Hmm dat is klote om zo maar ff te zeggen . Een steuntje extra in de rug is natuurlijk erg lekker en kan zo zijn voordelen hebben zeker als het om een ervaren iemand gaat die weet waar die het over heefd . Miss is info inwinnen bij je gym je weet maar nooit en anders trainer zoeken en inhuren ?
Nog geen wedstrijd voor gedachten hoeft ook niet gewoon goed hard trainen en goed informatie inwinnen over wedstrijden maar ook de sport . Gewoon is een keertje langs gaan bij een wedstrijd er zijn er genoeg .
Komt bij een wedstrijd wel wat meer kijken als alleen trainen natuurlijk een pose uitvoeren zoals ze het willen zien is niet makkelijk natuurlijk !
Ik hoop dat je dromen mogen uitkomen
Nog geen wedstrijd voor gedachten hoeft ook niet gewoon goed hard trainen en goed informatie inwinnen over wedstrijden maar ook de sport . Gewoon is een keertje langs gaan bij een wedstrijd er zijn er genoeg .
Komt bij een wedstrijd wel wat meer kijken als alleen trainen natuurlijk een pose uitvoeren zoals ze het willen zien is niet makkelijk natuurlijk !
Ik hoop dat je dromen mogen uitkomen

Maar ach alleen lukt ook prima dus ik mag niet klagen...