Fitness Seller

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Die calfraise moet veel zwaarder, begin met je lichaamsgewicht.
Goed gedaan:D,

Haha kuiten had ik nog niet apart getraind, dus begin nu rustig met opbouwen.
B.t.w. seated calf raises met 90 kg .... not gonna happen :eek!:

Netjes die lunges. had je geen problemen met je balans? Pittige workout.:)

Niet echt last gehad met m'n balans.
Misschien dat je het verkeert gelezen had, maar het totale gewicht was 40 kilo en dan per been 5 reps en dat 3 keer. :o
De training viel me trouwens nog mee qua zwaarte doordat ik steeds wisselde tussen de oefeningen (benen & schouders)

Gewicht: 91,0 kg :cool:
 
wow kijk die bw gaan nice is dat, en de trainingen gaan ook al lekker:)
 
Borst/Biceps

flat bench press

5x40
5x50
5x5x60

incline dumbbell press

10x20
8x24
4x26
8x20

cable fly high

10x30
10x32
5x36

decline dumbbell pullover

3x10x24

preacher curls

10x20
10x25
8x30

dumbbell concentration curls

3x8x12

hammer curls

3x10x12

Note:

De bench press ging prima, maar bij de incline dumbbell press begon het gedonder al.
M'n onderarmen waren na de tweede set al helemaal "vol" dus de 26 kilo kon ik maar 4 reps en toen kreeg ik de dumbbells gewoon niet meer omhoog :o
Daarna de preacher curls gedaan wat wel lekker ging ondanks m'n onderarmen, maar kennelijk te zwaar gedaan omdat overige twee bicep oefeningen drama verliepen.

De cable flys heb ik hoog gedaan en daar bleef het ook bij, want toen ze laag wou doen kon ik nog niet eens 10 reps redden op 18 kg doen dus dat wordt elke week afwisselen.
Daarna de concentration curls gedaan die dus voor geen meter ging.
De decline pullovers gingen wel weer lekker en misschien dat ik volgende week 26 kg pak.
Als afsluiter nog de hammer curls snel gedaan want de sportschool ging bijna dicht dus.....

Ik denk dat ik volgende week nog één keer probeer om borst/biceps te combineren met een betere dosering zodat ik alle oefeningen qua reps haal.

Gewicht: 91,7 kg :eek:

Ik denk dat ik qua voeding iets lager ga zitten en er voor de fun 1x per week cardio in ga gooien.
Ben wel gestegen in VP (ongeveer 15%), maar heb nog wel gewoon zichtbare abs :D
Oja en ik moet ook weer es aan de buikspieren, want dat is ook al weer een week of twee geleden :o

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 10:35 ----------

wow kijk die bw gaan nice is dat, en de trainingen gaan ook al lekker:)

Haha het gaat sneller als vorige keer met dezelfde aantal calorieen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik niks meer doe aan cardio en dus m'n verbranding beduidend lager ligt.

Zoals je ziet van de week net begonnen aan nieuw schema, dus dat is nog ff aftasten.
 
Laatst bewerkt:
Goed gedaan. Maar ik neem aan gezakt in vp?
 
Goed gedaan. Maar ik neem aan gezakt in vp?


Haha dat zou ik wel willen, van 84 kg naar bijna 92 kg in 7 weken en dan ook nog es zakken in VP.
Ik ben ongeveer 2% gestegen in die 7 weken, maar dat is natte vingerwerk want alles doe ik via de spiegel dus....
 
Rug/Triceps


deadlift

5x60
5x80
3x5x105 PR

barbell rows

5x5x50

chins

5xBW
4xBW :o
3xBW :o

dumbbell shrugs

3x10x30

cable seated rows

10x45
10x55
8x65

skull crusher

2x10x20
1x7x20

dips

8xBW
2x6xBW

cable pushdown (rope)

2x10x55
1x8x55

Note:

De deadlift blijft lekker gaan dus dat duurt nog wel ff voor dat ik daar mee vast loop.
Daarna barbell rows gedaan en die gingen ook lekker.
Toen wou ik eigenlijk skull crushers gaan doen, maar alle bankjes waren bezet dus toen meteen verder gegaan met chins (big mistake)
Volgende keer begin ik met chins want kon nog niet eens 3x5xBW gedaan krijgen dus...

Toen voor het eerst skull crushers gedaan en dat is echt een killer voor de triceps :)
Vervolgens de shrugs gedaan, maar volgende keer toch wat zwaarder pakken :D
Toen wou ik eigelijk dips gaan doen maar je voelt em aankomen, die was ook bezet dus toen eerst seated cable rows gedaan.
Mmm. dat werd dus niet echt maxen meer voor de volgende twee tricep oefeningen :mad:

Ben blij dat ik volgende week m'n normale ritme weer kan oppakken, want dan ga ik ma/woe/vrij rond 20:45 en dan wordt het al redelijk rustig dus dan kan ik wat meer de volgorde van m'n oefeningen bepalen.

Gewicht: 90,9 kg (waarschijnlijk was het dus een probleempje in de vochthuishouding :D )
 
Netjes dat pr op je DL. Bedoel je 5x105 als PR of 3x5x105 als VPR?:)
 
Netjes dat pr op je DL. Bedoel je 5x105 als PR of 3x5x105 als VPR?:)

Mmm... dat heb ik me nou al een paar keer afgevraagd wat betekent die V nou eigenlijk ? :o
 
V= volume;)
sterke training man en natuurlijk helemaal chill als de dl's nog easy gaan. is het vaker zo druk daar? want 20:45 is best laat om te trainen lijkt me.
 
V= volume;)
sterke training man en natuurlijk helemaal chill als de dl's nog easy gaan. is het vaker zo druk daar? want 20:45 is best laat om te trainen lijkt me.

Thnx voor de uitleg :)

Het krachttraingsgedeelte is redelijk klein t.o.v. de aantal mensen die er gebruikt van maken dus het is al snel druk.
Tijdens m'n 5x5 schema ging het wel (trainen rond 17:00) omdat ik toen redelijk veel gebruik maakte van de squat cage en die gebruiken ze niet veel bij ons :p

Heb sinds gisteren dikke spierpijn in m'n hamstrings/onderrug (1e keer), dus vandaag borst/biceps i.p.v. benen/schouders :D
 
Borst/Biceps


flat bench press

5x40
5x5x62,5

dumbbell concentration curls

3x8x14

incline dumbbell press

8x20
8x22
8x24

hammer curls

3x8x16

cable fly (low)

8x27
2x8x32

preacher curls

8x20
8x30
8x40

decline dumbbell pullover

3x10x26

Note:

Was behoorlijk geïrriteerd op m'n werk en moest het ff af reageren, dus i.p.v. 20:45 ben ik meteen na m'n werk gegaan (17:00)
Heb alle oefeningen op volgorde gezet zoals ik ze gedaan heb.
Alles ging lekker en ik kon alles achter elkaar doen zoals ik het in gedachte had, dus echt lekker bezig geweest :)
Ben sinds vandaag klaar met creatine (5 weekjes) en dus vandaag weer lekker aan de koffie/cola light en vanaf volgende week caffeïne pilletjes erbij.

Gewicht: 91,2 kg
 
je kon zeker niet wachten tot 20:45, en dat geirriteerd verhaaltje is gewoon een smoesje om eerder te kunnen trainen:p:p
 
Laatst bewerkt:
je kon zeker niet wachten tot 20:45, en dat geirriteerd verhaaltje is gewoon een smoesje om eerder te kunnen trainen:p:p


Haha was wel degelijk geirriteerd door onkunde van de tegenwoordige architekten als het om informatie verstrekking gaat, maar ik vergeef het ze wel (ze weten niet beter) :p

Heb trouwens wel errrug veel zin in de training van woensdag (benen/schouders).
Kijken of ik alles in die training wat beter in balans kan krijgen, zoals ik dat vandaag kon doen. :D
 
Laatst bewerkt:
Lekker die preachercurl en db pull-over. Knappe workout mate.:)
 
Goed gedaan. Ben je inmiddels een beetje gesust?
 
Lekker die preachercurl en db pull-over. Knappe workout mate.:)

Thnx man, 3e set van de preachercurl was wel zwaar.

Goed gedaan. Ben je inmiddels een beetje gesust?

Ben niet zo'n heethoofd, maar maandag was een opstapeling van dingen dus was trainen wel een lekkere uitlaatklep :D
 
Benen/Schouders

squat

5 x bar
5 x 40
5 x 50
10 x 60
10 x 70
8 x 80

overhead press

5 x 30
5 x 40
3 x 5 x 47,5
1 x 4 x 47,5 :mad:

lunges barbell

1 x 8 x 40
2 x 6 x 40

lateral raise

10 x 12
10 x 12
8 x 12

leg extension

10 x 75
10 x 85
8 x 85

lying hamstring curl

10 x 45
10 x 50
10 x 50

face pulls

10 x 55
10 x 65
10 x 65

Note:

De squat ging lekker en 3 reps meer gedaan op de 80 kg als vorige keer.
Overhead press ging helaas voor geen meter en heb door een wat slordige uitvoering hier en daar wat last van m'n onderrug, dus volgende keer ga ik voor de 3x5x50
Heb bij de lunges ook wat meer reps kunnen doen dan vorige keer.
De rest ging allemaal wel lekker en ben redelijk diep gegaan, kon alleen de kuiten niet pakken want toen gingen ze dicht :( dus die doe ik vrijdag erbij.

Gewicht: 90,4 kg :rolleyes:
 
netjes man mooie training neergezet
 
mooie training hier man! leuk logje!
 
Goede workouts maat. Wat bedoel je met overhead press?MP, NP of PP?:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven