Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!!

Ben van dag tot dag aant twijfele om degelijk wel deel te nemen :) ben er amper klaar voor, wat niet verwonderlijk is na 7 maand training

Je hebt nog een paar maand die log zit zeker nog meer in, de rest van de onderdelen heb je nog een paar maand voor, om de techniek+ de gewichten onder de knie te krijgen.

Je hebt nog een paar maand die log zit zeker nog meer in, de rest van de onderdelen heb je nog een paar maand voor, om de techniek+ de gewichten onder de knie te krijgen.

Daar ligt het probleem net, men hamstrings liggen mijlenver achter.
Ik ga de komende weken alleen mijn bene aanpakke, natuurlijk ook de rest maar minder. En de techniek, ik vrees niet dat ik veel bij mensen kan gaan trainen op events. Ik zou kunnen meedoen, maar voor de ervaring dan. Als ik komende jaar blijf trainen, dan mogen ze volgend jaar mij zeker verwachten

Ben van dag tot dag aant twijfele om degelijk wel deel te nemen :) ben er amper klaar voor, wat niet verwonderlijk is na 7 maand training

och, dat inwijdingsritueel voor groentjes valt best mee hoor, één tip:
bacon-scented-anal-lube.jpg

Als je kracht op de events even snel stijgt als dat je kracht op squat en bench enzo gestegen is, dan ben je tegen dat de voorronde er is de sterkste van de hoop :)

nog 2maand en 5dagen amaai het begint te kriebelen

Bij mij kriebelt het nog altijd :) Angine en blijkbaar klierkoorts die ff de kop opsteekt

Het mag nog wat langer duren, laten we zeggen... 6 maandjes :D
Dan heb ik wat meer tijd

Om te beseffen dat ik ten onder ga :D

@snoob das veel minder man maar troost je er zijn nog wedstrijden om aan mee te doen he :-)
@bulck het doeter niet toe hoe je gaat presteren het gaat om de ervaring van mij zal het ook zo zijn

@snoob das veel minder man maar troost je er zijn nog wedstrijden om aan mee te doen he :-)
@bulck het doeter niet toe hoe je gaat presteren het gaat om de ervaring van mij zal het ook zo zijn

Naja voor de mensen die denken dat ik niet durf :) ( lol )

Het is inderdaad voor de ervaring. Ik vindt het ook heel leuk om het te doen ;)

Ben benieuwd. Hopelijk leer ik wat mensen kennen ook die ook leut hebben in het trainen :D

Erg jammer dat er geen andere wedstrijden zijn om ervaring op te doen

Is wel jammer. En bij iemand gaan trainen die events heeft is ook niet veel te vinden (omgeving duffel).

Ik ben stilletjes aan zelf ook aan het uitbouwen. Komende weekend 300 kg schijven halen, beginnen aan eigen atlas stones. Powerrack. Log komt er ook aan.

Het is jammer, tis een leuke tak van de sport

Ik kan een beetje ervaring opdoen op 19 april
Doe namelijk mee aan sterkste student van leuven mee
Alle ervaring is mooi meegenome ;)

idd succes

Nog even een vraagje over de carry and drag... Hoeveel vaten moeten er precies geladen worden ??

Zou het niet weten ;)

Ben net wat materiaal gaan hale, nu nog wachten tot maandag tot ik mijn nieuwe barbell binne krijg en dan ik echt starten

dit zijn 300 kg aan schijven, logje van 70 kg, 2 steuners en 2 farmers

24ordb4.jpg

ik denk 1 vat van 70-75kg eerst 10meter sprint dan vat nemen dan terug 10 meter sprint met vat in de slede plaatsen en dan 20meter trekken gelijk nen boerepaard :-)

Terug
Naar boven