MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!!

Nog 1 plaats vrij als ik goed kan tellen :)
Daarna komt er een reservelijst?
Doet Bert niet mee? (vraagje aan Sanca)

Bert zei tegen mij dat hij meedeed, zal hem eens contacteren

• Topic Starter Topic Starter
De atleten die er bij staan met een vraagteken zijn de reserven. Enkel als je lid geld betaald hebt ben je zeker van je plaats in de voorrondes!!

Dan ben ik nu zeker want ik heb net de betaling gedaan!

Same, ik kijk er al naar uit :D

Ben benieuwd wat Simon gaat laten zien.

Simon aka Dr Doom aka de Bachte-Maria-Leerne Stoneman komt wel degelijk terug, ik geloofde het eerst zelf niet maar volgens de laatste berichten is hij zelfs terug aan het zwemmen voorwaar!:D:p

• Topic Starter Topic Starter
Update Atleten !!! We Hebben er 16 ja !! Maar toch ga ik er nog 4 bij plaatsen (20 dus) en er zijn er 3 die hun plaats nog niet vast liggen ( ?? )
Dus alles kan nog gebeuren. vraag het rond en laat ze hun kracht bewijzen en testen op de voor rondes !!!

Idd het zal tof en spannend zijn. Ik heb gehoord dat Raf ook zeer goed bezig is. Dus ben benieuwd.
Maar zou graag nog wat jongen vinden die mee durven doen. Want Ben aan het twijfelen om er 20 te laten meedoen en het tempo goe hoog leggen (dus conditie en kracht omhoog gasten) Maar we zien wel naar de inschrijvingen.

Laatst bewerkt:
i like !!!!

Het lidgeld is juist overgeschreven, zet mij ook maar op de lijst, ik zal tijdig waarschuwen als het combineerbaar is met opleiding / highlandgames.

Christophe De Winter zou een tijdje geleden al moeten overgeschreven hebben. Is die betaling nog niet binnen?

haha kom maar op nu

da filmke maak niet veel uit vind ik die is van 2 jaar terug ofzo denk ik ik heb ook gehoord dat er bij den jimmy in ironville dat daar het een en ander zwaar aan het trainen is :-)

lol :-)

Terug
Naar boven