XXL Nutrition

Vortexx's Log (Resistance is Futile)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
mooie DL bro toppie! tanks voor de uitleg over de facepull
 
mooie DL bro toppie! tanks voor de uitleg over de facepull

Thanx mate :)


gewicht

97,5 kg (+ 0,4 kg) :)

Gisteren niet kunnen trainen i.v.m. werk, dus vanavond borst/biceps en morgen benen/buik.
 
Netjes 10x132,5 DL. Rest ziet er ook goed uit. Met dippen en chinnen wordt het zeker moeilijker omdat je BW stijgende is, maar good going.:)
 
Netjes 10x132,5 DL. Rest ziet er ook goed uit. Met dippen en chinnen wordt het zeker moeilijker omdat je BW stijgende is, maar good going.:)

Thanx dumba, valt eigenlijk wel mee voor beide oefeningen dus dat wordt straks hopelijk alleen nog maar beter als ik ga cutten :D

flat bench press

5x32,5
5x42,5
3x50
3x57,5
3x65
10x75 (+5) :fire:

cable fly's

10x27 (stand 10)
10x36 (stand 10)
10x36 (stand 10)

hammer curls

6x18
6x20
6x22

crunches on swiss ball

15x
15x
15x

decline bench press (smith)

10x70
8x80
6x90
5x100

e-z barbell curls

10x30
8x40
8x45

incline db curls

8x12
8x12
8x12

incline db press

6x24
6x28
6x30

note

Het is een tijdje terug dat ik het heb gezegd, maar dit was gewoon een lekkere training.
Ondanks dat het druk was kon ik toch redelijk vast houden aan m'n oefeningen.

Er was al één wachtende voor de bench press, maar die gaf mij voorrang omdat hij ondertussen bezig was met incline db press (thanx mate :))
De reps gingen lekker vloeiend, dus toen ik bij de repout aangekomen was ging ie als een speer.
Alleen de laatste rep was een redelijke bouncer, maar wel met gestrekte armen (lockout).

De incline db press heb ik niet op 45 graden gedaan, (2e haakje) maar op het eerste haakje.
Dus het zat tussen een flat/incline db press in, omdat ik toch nog redelijke gewichten wou hanteren en ik er al aardig doorheen zat :o

Heb lang niet alle oefeningen volgens max-ot gedaan, omdat ik nog zoekende ben voor de passende gewichten.
 
Poeh wat een hoog volume op chest! Sterker hamers ook.

Ik zie laatste tijd in vele logs incline db curl, een rage? :D
 
Poeh wat een hoog volume op chest! Sterker hamers ook.

Ik zie laatste tijd in vele logs incline db curl, een rage? :D

Thanx man, wat betreft de incline db curl zou ik het niet weten, wou es een keer voor de afwisseling wat anders als concentration curls :trollface: ;)
 
Strong chest bro goed gedaan
 
Thanx man, wat betreft de incline db curl zou ik het niet weten, wou es een keer voor de afwisseling wat anders als concentration curls :trollface: ;)

Hmm ja, zag het in Skyblazers en gns zijn log. Ik heb het op aanraden van Skyblazer ooit geprobeerd, maar voelde teveel stretch bij schouders. Jullie bevalt het blijkbaar dus wel, misschien ook maar eens proberen in plaats van cc :roflol:
 
Flinke power heb je erin zitten hoor, nice train.
 
Strong chest bro goed gedaan

Thanx bro, na die lekkere repout op de bench kreeg ik een lekkere boost zodat de rest ook makkelijker ging. :)

Flinke power heb je erin zitten hoor, nice train.

Thanx Seppe, wou dat ik elke dag zo "makkelijk" ging :D



Straks op naar de sportschool voor de benen/kuiten en misschien een beetje buik ;)


squat

5x42,5
5x52,5
3x62,5
3x72,5
3x82,5
8x92,5 VPR

leg extensions

8x80
8x90
8x100
8x110

lying hamstring curls

8x45
8x55
8x55

db lunges (per been)

6x20
6x20
6x20

standing calf raises (smith)

15x100
15x110
15x120

partial/parallel squat (smith)

10x120

note

Ben in het donker begonnen met de squat omdat de verlichting van de zaal het niet deed :o
Toen ik bij de repout kwam ging het licht gelukkig weer aan, maar het was daarvoor wel ff zoeken naar de goede schijven in het donker. :p

Had ff zin om gek te doen, dus toen maar es geprobeerd om met 120 kg in de smith te squatten.
Ging zo diep als mogelijk was i.v.m. rug en het zal misschien net niet parallel geweest zijn dus vandaar de dubbele naam bij de laatste oefening/set :D

Maar één oefening voor de kuiten en geen buik, want ik heb een strak schema vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Lekker squat VPR: congratzz.:)
 
Congratz op je VPR bro!
 
oeeei nice Sqaut man!
 
Ziet er een zware training uit man! good job!
 
Dat is een mooie rep out, met een mooi gewicht :)
 
Nice Squat man, Lunges gedaan zonder je te verstappen:p
 
Lekker squat VPR: congratzz.:)

Congratz op je VPR bro!

oeeei nice Sqaut man!

Ziet er een zware training uit man! good job!

Dat is een mooie rep out, met een mooi gewicht :)

Nice Squat man, Lunges gedaan zonder je te verstappen:p

Thanx mannen, deze rep out geeft me weer vertrouwen dat ik weer naar de 100 kg kan in de volgende cycle.
Lunges waren idd op de plaats omdat we geen ruimte hebben om lunges te doen zoals ik ze zou willen doen (lopend)


leg raises/crunch on swiss ball

10x / 15x
10x / 15x
10x / 15x

military press

5x25
5x30
3x37,5
5x45
3x52,5
5x57,5

arnold press

6x14
5x14
5x14

cable face pulls

6x16
6x16
6x16

db front raises

6x16
6x16
6x16

note

Eerst buikoefeningen gedaan omdat het nog te druk was in de zaal (20:50)
Zin in vanavond voor de deadlift, want heb de 140 kg nog niet één keer aangeraakt en voor het eerst m'n dipbelt gebruiken. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven