Fitness Seller

Voorrondes Temptation Island VI doorgekomen!

Ik vind het allemaal terecht.. Als je mee doet aan TI weet je dit allemaal van tevoren

SiRoj zei:
Ik vind het allemaal terecht.. Als je mee doet aan TI weet je dit allemaal van tevoren

Als je er aan meedoet mis je een aantal hersencellen. Wat een vreselijk dom programma is dat toch.

robocop zei:
ik kijk ook graag na temptation island vind het alleen zielig dat ze die vrijgezelle zo vol drank gooien dat ze niet eens meer kunnen lopen en ze dan nemen.
Het gebruik van rohypnol bleek op juridische bezwaren te stuiten...:(

Lijkt me alleen niet verstandig als je echt de hele tijd gaat lopen verkondigen dat je bodybuilder bent. De meeste mensen vinden dat maar niets en denken dan meteen aan Ronny Coleman gasten. Gewoon zeggen dat je "fittnest" lijkt me een stuk saver:thumbs:

Get some p*ssy bro!:D

Leviathan zei:
Jeroen en ik gaan ons opgeven als homostel, en dan laten we ons gaandeweg (na 2min. op dat eiland) bekeren door een groep dronken (vrouwelijke) slettebakjes.

Juriaan zei:
En toen kwam je terecht in een nieuwe vorm van TI deze keer voor homo's. En een beurs sterretje dat je er aan zal overhouden :D

Het board heeft de laatste tijd wel een aardig hoog GAY-gehalte.

Bij het minste geringste wordt er weer aan sterretjes, poeperdjes en derde beentjes gedacht. :cool:

Leviathan zei:
Het board heeft de laatste tijd wel een aardig hoog GAY-gehalte.

Bij het minste geringste wordt er weer aan sterretjes, poeperdjes en derde beentjes gedacht. :cool:
Juist, nu doe jij het ook!

hahaaa! got ya! Ik heb nog een sterretje voor je.. wanna light my fire?

voordat je gaat...KUREN JIJ!!!:whip: :D

kijkt daar iemand naar dan?

• Topic Starter Topic Starter
RobertHosper zei:
mooi zo!!!:p

ik denk aan een mooie 10weken test trenbolone en winnies iig:D
laat die baco-boys wat zien!:D

als jij mij nou eens wat info stuurt ;) heheheh

kan ff niet reageren ben benen trainen...!

- Tjalle

Aha.. das goed om te horen, ben je iig geen breezah :D

haha, onze "athletische" Tjalle wordt aangenomen bij TI, vervolgens kuurt hij er flink op los en komt 20kg zwaarder, bloated as **** en met een roidrage tot aan de andere kant van dat laffe k*teiland iedere avond smijtend met flessen de kroeg uitgerold.
Bodybuilder!

D. zei:
haha, onze "athletische" Tjalle wordt aangenomen bij TI, vervolgens kuurt hij er flink op los en komt 20kg zwaarder, bloated as **** en met een roidrage tot aan de andere kant van dat laffe k*teiland iedere avond smijtend met flessen de kroeg uitgerold.
Bodybuilder!

dat zeg ik ...

droom vakantie :D

Geinig voor je.
Een vriendin van mij heeft zelf meegedaan als verleidster. Er is niets van opgezet en sterker nog...De crew zelf loopt er rond te kezen...

Alleen was zij er vrij snel uit... :o

Ik zou me helemaal suf zuipen en suf nken. Heerlijk :).

Doe het voor ons bro :)

Leviathan zei:
Die stomme snollen geven zichzelf op, en maar janken als het verkeerd gaat.

Ik ben ooit eens met het idee gekomen om mij en een hele goeie vriendin op te geven. Wij zouden ons dan als stel voordoen en op die manier lekker gratis vakantie vieren en 'vreemdgaan' bij het leven ;)

Daar is nog nooit iemand opgekomen!:p

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Bodybuilder!

amen!

Terug
Naar boven