SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Heerlijk! Lijkt me passend om een full introductie van jezelf te geven op DBB voordat je gaat pimpen en playen!![]()
kan ff niet reageren hehe 
ja, temptation island komt er aan he! snel aan die abs werken bro!!!Tjalle zei:doen we zodra ik meer weet laat ik het weten!
btw ik ga nu sportenkan ff niet reageren hehe
![]()
ahahah gast, succes met playen. Who cares, zolang je maar door bent. Geld of geen geld, als je punani hebt, is het altijd ok!
Leviathan zei:Die stomme snollen geven zichzelf op, en maar janken als het verkeerd gaat.
Ik ben ooit eens met het idee gekomen om mij en een hele goeie vriendin op te geven. Wij zouden ons dan als stel voordoen en op die manier lekker gratis vakantie vieren en 'vreemdgaan' bij het leven![]()

inderdaad, zielig! totdat je je harde lans tot aan je ballen in zo'n dronken muts heb geschoven natuurlijk.robocop zei:waarom zou je dat willen doe?
beetje als een zielige hond dronken bezette dames proberen te versieren...

Lauw zei:@ The Rock: dan moet je wel even een paar vergaderingen beleggen met je vrienden en familie zodat iedereen hetzelfde verhaal verteld. Want ik heb gehoord dat ze ook je vrienden en familie bellen om je verhaal te controleren-

Lauw zei:en dan bij het kampvuur dramatisch lopen doen (dan houdt je de producers ook tevreden)![]()
"MrJ zei:"Ik bedoelde het niet zo. Ik had even liefdevolle aandacht nodig en toen schoof hij in ene haar kont in."

) mag onze liefde niet in de weg staan. Ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten. Ze is er altijd voor me geweest. 
MrJ zei:
Leviathan zei:Jeroen en ik gaan ons opgeven als homostel, en dan laten we ons gaandeweg (na 2min. op dat eiland) bekeren door een groep dronken (vrouwelijke) slettebakjes.