Fitness Seller

Voorstellen + voeding & trainingsschema .. advies?

Bedankt voor je advies! Bevat de afslank-eiwit niet de juiste casseine eiwitten voor de nacht? En waarom neem je eigenlijk geen eiwitten na je training als ik vragen mag?

afslank-eiwit bevat div. eiwitten o.a. meer whey dan casseine, en aangezien whey na 3 uur "weg" is is het beter om voor de nacht een pure casseine te nemen.
en na de training zit ik pas 2 uur na mijn shake dus voldoende eiwitten nog aanwezig, kan beter even de suikers aanvullen na de training.

cardio na KT kan..... na 20 min. begint je optimale verbranding dus zou ik een half uurtje doen.
als je KT erg zwaar was en geen fut meer hebt voor cardio....niet doen, volgende ronde weer.

doe wat goed voelt!!

na 20 min. begint je optimale verbranding dus zou ik een half uurtje doen.
als je KT erg zwaar was en geen fut meer hebt voor cardio....niet doen, volgende ronde weer.

doe wat goed voelt!!

kan het mis hebben maar volgens mij geld dat als je alleen cardio doet, niet als je eerst al je vrij voorradige suikers gebruikt hebt bij een stevige krachttraining.

kan het mis hebben maar volgens mij geld dat als je alleen cardio doet, niet als je eerst al je vrij voorradige suikers gebruikt hebt bij een stevige krachttraining.

daar zeg je wat:cool:..... ik dacht eens gelezen te hebben dat je20 min aan een gesloten een hartslag tussen de 120 en 140 moest zitten voor optimale verbranding en dat is niet zo bij KT ..... dat is meer pieken met rustpauze..... maar ik kan het ook mis hebben???.... ik ga dit eens opzoeken.:):)

Terug
Naar boven