

ik ben eens benieuwt wat het zal geven op de voorrondes dit zal m'n eerste wedstrijd zijn dus jongens hou jullie aub een beetje in plz :-s kzal voledig zot draain van de zenuwen denk ik amaai

Ik doe volgend jaar normaal mee :p

Kom ook mss kijken

ik ben eens benieuwt wat het zal geven op de voorrondes dit zal m'n eerste wedstrijd zijn dus jongens hou jullie aub een beetje in plz :-s kzal voledig zot draain van de zenuwen denk ik amaai
bwahahaha:
inhouden = geen optie (je moet je volledig smijten)
sterven van de zenuwen , welcome to the club!!!

Ik doe volgend jaar normaal mee :p

Kom ook mss kijken

Dit topic gaat over de voorronde volgend jaar :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:28 ----------

No retreat, no surrender, kill 'em all !

@filo : kheb al zenuwen als ik gewoon ga trainen filip wat zal dat op de voorronden zijn amaaaaiiii da zal ferme ............ worden :-)

@filo : kheb al zenuwen als ik gewoon ga trainen filip wat zal dat op de voorronden zijn amaaaaiiii da zal ferme ............ worden :-)
Na het eerste event vermindert die nervositeit serieus. ;) Het als een plezant op de wedstrijden van de NSMB; maar er is ook een competitieve sfeer die je tot hogere prestaties aanzet.
Het zal je meevallen. ;-)

het is te hopen youri :-s

• Topic Starter Topic Starter
Update atleten. !!!

Als je bedaald moest hebben laat het me dan weten, dan kan ik het ook opvragen of het gestort is ja of nee. En jongens ik ken jullie niet allemaal met jullie bijnaam op DBB, mss dus effe duidelijk mailen naar me. Jongens die nog niet hun lid geld betaald hebben niet vergeten.

En komaan he gasten hier zijn toch nog sterke Jongens die willen mee doen ...

Stefan Van der ha, Yanieck Van Rooy, Steven Ringoot, en zijn er nog zoveel.
Een tijd geleden was er ter sprake gevallen dat de gebroeders Mestdagh terug gingen meedoen. Iemand iets gehoord van ze ?? En waar zit mijne vriend Joeri Polfliet met zijn companen ??
Er zijn toch nog sterke gasten die willen meedoen, hun grenzen verlegen en eens iets leren van de sport ?

Terug
Naar boven