Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie heeft jou op de lijst gezet dan koef? of heb je je bedacht?
Hallo,
Blijkbaar had ik nog een oude account hier, dus eventjes opgestart.
Ik doe 26 Mei mee met de voorrondes.
Echte concurentie zal ik nog niet betekenenIk train nog maar een kleine 7 maand. Het is voor de ervaring dat ik dit jaar het ga doen.
Zaterdag is de eerste keer dat ik events ga trainen, bij Woopy
Ongelofelijke log press voor nog maar 6maand te trainen!

Paar maanden trainen en daarvan een paar maanden de DL verwaarlozen en ik zie niet meteen squatstats, zal zoals de meeste regular gymgangers all press geweest zijn![]()
![]()
niet iedereen squat elke dag hé, maar daar heb ik nog niet veel carryover van naar je loglift gezien 

Sanca you jealous?niet iedereen squat elke dag hé, maar daar heb ik nog niet veel carryover van naar je loglift gezien
maar ik ga hier captain obvious spelen, mensen met een forse lichaamsbouw zijn goeie
speaking of which... in the kotteke, the little kotteke the iron calls tonight...
http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

als je men squats stat wil weten235
in een smithrack wel te verstaan

Het gaat hier niet om dat men mij geloofd of niet, tgaat hier over info over NSMB, we zijn dit aan het volspamme

Ik heb laatst toevallig van Steve gehoord dat er iets in de privésfeer was gebeurd met Florent. Ga dat niet hier in het openbaar zetten, maar Steve kan het wel uitleggen lijkt me.