hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice train man, ben je nou van plan om Af te vallen

Je moet weegschaal ook niet zo nauw nemen. Beste is gewoon in de spiegel te kijken en 1x in de week te gaan wegen.
Barbell rows op 90 graden zijn netjes, maar volgens mij kun je het veel zwaarder! Gezien je deadlift. Zou volgende keer gewoon wat zwaarder proberen en beetje cheaten is niet erg.
Was je al van plan om pre/w booster aan te schaffen?
Geeft niet van deze training, kan keer gebeuren. Gewoon verder beuken nu! Leg press is trouwens wel netjes, plate loaded neem ik aan?
Ja, inderdaad dus blijf gewoon naar spiegel kijken. Neem dit als leidraad. Schommelingen op weegschaal komt door vocht.
Hoe wil je het opbouwen? Je bouwt toch al door middel van pyramide? Volgende keer zou ik gewoon opwarmen en dan met je tweede set beginnen en zo gewicht verhogen.
Purple Wraath is een goed product. Ik zou dat niet voor cardio gebruike als je het ook al voor KT gebruikt (zit beta alanine in). Eerder zou ik voor een simpel bcaa product gaan eventueel aangevuld met citrulline malaat voor energie en pomp, bijv. xtend.
Een mindere training hoort er ook wel eens bij: een wijs man zei ooit eens beter iets als niets gedaan. Goed bezig Vortexx.![]()

volgende keer ga je er weer hard tegenaan. gebeurt iedereen weleens denk ik.
Goed gedaan, je bent geweest. Enne kijk maar naar de spiegel en niet zo vaak naar de weegschaal. Anders 1 keer in de week.
Mooie training sterke pull ups zo midden in je training
vet dat je die pull ups aan het einde van je oefs kan uitvoeren. Sterk![]()