BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha had je leeftijd nog niet eens gezien, nee nog niet zo oud nog tiental jaartjes dan ben je oud haha

Vaarwel deload, welkom gains!
Wat ligt je het meeste, duurlopen of eerder sprinten?

Altijd fijn! Deload weer voorbij..
Maar lees ik nu dat je dagelijks aan de Dexa(prine) wilt gaan? Succes met de duurloop vandaag!
Slik je al vitamine D? Want dat is wat die dip betreft ook echt een aanrader!Klopt, zit beetje in een semi-herfst-winter-dip qua energy en heb gemerkt dat als ik dan een paar weken dexaprine neem (nieuwe formula) ik de dag beter door kom.
Mooie training toch! Lekkere repout en zeker sterke Arnold presses nadien!
Slik je al vitamine D? Want dat is wat die dip betreft ook echt een aanrader!![]()
Zou niet bij de drogist halen..is veel te laag gedosseerd voor 'bodybuilders'. Bestel gewoon bij B&F iets van 1000IU per dag. Zonnebank op zijn tijd is ook wel fijn inderdaad..Thanx, zal idd van het weekend eens wat vit. D kopen bij de drogist.
Was ook al van plan om wat meer onder de zonnebank te gaan (ook vanwege huid) maar een vit. D erbij kan geen kwaad.
Zou niet bij de drogist halen..is veel te laag gedosseerd voor 'bodybuilders'. Bestel gewoon bij B&F iets van 1000IU per dag. Zonnebank op zijn tijd is ook wel fijn inderdaad..
Goed plan trouwens![]()
Gaat klasse hoor! Lijkt me balen als je hooikoorst hebt en je rent graag... Nog steeds respect dat je je zo goed focust op het rennen bro. 80 minuten duurloop zou voor mij een hel zijn![]()
De hele combi van ellende kan je inderdaad wel wat energie gekost hebben man! Desalnietteplus een sterke repout op je deads kerel!
Op hoeveel kcals zit je ongeveer per dag?
(tegen de rugleuning van bankje)Leuke afwisseling van cable flyes. Voel je lekker over hele chest.
Een staande versie van een zonnebank?? Whut?? Is dit de leven
ohja..pics?

Mooie training gozer! Ik herken dat wel van die reps! Als ik heel eerlijk ben vind ik week 1 van de Wendler cycle vaak het zwaarst..de overschakeling van de 5, 3, 1 week naar weer de 5jes.![]()