Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ach je kan niet elke keer zes gooien
Hallo kanjer, met je mooie adviezen
Ga je met de fotocontest meedoen, als je gaat cutten?
16 kilo is niet niks, wat veel zeg![]()

Als je zo door blijft gaan hoef je je echt geen zorgen te makenIk kan eigenlijk niet wachten tot het zover is dat ik kan beginnen met de cutten, want ben het wel een beetje zat om mezelf elke dag vol te proppen en misselijk te zijn.
Juist het verschil in dagen vindt ik lekker met carb cyclen, omdat vooral in de cut je snel leeg staat zijn de medium/high dagen een uitkomst om toch mentaal die boost te houden dat je goed bezig bent.
DL was zonder straps en zonder belt, wil nog wel eens een belt/straps aanschaffen als ik voor de 1 RM's ga.
Haha klopt, ik moet eerlijk zeggen dat ik het somber inzag aan het begin.
Maar als ik niet ziek wordt dan moet de 100 kg zeker mogelijk zijn eind maart![]()

Goede bulk ben je mee bezig en ik denk dat carb cycle je wel gaat bevallen.
Krijgen we nog keer pics te zien ben benieuwd naar je fysiek ^^

Thanx man, heb op het moment nog niet echt een impressive lijf (alleen voor de spiegel met goede verlichting)
Ik zal foto's maken aan het eind van m'n bulk en die posten als de fotocontest begint.

Als jij meedoet doe ik da ookheb ook vet zitten wat er al jaren zit
misschien dat het dan ooit weggaat
![]()

Stoer met zo'n belt:-) dat zullen er niet veel zijn in de gym. Ik zie ze nooit:-)
Aha dus jij doet ook lekker mee dan ?
Kunnen we straks collectief klagen hoe zwaar we het wel niet hebben met zo weinig carbs en de eindeloze cardio sessies haha![]()

Lekker dips met een belt, 1 van de fijnere oefeningen vind ik zelf.
Hehe ik denk het niet. Zwaar? Ik heb tot nu toe geen cardio gedaan en ik vind dat ik nog steeds teveel moet eten op low carb![]()