Fitness Seller

Voorstellen - doel miss fitness

welkom en succes:)

hoi sofia

daten?

• Topic Starter Topic Starter
@Llounge: THX!

@jonko: :D;)

miss fitness .. Je moet wel hard aan de bak! maar wel respect hoor ! je hebt al een goede basis en een mooi doel !
Dromen zijn om waar te maken niet dan ?

krijg je al begeleiding en dergelijke ?

Welkom! Ik wil ook meedoen. uhmmm ik GA meedoen. misschien kunnen we het samen doen. ;)

Hoi Sofia :)

Succes met het behalen van je doelen :thumbup: Ziet er goed uit op je avatar :D

Ik zie dat je uit Den Haag komt, welke gym train je?

Groetjes,

DavyO :)

welkom en succes !!

De grote vraag is natuurlijk...... *trom geroffel* .. ben je vrijgezel?

Alsjeblieft zeg stelletje testo beesten.

Laat haar met rust en geef dr liever tips voor krachttraining ipv dat gekwijl hier.

Aan de andere kant is dat ook wel te verwachten met zo'n avatar + foto :rolleyes:

Alsjeblieft zeg stelletje testo beesten.

Laat haar met rust en geef dr liever tips voor krachttraining ipv dat gekwijl hier.

Aan de andere kant is dat ook wel te verwachten met zo'n avatar + foto :rolleyes:

jaloers ?

:D

vrouwen weer hehehe

@ Celiberus: thx. Het is inderdaad mijn droom en ik werk er keihard voor. Ik krijg geen begeleiding maar train wel minimaal 1x per week met een bodybuilder waarvan ik erg veel geleerd heb en blijf leren. Zou het wel fijn vinden om een trainingspartner te hebben maarja kan hem/haar niet vinden:( Maar ach alleen lukt ook prima dus ik mag niet klagen...:lifter:

@ patriezel: Thx! Mooie avatar!

@ mikki: Het maakt me niet zoveel uit hoor...ben 'jongenspraat' wel gewend ;)

@ EvilAngel: Cool! Samen trainen? :D Waar train je?

@ DavyO: Thx! Ik train bij Fit For Free. Jij?

@ Sava: Heb nu 4,5 jaar een vaste relatie;)

@ meiscream: hahah thx!

@

@ mikki: Het maakt me niet zoveel uit hoor...ben 'jongenspraat' wel gewend ;)

!

Het maakt haar wel uit. Je steelt haar aandacht. :roflol:

Ben wel blij dat je een fanatieke dame bent. Die zijn er maar weinig hier, dus welcome to the club. Heb je al een eerste wedstrijd in gedachten? Of blijf je liever offstage?

Het maakt haar wel uit. Je steelt haar aandacht. :roflol:

Ben wel blij dat je een fanatieke dame bent. Die zijn er maar weinig hier, dus welcome to the club. Heb je al een eerste wedstrijd in gedachten? Of blijf je liever offstage?

Heb nog geen wedstrijd in gedachten. Moet me nog veel meer gaan verdiepen in wedstrijden etc. Voorlopig nog hard trainen.

Terug
Naar boven