XXL Nutrition

Vortexx's Log (Resistance is Futile)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hier ook eens wat meelezen :)
 
Dat is een stevige rep out

Eerlijk gezegd ik ook, waarschijnlijk door de lage reps bij het opbouwen dat ik voldoende kracht overhield om te knallen op de repout.

zieke rep out man netjes!

Thanx man.

echt een nice training, heb verder niets te zeggen :D

haha thanx Machete, was zeker een lekkere training :D

nice volume dl man

Thanx bro, waren zeker nice reps voor 130 kg

Een paar trainingen terug gekeken hier... zitten lekkere gewichten tussen met aardig wat volume!

ik volg!

Thanx man, ben net begonnen met Wendler en bevalt goed qua reprange.

hier ook eens wat meelezen :)

haha top man, ik lees ook zo af en toe je log door om te kijken of ik nieuws kan spotten op trainingsgebied/sups.
 
bench press

5x32,5
5x40
3x47,5
3x57,5
3x65
8x72,5

barbell rows

10x50
10x60
7x70

dips

10xBW
10xBW
7xBW

lateral raises

10x12
8x14
10x12

cable fly's

10x21 (stand 10 op kleine station)
10x25 (stand ")
10x23,5 (stand 5 grote station)
10x23,5 (stand ")

cardio

10 min. loopband op snelheid van 10km per uur

note

Was tevreden over de repout van de bench.
Volgende keer de opbouw van de BOR toch anders doen bijv. 5x40, 8x60, 8x70 & 8x80 want wil houding wel rond de 90 graden houden.
Maar 10 min. cardio, omdat m'n kuiten/enkels weer begonnen te zeuren en ik vandaag toch redelijk wil presteren op de SQ

gewicht

96,3 kg :)
 
doe je je BP en BOR staggerd?
 
doe je je BP en BOR staggerd?

Nope, ik weet dat m'n BP bedroevend is maar sinds ik in september strong lifts gedaan heb ben ik al verbeterd van 5x60 naar 3x5x75 dus nu met wendler probeer ik dit verder uit te bouwen.
Het zelfde geldt eigenlijk voor de BOR, maar deze probeer ik altijd op 90 graden te doen dus vandaar dat deze niet echt hoog ligt en ik niet wil gaan sleuren aan de barbell om een rep te forceren. (of is dit acceptabel) :p

Staggerd sets is iets wat ik al een tijdje in m'n achterhoofd heb, maar nog niet aan toegekomen ben.
Heb jij toevallig aanbevelingen voor een paar goede combo's
 
Zo bedroevend is je BP toch helemaal niet man ;)

En strikte BORs? Tja, ik vind het ongehoord :) BORs hoor je gewoon wat op te cheaten :)

Veel staggeren hun presses met rows of chins. Ben er zelf eigenlijk geen voorstander van.
Het ene lijdt altijd onder het andere imo.
 
Lekkere training! Sterke raises..
 
Barbell rows is beter zo man! Progressief trainen is belangrijk, dat je wat lager in reps zit maakt niet uit eventueel straps (liefst niet of laatste set) gebruiken en wat cheaten kan geen kwaad bij BOR. Nice training verder.

edit: haha robke78 zegt exact hetzelfde.
 
hele sterke bor maatje top!
 
Ziet er goed uit. Stevige rows dikke presses en je zit op een pittig gewicht met je lichaam.:)
 
Zo bedroevend is je BP toch helemaal niet man ;)

En strikte BORs? Tja, ik vind het ongehoord :) BORs hoor je gewoon wat op te cheaten :)

Veel staggeren hun presses met rows of chins. Ben er zelf eigenlijk geen voorstander van.
Het ene lijdt altijd onder het andere imo.

Haha nou misschien dan toch een beetje cheaten om de BOR wat zwaarder te pakken.
In principe kan ik er wel inkomen wat betreft je uitleg over de combo zware presses i.c.m. met rows & chins, misschien een idee om het alleen toe te passen op deloads, kleine spiergroepen en combo machine/losse gewichten.

Lekkere training! Sterke raises..

Thanx bro, die 14 kg was een PR, maar 12kg voelde beter :o

Barbell rows is beter zo man! Progressief trainen is belangrijk, dat je wat lager in reps zit maakt niet uit eventueel straps (liefst niet of laatste set) gebruiken en wat cheaten kan geen kwaad bij BOR. Nice training verder.

edit: haha robke78 zegt exact hetzelfde.

Haha thanx man, voelde gisteren m'n rug al meer dan vorige week dus dat gaat helemaal goed komen. :)

hele sterke bor maatje top!

Thanx hendrie, volgende week probeer ik er nog meer uit te halen met een beetje cheat erbij :D

Ziet er goed uit. Stevige rows dikke presses en je zit op een pittig gewicht met je lichaam.:)

Thanx mate, gewicht gaat sinds de cardio gelijkmatiger en dat vind ik wel zo prettiger :)
Nog 3,7 kg en dan heb ik mijn eerste doel gehaald voor dit jaar :D
 
back squat

5x40
5x50
3x60
3x70
3x80
5x90

front squat

8x50
8x60
6x70

db lunges (per been)

8x20
8x20
6x20

leg press

10x160
10x180
6x200

crunches op swiss ball

10x
10x
10x
10x

note

Nog niet tevreden met de repout op de squat, maar er zit nu nog ff niet meer in ook al heb ik al eerder 3x3x100 gedaan.
Met de front squat was ik wel weer tevreden met de laatste set als een PR
Was te laat begonnen dus cardio zat er niet meer in, want sportschool ging dicht :o
 
Nice train man, heb het ook weleens meegemaakt dat ik de laatste ben en de gym moest sluiten:D
 
Frontsquat ziet er goed uit. Hoe doe je grip je qua techniek bij FSQ?:)
 
Lekkere training. Sterke FSQ
 
+1 mooie front squat (t.o.v. back squat zeker). Focuste je alleen quads of? Zie verder geen deadlift of een leg curl variant voor je hams?
 
lekkere benen training man!
 
Nice train man, heb het ook weleens meegemaakt dat ik de laatste ben en de gym moest sluiten:D

Thanx bro, bij mij is dit op het moment meer regel dan uitzondering omdat het anders te druk is om te trainen volgens schema.

Frontsquat ziet er goed uit. Hoe doe je grip je qua techniek bij FSQ?:)

Thanx man, ik doe de uitvoering met gekruisde handen alleen de plaatsing van de handen voelt nog niet echt lekker.

Lekkere training. Sterke FSQ

Thanx mate, hoop aankomende week alleen wel dat ik op m'n repout weer 5 reps kan halen.

+1 mooie front squat (t.o.v. back squat zeker). Focuste je alleen quads of? Zie verder geen deadlift of een leg curl variant voor je hams?

Thanx man, niet specifiek op quads getrained maar meer benen als geheel.
De hamstrings doe ik dinsdags al met de DL, SDL & lying hamstring curl.

lekkere benen training man!

Thnx mate
 
nice train mate

Voor je FRSQ kan je eventueel ook een oly grip gebruiken. Of als je niet flexibel genoeg bent,
straps gebruiken en zo oly grip. Proberen waard ;)

http://www.youtube.com/watch?v=VQb0OZCtqBk

thanx voor de tip bro, misschien dat ik het nog een keer probeer met straps want ik ben inderdaad niet flexibel genoeg voor de "gewone" oly grip :D

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 22:20 ----------

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 22:26 ----------

military press

5x25
5x30
3x35
5x45
3x50
6x55 VPR

incline db press

8x24
8x26
7x28

pull ups

8xBW
6xBW
5xBW

hammer curls

8x16
8x18
6x20

db shrugs

10x38
10x38
10x38

cardio

10 min. loopband op snelheid van 10km per uur

note

Was wel tevreden met repout op de MP :)
Alleen jammer dat ik m'n incline db press niet kon verbeteren, misschien iets meer rust er tussen gooien :p
Nog steeds last van m'n kuiten/enkels dus maar 10 min. cardio, misschien morgen maar es de crosstrainer proberen als afwisseling ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven