sjjrn
Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oh haha, zie ik nu pas. Train je je rug, armen en schouders helemaal niet?
Waarom bereken je eerst 1750 kcal en eet je er toch dagelijks 1900?
Oplossing lijkt me nogal logisch dan![]()
maar met 1900 kcal per dag en een energiebehoefte van 2191 per dag, zit er nog steeds (weliswaar langzamer) progressie in lijkt me? (correct me if i'm wrong)Je zou als eerste de suikerklontjes, muesli en banaan kunnen weglaten of vervangen.
....geen cardio.
...
meusli als ontbbijt?suiker in koffie?das toch het erste wat je kan doen te vermijden?
Zal even kijken voor wat ik de muesli kan vervangen..
Muesli kan toch in principe wel als afwisseling voor brinta? Zolang je niet de muesli met suiker (cruesli) pakt?
Ik heb inderdaad muesli, 4 noten.. zitten nog steeds wel redelijk wat koolhydraten in, maar inderdaad nooit de cruesli met suiker!
Ben inmiddels al wel overgegaan op een broodje ei in de ochtend..
Oh volgens mij zit die inderdaad ook vol suikers..
1broodje ei?
dat is prima lijkt mij?..

7.00 afslank-eiwitshake
10.30 2 boterhammen met vis (zalm) of pindakaas + appel
13.00 afslank-eiwitshake
trainen
15.00 banaan of ander fruit
17.30 rijst met kip, of pasta, groente of sla met vis
20.00 handje noten
22.30 casseine-shake (langzame eiwit) gaat de spijsvertering 7 uur door
geen cardio erachteraan omdat het al aardig laat werd en ik er morgen weer vroeg uit moet. Toch ben ik nog benieuwd naar jullie mening over wel/niet ca. 20min cardio (op een lage hartslag) na de KT in mijn schema.. Ik lees dat de meningen hierover op het forum verschillen per persoon..Mijn idee.... wil je graag cardio doen.... doe het
Staat het je tegen/ heb je er eigenlijk geen zin in... laat het
.Ik vind krachttraining veel leuker dan cardio, maarja "wat moet dat moet" dus met die intentie heb ik altijd cardio er aan vast geplakt.. Ik snap dat met een grotere spiermassa mijn metabolisme in ruststand omhoog gaat, dus in die zin is spieropbouw mijn doel, maar anderzijds is de achterliggende reden daarvan dus om vet te verbranden.. Als ik het een zetje extra zou geven door er zo'n 20 min. cardio achteraan te doen, dan doe ik dat met liefde.