Fitness Seller

De Wereld van Vrouwen BB/PL/SL, voeding, AAS, training, interviews.

• Topic Starter Topic Starter
Dames, is dit topic van toegevoegde waarde voor jou?

Dit topic zou een verzamelpunt kunnen worden op gebied van trainen, voeding, supps, enz enz, gericht op de dames die hier actief zijn op dit forum en in de verschillende disciplines (BB, PL, SL, enz.).

@Kathlinoo @Chans @marina1975 @Kloontje @Hell93 @Gremlin @Pindakaas. @Buttie88 @fitbrunette

Er zijn nog meer dames maar ik ken niet alle namen (SORRY!) dus dan maar even op deze manier met de namen die ik wel ken.

Dit topic zou een verzamelpunt kunnen worden op gebied van trainen, voeding, supps, enz enz, gericht op de dames die hier actief zijn op dit forum en in de verschillende disciplines (BB, PL, SL, enz.).

@Kathlinoo @Chans @marina1975 @Kloontje @Hell93 @Gremlin @Pindakaas. @Buttie88 @fitbrunette

Er zijn nog meer dames maar ik ken niet alle namen (SORRY!) dus dan maar even op deze manier met de namen die ik wel ken.
oa @Natty87 @Weetvanwanten @Loca @CatDog @SoSue65! sowieso nog actief

Daar hebben we de subfora toch voor? Of wil je dat alles mbt vrouwen in 1 topic worst gepropt? :o :o just asking.

Wat betreft content, videos ed, ja vind ik zelf wel interessant! :D maar dan dus meer mbt BB/PL/SM van buitenaf hier plaatsen.

Daar hebben we de subfora toch voor? Of wil je dat alles mbt vrouwen in 1 topic worst gepropt? :o :o just asking.

Wat betreft content, videos ed, ja vind ik zelf wel interessant! :D maar dan dus meer mbt BB/PL/SM van buitenaf hier plaatsen.
Ik dacht dat het wel interessant zou zijn om vele onderwerpen in 1 topic te kunnen zetten. Natuurlijk werkt dat in de theorie anders dan in de praktijk.

Vandaar eigenlijk ook mijn vraag, beetje raar om op pagina 7 pas te vragen of men er toegevoegde waarde in ziet :roflol:

Ach ja, I'm just a humble humanbeing.

Ik sluit mij aan bij @Kathlinoo. Soms kan ik een video wel waarderen, maar meer ter motivatie en niet om informatie in te winnen. Overigens sla ik vrouwen die overduidelijk aan de shit zitten over, dat is voor mij totaal irrelevant.

• Like
Waarderingen: K82
Er zullen vast leuke filmpje tussen zitten, maar over het algemeen zal ik niet snel er 26 minuten voor gaan zitten om te zien/horen hoe iemand anders haar glutes traint.

Aaaaaah nu snap ik waarvoor dit topic dient. Jij wilt gewoon weten welke leden er allemaal op dit forum zijn, zonder dat je aangemerkt wordt als viezerik 🤣🤣🤣

Maar stiekem doe je voor ons het bagger werk dus 🤪😜

Aaaaaah nu snap ik waarvoor dit topic dient. Jij wilt gewoon weten welke leden er allemaal op dit forum zijn, zonder dat je aangemerkt wordt als viezerik 🤣🤣🤣
Daar hebben we een ledenlijst voor grapjas, ik hoef daar geen topic voor te openen.

:thumb:

• Heart
Waarderingen: GruX
Ik dacht dat het wel interessant zou zijn om vele onderwerpen in 1 topic te kunnen zetten. Natuurlijk werkt dat in de theorie anders dan in de praktijk.

Vandaar eigenlijk ook mijn vraag, beetje raar om op pagina 7 pas te vragen of men er toegevoegde waarde in ziet :roflol:

Ach ja, I'm just a humble humanbeing.

Nja..een heel bodybuilding forum met subfora en specifieke topics met verschillende zaken omtrent supps, dieet, training etcetera voor mannen, met daarin 1 topic voor vrouwen..denk niet dat dit goed valt :D

Gedachte was goed bedoeld van je, weet ik zeker! Maar inderdaad, niet praktisch.

Ikzelf vind videos dus wel leuk en interessant :D maar net zoals bij mannelijke, weet ik nooit goed wie te 'vertrouwen' is. Dus oprechte videos, JA!

• Like
Nja..een heel bodybuilding forum met subfora en specifieke topics met verschillende zaken omtrent supps, dieet, training etcetera voor mannen, met daarin 1 topic voor vrouwen..denk niet dat dit goed valt :D

Gedachte was goed bedoeld van je, weet ik zeker! Maar inderdaad, niet praktisch.

Ikzelf vind videos dus wel leuk en interessant :D maar net zoals bij mannelijke, weet ik nooit goed wie te 'vertrouwen' is. Dus oprechte videos, JA!
Helder. Denk dat dit topic dan wat mij betreft het deurtje wel mag dichtdoen, slot erop en sleutel mag weg.

@Kathlinoo

Wat is nu wijsheid?

Van mij mag dit topic dicht, op slot, brandstapeltje, as uitstrooien op een lege plek om daar ooit eens een vruchtbaar topic te laten ontstaan. (excuus voor mijn woordspeling)

Wat vind jij?

Ik vermoed dat er weinig dames zijn die kwalitatieve info in dit topic vinden, is mijn gedachte.

Maar nog niet iedereen heeft gereageerd.

En door!

Er wordt nooit gevraagd hoe mensen denken over een topic.
Maar het is jouw topic..doe ermee wat je wilt ;)

• Like
Terug
Naar boven