MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!!

Herken je zijn foto niet? Je hebt hem op facebook :)

idd sanca it is i the mad man lol alias ignace kayly maenhout ballieul op facebook

• Topic Starter Topic Starter
Was zijn we weer lief voor elkaar.

Ben benieuwd voor de meeste en ik weet wie er voor traint en wie ni (Je moet er iets voor overhebben en iets willen, maar vooral slim trainen )

Ik ken Simon en Karel van hun praktijken van vroeger en hun competitieve honger.

Maar de 1ne is meer de 2j weg geweest en de andere iets meer dan 1j. Ik heb ze nog niet zien

trainen dus ik kan niks zeggen. Ik denk dat er nu zelfs 2 jongens trainen en meedoen aan de

voorrondes die even sterk zijn als Karel en Simon in hun prime jaren. Ik durf meer zeggen ... op

Sommige punten beter. Maar ze hebben niks van ervaring en die gaan ze nu op doen.

Ben ik in blijde afwachting in de battle van de voorrondes.

Ik hoor dat mensen terug komen (Simon & Karel bv)

Maar kzie ze nooit trainen of eens langs komen. (Het zou afgang zijn mochten zij dit jaar de op de VR de nr 1 & 2 ni zijn. De 2de sterkste mannen van België )

Hoor hier en daar zeggen dat Raf Bensch goe vooruit is gegaan na 1 jaar rust. (Zwaar bij gekomen en monsterlijk sterk, barbell row van 170kg 8reps )

Florent veldeman is ook met een Secret training bezig heb ik horen vallen. ( Hij zou 20kg afgevallen zijn en sterker op de DL geworden zijn 340kg )

Dan hebben we de bende van IronVille die elke maand vooruitgang boeken en op 1 jaar tijd

monsterlijke kracht en ervaring hebben op gedaan ( :D ) ( Wat doen die gasten, wie zijn ze en waar komen ze vandaan ?? )

Veel jongen die ik verwachte zijn er niet bij en jongens waar ik nog nooit van gehoord heb

komen zich meten in deze titanen strijd. ( What happening in Belgium ?? )

mijn haar komt omhoog als ik er aan denk en ksta vol kiekke boelen :)

Laatst bewerkt:
we zien wel hé :)
Ik military press 70kg, bench 110, squat 160kg en deadlift mss 180kg :D
Benieuwd wat er op 4 maand kan bijkomen nie? ;)

Laatst bewerkt:
Het zal een zwaar jaar worden, in tegenstelling tot vorig jaar waar een finaleplaats bijna in je schoot geworpen werd, maar ik zal er alles aan doen om er terug bij te raken :D

Gaat idd een heel ander veld worden dan vorig jaar (als er geen last minute afzeggingen komen zoals vorig jaar).
Begin nu al zenuachtig te worden. :eek:

dn bompa gaat em toch nie knijpen he?;)

ik heb geen doelen voor deze voorrondes: overal alles geven wat ik kan geven op elk onderdeel, meer kan je niet doen. we zien wel waar we uitkomen :)

Heb juist een mail gestuurd naar jimmy . als er nog plaats is , ik doe mee .

:thumb:lol mr steal mooie speach :-)

Update atleten VR !!!

16 deelnemers staan vast. En ik ga er 20 van maken!
Met 2 op de reserve lijst (??) dat wil zeggen, begin april lid geld storten of geen plaast in de VR

Dus jongens hoor rond, ik heb nog 4 plaatsen open :)

20 deelnemers en 6 onderdelen, de helpers van de wedstrijd zullen goed slapen achteraf :D

Het is toch al een mooie evolutie dat er terug meer en meer interesse is. OF was vorig jaar gewoon een dieptepunt?:)

Iedereen wil Karel en mij op ons doos geven :p

Wie weet, dat kan.

En wat ik al gezien heb is dat ook mogelijk voor sommige atleten.

Onderschat niemand,dat is een trek die je al had van in je glorie jaren vriend.

Wees op je hoede en train hard! (een verwittigd man is er 2 waard )

Tuurlijk is da mogelijk, kans zit er dik in mee de kracht dak nu maar heb :P

Update atleten. !!!

Als je bedaald moest hebben laat het me dan weten, dan kan ik het ook opvragen of het gestort is ja of nee. En jongens ik ken jullie niet allemaal met jullie bijnaam op DBB, mss dus effe duidelijk mailen naar me. Jongens die nog niet hun lid geld betaald hebben niet vergeten.

En komaan he gasten hier zijn toch nog sterke Jongens die willen mee doen ...

Stefan Van der ha, Yanieck Van Rooy, Steven Ringoot, en zijn er nog zoveel.
Een tijd geleden was er ter sprake gevallen dat de gebroeders Mestdagh terug gingen meedoen. Iemand iets gehoord van ze ?? En waar zit mijne vriend Joeri Polfliet met zijn companen ??
Er zijn toch nog sterke gasten die willen meedoen, hun grenzen verlegen en eens iets leren van de sport ?[/QUOTE

Steve moet nog twee jaar groeien en dan is hij er klaar voor.
Dus nog twee jaar geduld!!!!!!

@ Jimmy, komt er een ncc dit jaar?

MAXy : wa gaat hij doen , meedoen als ik ga stoppen of wa?? En alles leren als de rest alles al onder de knie heeft ?? Heeft andere redenen, maar ik begrijp het. Is wel ne zeer late post en spijtig da je alleen iets van Steve weet.

En voor de zoveelste keer !!!
Als er een NCC komt zal die wel verschijnen op DBB
Momenteel geen tijd of buget voor. We hebben andere en dringende zaken dat voor gaan.
Mijn raad ... groei wa sneller en doe mee met een echte strong man wedstrijd.
Want mensen hebben een verkeerd beeld van heel het NCC gedoe en zeker de media.
Zit momenteel niet in ons verlang lijstje.

MAXy : wa gaat hij doen , meedoen als ik ga stoppen of wa?? En alles leren als de rest alles al onder de knie heeft ?? Heeft andere redenen, maar ik begrijp het. Is wel ne zeer late post en spijtig da je alleen iets van Steve weet.

En voor de zoveelste keer !!!
Als er een NCC komt zal die wel verschijnen op DBB
Momenteel geen tijd of buget voor. We hebben andere en dringende zaken dat voor gaan.
Mijn raad ... groei wa sneller en doe mee met een echte strong man wedstrijd.
Want mensen hebben een verkeerd beeld van heel het NCC gedoe en zeker de media.
Zit momenteel niet in ons verlang lijstje.

Jimmy ik denk ni dat uw eventueel stoppen daar iets mee te maken gaat hebben, maar als je u daarmee beter voelt mag je dat natuurlijk denken!!
Zoals je zegt andere dingen gaan voor!!

De rest zie of hoor ik ook ni meer!

Voor de rest doe zo verder met het opbouwen van de sport Qmusic was een prachtig prestatie!!!!!!!

Terug
Naar boven