Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Update:
Dinsdag UB gedaan i.p.v. fullbody om de benen extra rust te geven.
Woensdag SQ/BP/DL op 70% 4x4 waarbij ik wat meer T.U.T. toegepast heb
vanwege de lage intensiteit.
Zaterdagochtend later wakker dan gepland, dus snel nog een bak kwark achterover geslagen
en richting de sportschool gegaan.
Kon gelukkig alle lifts in alle rust achter elkaar doen, omdat het tegen de middag liep.
SQ 6x120
WU voelde al zwaar en bij de repout miste ik gewoon de snelheid en bij de 6e rep
viel de spanning weg waardoor ik flink moest grinden om te racken.
BP 6x87,5
Tot de 80 ging het nog redelijk snel, maar bij de repout toch eerder verzuurd dan verwacht.
Had geen spotter dus geen risico genomen met een 7e rep.
DL 6x175
WU wat korter gehouden om niet te veel grip/energie te verliezen.
Maar 160 met riem kwam al langzamer van de grond dan gedacht, dus 175 was flink werken per rep.
Gelukkig had ik chalk bij me, maar bij de laatste 2 reps moest ik flink knijpen/trekken om een volledige rep te maken.
Note:
Had graag nog het derde (en laatste) blok willen doen van dit schema, maar het lijkt mij lichamelijk niet verstandig
om dit nog voor de zomervakantie te doen.
Heb gewoon te veel last van de hooikoorts en merk dat de belasting op links met deze frequentie/intensiteit squatten
toch te veel van het goede wordt.
Komt nog bij dat ik momenteel wat droger wil worden en dus qua voeding lager zit dan normaal.
En daardoor het herstel ook steeds langer duurt, dus alles bij elkaar lijkt me het beter om de laatste 6 weken
niet lichter maar minder frequent zwaar te tillen.
Dinsdag UB gedaan i.p.v. fullbody om de benen extra rust te geven.
Woensdag SQ/BP/DL op 70% 4x4 waarbij ik wat meer T.U.T. toegepast heb
vanwege de lage intensiteit.
Zaterdagochtend later wakker dan gepland, dus snel nog een bak kwark achterover geslagen
en richting de sportschool gegaan.
Kon gelukkig alle lifts in alle rust achter elkaar doen, omdat het tegen de middag liep.
SQ 6x120
WU voelde al zwaar en bij de repout miste ik gewoon de snelheid en bij de 6e rep
viel de spanning weg waardoor ik flink moest grinden om te racken.
BP 6x87,5
Tot de 80 ging het nog redelijk snel, maar bij de repout toch eerder verzuurd dan verwacht.
Had geen spotter dus geen risico genomen met een 7e rep.
DL 6x175
WU wat korter gehouden om niet te veel grip/energie te verliezen.
Maar 160 met riem kwam al langzamer van de grond dan gedacht, dus 175 was flink werken per rep.
Gelukkig had ik chalk bij me, maar bij de laatste 2 reps moest ik flink knijpen/trekken om een volledige rep te maken.
Note:
Had graag nog het derde (en laatste) blok willen doen van dit schema, maar het lijkt mij lichamelijk niet verstandig
om dit nog voor de zomervakantie te doen.
Heb gewoon te veel last van de hooikoorts en merk dat de belasting op links met deze frequentie/intensiteit squatten
toch te veel van het goede wordt.
Komt nog bij dat ik momenteel wat droger wil worden en dus qua voeding lager zit dan normaal.
En daardoor het herstel ook steeds langer duurt, dus alles bij elkaar lijkt me het beter om de laatste 6 weken
niet lichter maar minder frequent zwaar te tillen.