MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!!

tjah jimmy, zonde het is idd een leuke wedstrijd snap niet dat mensen zich niet aanmelden

Nog even en het is Jimmy tegen Woopyland

lol en zijn er geen mannen van bij de woopy of van in den limburg die nog kunnen meedoen?

lol en zijn er geen mannen van bij de woopy of van in den limburg die nog kunnen meedoen?

Ik heb 2 trainingmaatjes met redelijk potentie maar ze ontberen de ervaring, volgend jaar zullen ze er normaal bijstaan maar dit jaar is een te close call vrees ik

Bert is nog altijd een maybe, is nog niet definitief neen

idd !!!

De enige kerel die tot nu toe bijna elke week meetraint bij mij, staat al ingeschreven. Is maar een flauw jaar voorlopig..

• Topic Starter Topic Starter
Als SANCA zegt dat er potentieel in zit. Zijn ze wel sterk genoeg Wouterke !!!

Ervaring en kracht zijn in mijn ogen toch 2 andere dingen.

En zoals Kelly en "the mad man" zegt meedoen om die ervaring op te doen.

Met op de bank te zitten leert men niks, in geen enkle sport vrienden.

Maar het is idd een magere jaar Woopy, tis triestig om zo voort te doen al zeg ik het zelf.

Tja, tot op de voorronde is natuurlijk nog veel mogelijk...Hun stats zijn al best goed maar nog niet van dat niveau om te zeggen dat ze de voorronde aan gaan kunnen (trainen ook nog maar net voor SM)
Pas op voor't zelfde geld staan ze er gewoon, er is nog elke week verbetering, maar nu is het gewoon nog te vroeg en hun gewoon laten meedoen om een paar man extra te hebben is ook maar niks

Maar het is idd een magere jaar Woopy, tis triestig om zo voort te doen al zeg ik het zelf.

Koester dan de mensen die er wel alles voor geven ;)

sanca het gaat er niet echt om als het nu om opvulling gaat ja of neen het is gewoon dat die mannen mee doen om wat ervaring op te doen , van mij is dit ook zo dit zal ook mn eerste wedstrijd zijn ik weet zelf ook dat ik geen te hoge verwachtingen moet verwachten van mezelf , ik doe nog maar 7maand aan strongman maar de ervaring is toch ook een groot deel om zelfvertrouwen op te bouwen en die heb je wel nodig denk ik op wedstrijden :-)

Ik zie jou toch wel als serieuze concurrent hoor :)

We hebben nog iemand gevonden die wil meedoen, die zal zich een van de komende wel inschrijven. Is iemand die qua kracht wsl goed zal meekunnen, maar deze zaterdag pas zijn eerste strongman training gaat doen. Ben benieuwd :)

Hallo,

Blijkbaar had ik nog een oude account hier, dus eventjes opgestart.
Ik doe 26 Mei mee met de voorrondes.

Echte concurentie zal ik nog niet betekenen :D Ik train nog maar een kleine 7 maand. Het is voor de ervaring dat ik dit jaar het ga doen.

Zaterdag is de eerste keer dat ik events ga trainen, bij Woopy

welkom makker ;-)

Als je mee wil doen moet je eens met Woopy praten hoe dat in zen werk gaat.

Als alles in orde is pas dan kan ik je op de lijst zetten vriend.

Is leuk om terug iemand er bij te hebben met lef ;)

Het lidmaatschap geld is net overgeschreven.

Ben benieuwd. Nu eens zo hard trainen zodra min deelname niet onopgemerkt zal blijven ;)

Mogen er ook Ned limburgers mee doen..? :D

Hoi Jimmy, ik wou eens horen of mijn geld aangekomen is?

Update atleten !!!

Ik sta op de lijst maar doe niet mee hoor

Terug
Naar boven