XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!!

Wie heeft jou op de lijst gezet dan koef? of heb je je bedacht?

Hallo,

Blijkbaar had ik nog een oude account hier, dus eventjes opgestart.
Ik doe 26 Mei mee met de voorrondes.

Echte concurentie zal ik nog niet betekenen :D Ik train nog maar een kleine 7 maand. Het is voor de ervaring dat ik dit jaar het ga doen.

Zaterdag is de eerste keer dat ik events ga trainen, bij Woopy

Enne, how was train ??

Ach, niet zo schitterend natuurlijk. Was mijn eerste event training ooit en ben nog maar +-7 maandjes bezig.

paar stats
deadlift max 160 kg... weet ik, heb laatste maande verwaarloosd maar ga terug in schema opneme.
Log : eerst techniek wat leren, en dan wat zwaarder gaan
filmpje van 80 kg : http://www.youtube.com/watch?v=5CT1anKwWfI&feature=player_embedded

Vervolgens farmer walk, max 85 kg per hand over 20 meter denk ik, 105 is net een fail.

Stones over 1m50,60 denk ik. 60 kg lukte, 80 ook, en dan 4*90 kg gedaan en geprobeerd 2*90 over 1m80 maar hier moet ik nog de techniek leren.

Ik sta nog ver achter op de minimum vereisten maar wilt niet zeggen dat ik minder ga trainen.

Aight, thanks voor je reactie man en nice dat er al meteen filmpje bijzit, nog redelijk wat werk aan de winkel maar goed, de spirit is er blijkbaar meer dan genoeg, succes met de voorbereiding !

Dankje, dit jaar zal ik nog niet meekunnen maar volgend jaar mogen sommigen oppassen, hoop ik toch ;) nu is het nog wat vroeg om concurrentie te kunnen bieden aan sommigen.

Met jou BW zal die LB kracht wel snel komen

in die log zat er minstens 10kg meer maar idd eerst aan je techniek werken, je press was zoals mij en Jimmy vroeger :p door de benen gaan voor de show en dan gewoon droog pressen

Ongelofelijke log press voor nog maar 6maand te trainen!

Paar maanden trainen en daarvan een paar maanden de DL verwaarlozen en ik zie niet meteen squatstats, zal zoals de meeste regular gymgangers all press geweest zijn :sd: :trollface:

Sanca you jealous? :D niet iedereen squat elke dag hé, maar daar heb ik nog niet veel carryover van naar je loglift gezien :whip::trollface:
maar ik ga hier captain obvious spelen, mensen met een forse lichaamsbouw zijn goeie :wl:

speaking of which... in the kotteke, the little kotteke the iron calls tonight...

http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

Sanca, als je men squats stat wil weten :) 235 :) in een smithrack wel te verstaan, in mijn gym hebbe ze geen powerrack....

235kg na 6 maand trainen? Ik ga een ander hobby zoeken. :klink:

paar stats
deadlift max 160 kg...

als je men squats stat wil weten :) 235 :) in een smithrack wel te verstaan

15qf8ki.png
:)

Het gaat hier niet om dat men mij geloofd of niet, tgaat hier over info over NSMB, we zijn dit aan het volspamme

Het gaat hier niet om dat men mij geloofd of niet, tgaat hier over info over NSMB, we zijn dit aan het volspamme

:yarly::spam::spam::spam::spam::spam::spam::spam::spam:

welcome to strongspam euh strongman, may the spam be with you, wacht maar tot de week voor de voorrondes, dan wordt het pas leuk in dit topic :D

en Sanca, I love you to me matey, back in training equals back in spamming as well :eyebrow:

allé en om dat ge aandringt on topic: noegabolle reactie van de Flo via facebook hier ook, zal eens checken bij Steve

Ik heb laatst toevallig van Steve gehoord dat er iets in de privésfeer was gebeurd met Florent. Ga dat niet hier in het openbaar zetten, maar Steve kan het wel uitleggen lijkt me.

Ik heb laatst toevallig van Steve gehoord dat er iets in de privésfeer was gebeurd met Florent. Ga dat niet hier in het openbaar zetten, maar Steve kan het wel uitleggen lijkt me.

gelijk heb je Big Z, da's ook niet de bedoeling, denk ook dat de mens niet zo facebook aangelegd is, Steve zag em kortgeleden nog en ging het hem eens vragen in de gym, zal makkelijker gaan zo, het is en blijft een karakterkop hé

Ben van dag tot dag aant twijfele om degelijk wel deel te nemen :) ben er amper klaar voor, wat niet verwonderlijk is na 7 maand training

Terug
Naar boven