AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (Resistance is Futile)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Lekkere MP. Is nie gek dat je incline dan minder zwaar kunt gaan, je schouders hebben al aardig wa werk moeten verzetten haha.
 
Lekkere MP. Is nie gek dat je incline dan minder zwaar kunt gaan, je schouders hebben al aardig wa werk moeten verzetten haha.

Thanx man, was op zich wel tevreden, maar more is better

Mooie mp en sterke shrugs!

Thanx gozer, wil eigenlijk volgende keer met 40 kg db proberen, das the max bij ons qua db gewicht

Kan ik zeuren dat ze es wat zwaardere db moeten aanschaffen omdat ik anders m'n traps niet fatsoenlijk kan trainen haha



deadlift

5x57,5
5x72,5
3x87,5
5x107,5
3x122,5
6x135

leg extensions

10x85
10x95
10x105
8x115

sumo deadlift

10x90
8x100
6x110

lying hamstring curls

10x40
10x50
8x50

cardio

10 min. crosstrainer

note

Denk dat ik toch nog een kwartier eerder naar de sportschool ga, want ik had te weinig tijd om buikspieroefeningen te doen en kon maar 10 min. op de crosstrainer :mad:

Repout op de DL verliep niet zoals ik wou, kreeg net voor m'n repout een gigantische hoestbui en toen ik bij de 6e rep was voelde ik het weer opkomen dus ben ik daar maar gestopt.
Had niet heel veel meer over, maar 2 reps erbij had gekunt (met deadstop)

Met de leg extensions heb ik nu de max. gehaald wat kan op deze machine, dus dat vond ik wel geinig :D
 
Goeie dl maat lekker bezig geweest goeie training hoe staat voeding?
 
Lekkere training neergezet bro!
 
sterke deadlift man, jammer dat je werd geirriteerd van dat hoesten.
 
Goeie dl maat lekker bezig geweest goeie training hoe staat voeding?

Thanx man, voeding van maandag t/m vrijdag is ok qua calorieen
Alleen in het weekend sla ik nog wel eens een maaltijd over en dat merk ik 's maandags weer op de weegschaal, maar ga nog steeds voor de 100 kg eind maart :D

Lekkere deadlift

Thanx Seppe :)

Lekkere training neergezet bro!

Thanx bro, nog twee trainingen en dan zit m'n eerste cycles Wendler er al weer op (4e week 3-split i.p.v. deload)
Daarna gewichten verhogen en op naar de 2e cycles met andere opzet van assist oefeningen.

Toch wel nice deadz! En buikspieren trainen :gay: xx

Thanx buddy ;) i know abs are gay, but the chicks like them :D
Afgelopen zomer konden sommige het niet laten om af en toe m'n t-shirt omhoog te trekken en een beetje core workout is ook niet verkeerd voor de SQ

sterke deadlift man, jammer dat je werd geirriteerd van dat hoesten.

Thanx mate, was zeker zwaar irritant zo vanuit het niets maar durfde het niet aan om met 135 kg in m'n handen ff flink te gaan hoesten :D
 
barbell rows

8x55
8x65
8x75

dips

10xBW
10xBW
8xBW

bench press

5x32,5
5x40
3x47,5
5x60
3x67,5
5x75

lateral raises

10x12
10x12
10x12

cable fly's

10x25 (stand 10 op kleine station)
10x25 (stand ")
10x25 (stand ")
8x32 (stand ")

cardio

15 min. crosstrainer

note

Vroege training gedaan om es op tijd op bed te komen (laatste 3 dagen weinig slaap)
Was natuurlijk f#cking druk dus eerst 5 min. op de crosstrainer en toen kon ik barbell rows doen.
Bij de derde set de laatste 3/4 reps wat moeten cheaten (lees trekken) om toch de reps te kunnen maken tot de buik. :D

Pas bij de derde oefening kon ik de bench press doen, die qua reps misschien voldoende was maar waar ik nog wel wat meer van had verwacht. (3x5x75 was vorige PR)
Ik merk het wel met de volgende cycle, misschien dat het dan beter gaat :p
 
Wat een drukte in die gym. Goed dat je er een beetje om heen hebt gewerkt. Training ziet er goed uit. Lekker ook met je compounds.:)
 
Lekkere training! Die drukte nu is idd bagger... nog een paar weken dan zijn ze weer weg :p
 
prima training mooie keuze van je oefeningen! ach ja na deze maand zal drukte wel afnemen heb je de eerste afvallers alweer die een goed voornemen haden!
 
Wat een drukte in die gym. Goed dat je er een beetje om heen hebt gewerkt. Training ziet er goed uit. Lekker ook met je compounds.:)

Thanx mate, is jammer dat het zo druk is anders had ik wat beter gepresteerd op de BP

Lekkere training! Die drukte nu is idd bagger... nog een paar weken dan zijn ze weer weg :p

Thanx bro, mag het hopen dat het zo is maar tot die tijd zit ik vast aan late trainingen (20:45 - 22:00)

prima training mooie keuze van je oefeningen! ach ja na deze maand zal drukte wel afnemen heb je de eerste afvallers alweer die een goed voornemen haden!

Thanx man, ga met de volgende cycle wat andere opzet qua assist doen om toch de afwisseling te houden.
Hoop dat het rustiger wordt, als ze maar vertrokken zijn voordat ik begin met cutten (april) want dan heb ik wat minder geduld i.v.m. minder eten :D

gewicht

96,1 kg (-0,2 kg) cardio slaat lekker aan ook al is het niet veel waardoor ik qua gewicht redelijk gelijk blijf en in VP langzaam aan zak :)
Voeding is qua calorieen nog steeds het zelfde.

voeding

5x volkoren brood
40 gram whey

4x volkoren brood
50 gram rosbief
1x appel
35 gram amandelen

4x volkoren brood
2x plak kaas
1x blik tonijn
1x blik ananas
50 gram yoghurt dressing

4x volkoren brood
225 gram kwark
2x kiwi
35 gram amandelen

100 gram volkoren pasta
1x halve kip
250 gram salade (bleekselderij/appel/rozijnen/ananas)

225 gram kwark
100 gram muesli

supplementen

5 gram creatine
15 gram dextrojuice
10 gram vitamine B5
1x multi vitamine
1x vitamine C
1x vitamine B-100
2x scoop purple wraath
 
Laatst bewerkt:
ziet er pittig uit man

mooie aantal dips ook met je 96kg ;)
 
Je barbell row is veel sterker nu, netjes! Techniek is ook prima? En dips zijn zeker niet verkeerd met jouw gewicht.
Neem je voor het slapen gaan muesli? Als je goed gaat op dit schema, gewoon zo doorgaan verder, goed bezig!
 
Voeding klinkt lekker. Dus je eet nu iets boven je onderhoud en doet daarbij een tikkie cardio als ik het goed begrijp? Wat is je BF ongeveer?
 
ziet er pittig uit man

mooie aantal dips ook met je 96kg ;)

Thanx man, was nog redelijk fris dus kon één rep meer als vorige keer :o
Ik hoop dat als ik in de cut ben dat ik dan 3x10 kan en wat extra gewicht er aan kan gaan toevoegen :cool:

Je barbell row is veel sterker nu, netjes! Techniek is ook prima? En dips zijn zeker niet verkeerd met jouw gewicht.
Neem je voor het slapen gaan muesli? Als je goed gaat op dit schema, gewoon zo doorgaan verder, goed bezig!

Thanx bro, uitvoering van eerste twee sets was goed alleen de laatste paar reps van de derde set moest ik wat trekken om de barbell de hele baan naar mijn buik te laten maken.
Dips gaan idd lekker voor wat ik op het moment weeg.
Yes, nam eerst pasta maar dat is meer werk en duurt langer om te bereiden en omdat ik al zo laat thuis kom is dit makkelijker.

Voeding klinkt lekker. Dus je eet nu iets boven je onderhoud en doet daarbij een tikkie cardio als ik het goed begrijp? Wat is je BF ongeveer?

Dit eet ik eigenlijk 90% van de tijd als ik aan het bulken ben.
Moet eigenlijk mijn nieuwe onderhoud bepalen, want dit is ongeveer 4000 cal. maar dat was ook al zo toen ik 90 kilo was :o
Dus waarschijnlijk is dit dicht tegen mijn onderhoud en door wat cardio toe te voegen is m'n stofwisseling nog wat hoger komen te liggen.

Pfff... m'n BF vindt ik moeilijk te bepalen op dit moment, als ik naar m'n borst/schouders/biceps kijk zou ik zeggen 15-15.5 maar kijk ik naar mijn buik/middel denk ik eerder aan 16/17 dus laten we gemiddeld zeggen 16 :D
 
back squat

5x40
5x50
3x60
5x75
3x85
5x95

front squat

8x50
8x60
6x70

db lunges (per been)

7x22 :)
7x22 :)
7x22 :)

leg press

8x175
8x200
Fx227 (max. machine)
3x218 :o

cardio

10 min. crosstrainer

note

Was tevreden met de repout van de squat, denk dat het iets psychisch is die 5 reps want ik kom er niet voorbij :o
Kijken of het beter gaat met de volgende cycle.
Lunges gingen nice en alle setjes zijn PR/VPR
Jammer van de fail op de max. van de leg press machine, maar kreeg een te grote druk op m'n hoofd en kreeg de plaat niet in beweging dus volgende keer maar toewerken naar een max. van 210 :p
Zie nu pas dat ik de crunches weer ben vergeten te doen :eek: (zou ik er onbewust toch een hekel aan hebben) :D
 
Nette Squat man
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven