AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (Resistance is Futile)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice presses! volgende keer gewoon makkie die 26kg!:D

Een goede training. Lekker he die conc curls.:)

lekker bezig geweest gozer!

sterke hammers baas

Toch goed bezig:-)

Dat gewicht komt er zo terug bij bro :D

Volgende week lukt die bench wel ;)

• Topic Starter Topic Starter
Benen/Schouders

squat

5 x 40
5 x 50
10 x 60
10 x 70
8 x 80

overhead press

5 x 30
5 x 40
3 x 5 x 55 :) PR/VPR

lunges barbell (per been)

1 x 8 x 40
2 x 6 x 40
1 x 5 x 40

lateral raise

3 x 10 x 12

leg extension

1 x 15 x 75
2 x 10 x 85

face pulls (rope)

1 x 10 x 55
2 x 10 x 65

seated calf raises

3 x 15 x 30

oma fly's

1 x 10 x 12
2 x 10 x 10

Note:

Ben blij dat de overhead press goed ging met wat meer rust tussen de sets (2 min.) geen olympic bar gebruikt ook al had ik dit wel willen proberen, maar was te druk toen ik begon en toen ik toe was aan de werksets was het mf rustig, maar had geen zin om alles weer leeg te trekken van m'n ez-curl bar :p

Lying hamstring curls niet gedaan, want die was eerst bezet en daarna zat er iemand naast leg extensions aan het doen en die oefeningen staan zo dicht tegen elkaar dat dit nogal een akward situation geeft haha

Voor de fun es oma fly's geprobeerd, maar die zijn nog best zwaar :o

Gewicht: 94,0 kg

netjes man na een VPR toch nog 2x5x72.5 op de flat bench kunnen doen. volgende week heb je de flat bp

Volgende week ga ik beginnen met een UB/LB en daar zal de BP ook weer in terugkomen en dan ga ik zeker voor meer :fire:

nice presses! volgende keer gewoon makkie die 26kg!

Voor de incline dumbbell ga ik nu een stapje hoger beginnen (22 kg) dus die 26 kg zit er zeker in.

Een goede training. Lekker he die conc curls.

haha ja als je tegen het failen zit gaan ze lekker branden.

dankje wel man.

Hammers gaan lekker ja, wil alleen wat meer reps

Dank je stuiter :D

Dat gewicht komt er zo terug bij bro

Volgende week lukt die bench wel

Gewicht komt zeker goed.
Ben al lang blij dat ik niet ziek ben, want dan gaat het heel snel bij mij :o
Bench komt zeker goed.

Nice pr en.mooie sq sessie

OH press: stong = stong :)

Sterke schouders vergeleken met je benen man! En hoe quote jij trouwens? Probeer deze knop eens; [Afbeelding niet meer beschikbaar] en dan op reageren als je alle posts die je wil quoten hebt aangeklikt ;)

sterke overhead en sterke bw vortexx:)

Thnx man

stong ? ??? haha :D

Sterke schouders vergeleken met je benen man! En hoe quote jij trouwens? Probeer deze knop eens; [Link niet meer beschikbaar] en dan op reageren als je alle posts die je wil quoten hebt aangeklikt ;)

hehe bedankt voor de tip voor deze digibeet :thumbs:

sterke overhead en sterke bw vortexx:)

Thnx dude
Deze week was wat rommelig qua eten, maar volgende week verwacht ik wel meer stijging in bw :D

nice training vortexx, mooie OH! hoe vind je die oma fly's behalve dat het zwaar is, goeie contractie in chest, goeie pomp?

Nice squatties en oh press.:)

nice training vortexx, mooie OH! hoe vind je die oma fly's behalve dat het zwaar is, goeie contractie in chest, goeie pomp?

thnx, heb oma fly's als "losse" oefening erbij gedaan om zoals jij al aangeeft te kijken of het ander soort contractie zou geven.

Zoals op het filmpje wat in Tymen z'n log staat, voel je de aanhechting goed aan de bovenkant naar de schouder toe (waar oma op drukt in het filmpje)

Had daarnaast niet een echte pomp met deze oefening, maar misschien dat deze beter tot z'n recht komt in een "echte" borstdag na pre-exhaustion door de overige oefeningen.

thnx mate :)

waarom die squat daarna bovenlichaam en dan weer benen? Is het om even de benen te laten rusten na de squat?

Rug/Triceps

deadlift

5x70
5x90
2x110
2x120
3x5x130 PR/VPR

chins

2x6xBW
1x4xBW

skull crusher

3x10x25

barbell rows

3x5x62,5 :(

dips

3x10xBW

cable seated rows

1x8x55
2x8x65

dumbbell shrugs

3x10x38

cable pushdown (rope)

3x10x55

Note:

Deadlift weer goed opgebouwd.
Had alleen na de tijd last van de welbekende zwakke plek onderin m'n rug, maar met wat doe-het-jezelf-fysio-massage trok dit nagenoeg weg.
Barbell rows gingen minder ook vanwege de pijn in m'n onderrug, maar de uitvoering was er ook niet.
Dus vanaf volgende week weer terug naar 60 en misschien minder set met meer reps (ff bekijken)
Vanavond als ik nog tijd heb zal ik m'n nieuwe UB/LB schema proberen te posten.
Nu ff kijken of ik 10K uit mijn sateprikkers kan krijgen :D

Ben wel blij dat ik vandaag begin met UB i.p.v. LB, want de 10K van gister geeft behoorlijke spierpijn in de quadriceps & kuiten.
Was geen supertijd :p (1:03) maar was wel tevreden onder de omstandigheden waaronder ik deze heb gelopen.

UB1

- flat bench press
- hammer curls
- dumbbell press
- barbell rows
- incline dumbbell press
- dips

Nog niet zeker welke volgorde het beste werkt, maar daar kom ik vanzelf achter :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven