AndroidHealthClinic

Voorstellen - doel miss fitness

Hmm dat is klote om zo maar ff te zeggen . Een steuntje extra in de rug is natuurlijk erg lekker en kan zo zijn voordelen hebben zeker als het om een ervaren iemand gaat die weet waar die het over heefd . Miss is info inwinnen bij je gym je weet maar nooit en anders trainer zoeken en inhuren ?

Nog geen wedstrijd voor gedachten hoeft ook niet gewoon goed hard trainen en goed informatie inwinnen over wedstrijden maar ook de sport . Gewoon is een keertje langs gaan bij een wedstrijd er zijn er genoeg .
Komt bij een wedstrijd wel wat meer kijken als alleen trainen natuurlijk een pose uitvoeren zoals ze het willen zien is niet makkelijk natuurlijk !

Ik hoop dat je dromen mogen uitkomen

• Topic Starter Topic Starter
Hmm dat is klote om zo maar ff te zeggen . Een steuntje extra in de rug is natuurlijk erg lekker en kan zo zijn voordelen hebben zeker als het om een ervaren iemand gaat die weet waar die het over heefd . Miss is info inwinnen bij je gym je weet maar nooit en anders trainer zoeken en inhuren ?

Nog geen wedstrijd voor gedachten hoeft ook niet gewoon goed hard trainen en goed informatie inwinnen over wedstrijden maar ook de sport . Gewoon is een keertje langs gaan bij een wedstrijd er zijn er genoeg .
Komt bij een wedstrijd wel wat meer kijken als alleen trainen natuurlijk een pose uitvoeren zoals ze het willen zien is niet makkelijk natuurlijk !

Ik hoop dat je dromen mogen uitkomen

Ja dat steuntje zou inderdaad wel prettig zijn maar een pers.trainer kan ik me financieel niet veroorloven. Dus doe het nu alleen en 1x per week met een ervaren iemand en leer daar een hoop van. Met vragen kan ik ook altijd bij hem terecht, dus dat is wel cool.

Dat wil ik wel heel graag doen; een wedstrijd bezoeken. Maar waar en wanneer? Daar weet ik echt nog niks van. Je hebt gelijk dat er meer bij komt kijken. Poses, dansjes etc....dus ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet etc.

volgende wedstrijd is in middelburg op 30 maart

Ja dat steuntje zou inderdaad wel prettig zijn maar een pers.trainer kan ik me financieel niet veroorloven. Dus doe het nu alleen en 1x per week met een ervaren iemand en leer daar een hoop van. Met vragen kan ik ook altijd bij hem terecht, dus dat is wel cool.

Dat wil ik wel heel graag doen; een wedstrijd bezoeken. Maar waar en wanneer? Daar weet ik echt nog niks van. Je hebt gelijk dat er meer bij komt kijken. Poses, dansjes etc....dus ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet etc.

Komt vast wel goed als je je de volle 110% instort . Je kan ook de site`s van flex en muscle and fitness naar de evenementen kalender kijken staan ook wedstrijden op enz ;)
Plus je kan natuurlijk op dit forum heel veel vragen stellen zitten heel wet ervaren mensen tussen hier ook kwa wedstrijd ervaring

Cool:D
Ik zou daar ook willen trainen als het wat dichter bij huis zou zijn:rolleyes:

Beste gym van Den Haag ;)

Gewoon lekker blijven knallen en goed blijven eten :D, dan kun je straks tegen de tijd dat je hebt besloten een wedstrijd te gaan doen begeleiding zoeken lijkt mij.

Verder zou ik ook gewoon eens bij wat wedstrijden gaan kijken, is altijd leuk. Ik bezoek ook altijd wel wat wedstrijden in het jaar. In dit sub-forum staat meer informatie over wedstrijden : Fitness en Amateur Competitie

@ Celiberus: thx. Het is inderdaad mijn droom en ik werk er keihard voor. Ik krijg geen begeleiding maar train wel minimaal 1x per week met een bodybuilder waarvan ik erg veel geleerd heb en blijf leren. Zou het wel fijn vinden om een trainingspartner te hebben maarja kan hem/haar niet vinden:( Maar ach alleen lukt ook prima dus ik mag niet klagen...:lifter:

@ patriezel: Thx! Mooie avatar!

@ mikki: Het maakt me niet zoveel uit hoor...ben 'jongenspraat' wel gewend ;)

@ EvilAngel: Cool! Samen trainen? :D Waar train je?

@ DavyO: Thx! Ik train bij Fit For Free. Jij?

@ Sava: Heb nu 4,5 jaar een vaste relatie;)

@ meiscream: hahah thx!

euhhhh Fit For Free zit toch in wateringen?
Tja dan is de kneet (mekka voor BB) ver weg
Train zelf bij fysiosgym in den haag (geen echte gym voor BB maar wel lekker dichtbij mijn huis)

Hoi
welkom :)

jij hebt het lichaam dat ik wil! ^^

Ik denk dat zij het lichaam heeft dat een hoop mannen wil
:p

Hoi Hoi, ben ik weer, eindelijk weekend.
Leuk om de complimentjes te krijgen :D bedankt
Thx voor de info over de wedstrijden!

@grosje: wateringen inderdaad. fysiosgym ken ik niet...

Fysiosgym is een kleine gym in de buurt van het leyenburg ziekenhuis in den haag.
Daar lopen geen echte BB (zo breeie ben ik ook niet) maar het is lekker dichtbij en ik hou mijn body daar in ook shape.
Heb ook ooit getwijffeld om bij de Kneet te gaan trainen, maar ik heb het hier ook naar mijn zin. ik denk wel dat als je echt een goede wedstrijd begeleiding wilt hebben dan zou je toch naar zoiets als de kneet moeten.

Alsjeblieft zeg stelletje testo beesten.

Laat haar met rust en geef dr liever tips voor krachttraining ipv dat gekwijl hier.

Aan de andere kant is dat ook wel te verwachten met zo'n avatar + foto :rolleyes:

:roflol:

hoe doorzichtig, mevrouw krijgt ff geen aandacht, tsja life is a b*ch:rolleyes:

Ben benieuwd, aan je woorden te horen is je ambitie en gedrevenheid hoog. Een goede zaak, zijn veels te weinig dames in NL die echt fanatiek opgaan in trainen. Terwijl droge strakke vrouwen eigenlijk veel mooier zijn dan wat tegenwoordiog als ideaalbeeld wordt gezien.

Onder het ijzer in plaats van het mes. :thumbs:

Fysiosgym is een kleine gym in de buurt van het leyenburg ziekenhuis in den haag.
Daar lopen geen echte BB (zo breeie ben ik ook niet) maar het is lekker dichtbij en ik hou mijn body daar in ook shape.
Heb ook ooit getwijffeld om bij de Kneet te gaan trainen, maar ik heb het hier ook naar mijn zin. ik denk wel dat als je echt een goede wedstrijd begeleiding wilt hebben dan zou je toch naar zoiets als de kneet moeten.

Ow dat ken ik wel, dat is niet zo heel ver van mij huis...
En ja zo is het bij mij in de sportschool ook, 1 of 2 BB maarja ik kan daar prima mijn oefeningen doen. Er hangt ook een leuke sfeer vind ik. Wat betreft de wedstrijden, dan moet ik inderdaad wel begeleiding zoeken. Heb wel al eens kennis gemaakt met begeleiders van Kneet, ze zijn heel hartelijk. Dus als het zover is...;)

Ben benieuwd, aan je woorden te horen is je ambitie en gedrevenheid hoog. Een goede zaak, zijn veels te weinig dames in NL die echt fanatiek opgaan in trainen. Terwijl droge strakke vrouwen eigenlijk veel mooier zijn dan wat tegenwoordiog als ideaalbeeld wordt gezien.

Onder het ijzer in plaats van het mes. :thumbs:

Thx :) Je hebt helemaal gelijk 'Onder het ijzer in plaats van het mes'. Echt een goeie!

Ow dat ken ik wel, dat is niet zo heel ver van mij huis...
En ja zo is het bij mij in de sportschool ook, 1 of 2 BB maarja ik kan daar prima mijn oefeningen doen. Er hangt ook een leuke sfeer vind ik. Wat betreft de wedstrijden, dan moet ik inderdaad wel begeleiding zoeken. Heb wel al eens kennis gemaakt met begeleiders van Kneet, ze zijn heel hartelijk. Dus als het zover is...;)

Ja joh het is belangrijk dat je je op je gemak voelt daar waar je traint.
Denk dat als ik jonger was geweest dat ik toch ook naar de kneet was gegaan. Gewoon lekker trainen en als het echt gaat kriebelen dan kan je altijd nog naar Keteman (je bent nog lekker jong toch?)

Welkom en suc6. Mooie 6 pack.

Ennuh voor die cameltoe is de foto net iets te hoog voor genomen.

Pfff..stelletje kwijlerts zeg..als er een rotkop op zou zitten dan..etc

Maar goed, anatomisch gezien lijkt het me dat je een goede kans van slagen hebt op een dergelijk lichaam. Succes dus!

Terug
Naar boven