AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (Resistance is Futile)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
netjes man mooie training neergezet

Thnx, was een zware training voor mij :o, normaal slaat de spierpijn bij mij een dag over maar gister begon het al en vandaag voel ik het nog meer.
Ik hoop dat de deadlift vandaag nog wat wordt (3x5x110)

mooie training hier man! leuk logje!

Thnx man :)

Goede workouts maat. Wat bedoel je met overhead press?MP, NP of PP?:)

ha ha dat jij dat nou aan mij vraagt casanova ;), normaal moet ik dat aan jou vragen.
Ik bedoel er de military press mee, maar in het schema wat ik na de vakantie volgde (5x5 stronglift) werdt het overhead press genoemd.
 
je ziet dat je sterker wordt:D:D
 
Rug/Triceps


deadlift

5x60
5x80
3x100
3x5x110 VPR

cable seated rows

8x45
8x55
8x65
5x75

dips

2x10xBW
1x9xBW

dumbbell shrugs

3x15x32

chins

3x5xBW

skull crusher

1x10x20
1x10x25
1x8x25

barbell rows

5x5x52,5

cable pushdown (rope)

2x10x55
1x8x55

Note:

Kon helaas deze keer ook niet chins als eerste doen, dus eerst begonnen met deadlift.
Daarna doorgegaan met cable seated rows waar ik werd aangesproken door een "instructeur" of ik alle schijven ff wou terughangen (van de deadlift), want anders kon niemand meer oefeningen doen :rolleyes:

De rest van de training weet ik de volgorde niet meer precies.
Was behoorlijk pissig achteraf dat precies ik aangesproken werd over een gevulde barbell die netjes in de cage lag, terwijl ik regelmatig andermans schijven opruim omdat ik anders m'n benen erover breek.

Dips gingen lekker en de shrugs doe ik volgende keer met 36 kg.
Nog de seated calf raises gedaan (40 kg), maar de kramp schoot er bij de tweede set al in dus... weer terug naar 30 kg (2x10x40 & 1x8x40)
Daarna nog 3x75xBW standing calf raises gedaan.

Voelde me niet tevreden met de training, dus nog wat hammer curls en cable fly's high gedaan.
Een training om gauw te vergeten, op naar de maandag (Borst/Biceps)
 
Tuurlijk mag je kritisch zijn, maar vindt het zekers geen slechte training. VPR op je dl bijv, je db shrugs. Best pittig allemaal. Goed weekend.:)
 
is een nette traning hoor, en een dikke VPR op de deadlift. en met die schijven had ik ook bij mijn vorige sportschool. echt irritant idd
 
Tuurlijk mag je kritisch zijn, maar vindt het zekers geen slechte training. VPR op je dl bijv, je db shrugs. Best pittig allemaal. Goed weekend.:)

is een nette traning hoor, en een dikke VPR op de deadlift. en met die schijven had ik ook bij mijn vorige sportschool. echt irritant idd

Thnx mannen

Achteraf gezien viel het ook wel mee, maar in vergelijking met de training van afgelopen maandag borst/biceps (liep lekker/dikke pomp) en woensdag benen/schouders (liep lekker/bekaf) was vrijdag gewoon een tegenvaller (chaotisch/energie over)

Vandaag lekker knallen (17:00) :D
 
Borst/Biceps


flat bench press

5x40
5x5x65

dumbbell concentration curls

2x10x14
1x8x14

incline dumbbell press

10x20
10x22
8x24

hammer curls

1x10x16
2x8x16

cable fly (high)

10x27
10x32
8x32

preacher curls

10x20
10x30
10x40

decline dumbbell pullover

3x10x28

Note:

Training ging lekker net als vorige week.
M'n onderarmen/polsen stonden super strak na de incline dumbbell press, dus kon me niet veel verbeteren op de hammer curl.
Lekkere pomp in m'n borst na de fly's en dat was ook het geval voor de biceps na de preacher curls :D

Gewicht: 91,6 kg
 
Laatst bewerkt:
prima workout
 
Benen/Schouders

squat

5 x 40
5 x 50
10 x 60
10 x 70
10 x 80

overhead press

5 x 30
3 x 5 x 50


lunges barbell (per been)

1 x 10 x 40
1 x 8 x 40
1 x 6 x 40

lateral raise

3 x 10 x 12


leg extension

1 x 10 x 75
2 x 10 x 85
1 x 8 x 85

lying hamstring curl

3 x 10 x 50

face pulls

10 x 55
10 x 65
10 x 65

seated calf raises

3 x 15 x 30

Note:

Training ging lekker, zowat alle oefeningen verbetert.
Weer diep gegaan met lunges (pomp in m'n glutes :eek:) en misselijk/duizelig na het vierde setje leg extensions.
Had de leuning van de trap naar boven/beneden (kleedkamer) echt wel nodig deze keer :D
 
Top dat je bijna alles verbeterd hebt man lekker door gaan
 
Top dat je bijna alles verbeterd hebt man lekker door gaan

Thanx, doordat ik nou alles in deze log zet, ga ik echt vooruit met reps/gewicht en dat motiveert om meer te geven dan waneer ik standaard m'n trainingen afwerkte met dezelfde reps/gewicht.
Nou alleen nog ff verder komen met m'n gewicht, want dat blijft behoorlijk steken rond de 91 kilo (vandaag 91,4 kg)

Mooie overhead..
Wel ziek hoeveel je met face pulls doet :roflol:

Thanx, het zal alleen niet zo lang meer duren voor ik de max. bereikt heb, maar misschien dat het nog uitmaakt als ik overstap van ez-curl bar naar olympic bar. ;)

Ha ha die face pulls valt wel mee hoor, deze doe ik met rope aan één katrol dus..... :p
 
mooie volume training
 
Rug/Triceps

chins

1x8xBW
3x5xBW

deadlift

5x70
5x90
3x110
3x5x115 VPR

skull crusher

2x10x25
1x8x25

barbell rows

5x5x55

dips

2x10xBW
1x8xBW

cable seated rows

10x45
10x55
8x65

dumbbell shrugs

1x15x36
1x12x36
1x10x36

cable pushdown (rope)

3x10x55

Note:

Deze keer begonnen met chins, maar qua reps maakte het niet veel verschil.
Deadlift ging zwaarder dan verwacht (grip) en ik moest bij de 2e set één keer een deadstop maken en bij de 3e set twee.
Heb nu wel degelijke spierpijn in m'n onderrug, maar volgende keer gewoon weer beginnen met deadlift i.p.v. chins.

Gewicht: 91,4 kg :(
 
deadlifts gaan goed man
 
Goed bezig. Knap pr op je dl en de rest trekt ook mooi bij.:)
 
Oef lekker hoor
 
DL gaat goed in verhouding met rows.. ;)
(Ofwel kloppen mijn verhoudingen weer eens niet :D)
 
mooie volume training

deadlifts gaan goed man

Goed bezig. Knap pr op je dl en de rest trekt ook mooi bij.:)

Oef lekker hoor

DL gaat goed in verhouding met rows.. ;)
(Ofwel kloppen mijn verhoudingen weer eens niet :D)

Thnx mannen, DL gaat zeker lekker en de rest probeer ik zoveel mogelijk elke training te verhogen (reps/gewicht).

@ KraFtaVerK, de BOR/DL/BP/OP doe ik nog volgens stronglift principe, maar wat is jou verhouding dan tussen BOR & DL ?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven