- Waardering
- 27.759
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Hij pint ze allemaal, en op regenachtige dag alles kijken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij pint ze allemaal, en op regenachtige dag alles kijken
Nee dit topic is puur respect en trainenDit is waarschijnlijk een verlengstuk van het geile hanenhok voor @K82 .

Nee.Dames, is dit topic van toegevoegde waarde voor jou?
oa @Natty87 @Weetvanwanten @Loca @CatDog @SoSue65! sowieso nog actiefDames, is dit topic van toegevoegde waarde voor jou?
Dit topic zou een verzamelpunt kunnen worden op gebied van trainen, voeding, supps, enz enz, gericht op de dames die hier actief zijn op dit forum en in de verschillende disciplines (BB, PL, SL, enz.).
@Kathlinoo @Chans @marina1975 @Kloontje @Hell93 @Gremlin @Pindakaas. @Buttie88 @fitbrunette
Er zijn nog meer dames maar ik ken niet alle namen (SORRY!) dus dan maar even op deze manier met de namen die ik wel ken.
Dit topic zou een verzamelpunt kunnen worden op gebied van trainen, voeding, supps, enz enz, gericht op de dames die hier actief zijn op dit forum en in de verschillende disciplines (BB, PL, SL, enz.).
just asking.
maar dan dus meer mbt BB/PL/SM van buitenaf hier plaatsen.Ik dacht dat het wel interessant zou zijn om vele onderwerpen in 1 topic te kunnen zetten. Natuurlijk werkt dat in de theorie anders dan in de praktijk.Daar hebben we de subfora toch voor? Of wil je dat alles mbt vrouwen in 1 topic worst gepropt?![]()
just asking.
Wat betreft content, videos ed, ja vind ik zelf wel interessant!maar dan dus meer mbt BB/PL/SM van buitenaf hier plaatsen.
Helder, bedankt voor je reactie.Ik sluit mij aan bij @Kathlinoo. Soms kan ik een video wel waarderen, maar meer ter motivatie en niet om informatie in te winnen. Overigens sla ik vrouwen die overduidelijk aan de shit zitten over, dat is voor mij totaal irrelevant.
Aaaaaah nu snap ik waarvoor dit topic dient. Jij wilt gewoon weten welke leden er allemaal op dit forum zijn, zonder dat je aangemerkt wordt als viezerik 🤣🤣🤣Dames, is dit topic van toegevoegde waarde voor jou?
@Kathlinoo @Chans @marina1975 @Kloontje @Hell93 @Gremlin @Pindakaas. @Buttie88 @fitbrunette
Er zijn nog meer dames maar ik ken niet alle namen (SORRY!) dus dan maar even op deze manier met de namen die ik wel ken.
Daar hebben we een ledenlijst voor grapjas, ik hoef daar geen topic voor te openen.Aaaaaah nu snap ik waarvoor dit topic dient. Jij wilt gewoon weten welke leden er allemaal op dit forum zijn, zonder dat je aangemerkt wordt als viezerik 🤣🤣🤣
Ik dacht dat het wel interessant zou zijn om vele onderwerpen in 1 topic te kunnen zetten. Natuurlijk werkt dat in de theorie anders dan in de praktijk.
Vandaar eigenlijk ook mijn vraag, beetje raar om op pagina 7 pas te vragen of men er toegevoegde waarde in ziet
Ach ja, I'm just a humble humanbeing.
maar net zoals bij mannelijke, weet ik nooit goed wie te 'vertrouwen' is. Dus oprechte videos, JA!Helder. Denk dat dit topic dan wat mij betreft het deurtje wel mag dichtdoen, slot erop en sleutel mag weg.Nja..een heel bodybuilding forum met subfora en specifieke topics met verschillende zaken omtrent supps, dieet, training etcetera voor mannen, met daarin 1 topic voor vrouwen..denk niet dat dit goed valt
Gedachte was goed bedoeld van je, weet ik zeker! Maar inderdaad, niet praktisch.
Ikzelf vind videos dus wel leuk en interessantmaar net zoals bij mannelijke, weet ik nooit goed wie te 'vertrouwen' is. Dus oprechte videos, JA!
Helder. Denk dat dit topic dan wat mij betreft het deurtje wel mag dichtdoen, slot erop en sleutel mag weg.
Ik vermoed dat er weinig dames zijn die kwalitatieve info in dit topic vinden, is mijn gedachte.
Ik vermoed dat er weinig dames zijn die kwalitatieve info in dit topic vinden, is mijn gedachte.
Maar nog niet iedereen heeft gereageerd.
En door!

Klopt.Er wordt nooit gevraagd hoe mensen denken over een topic.