AndroidHealthClinic

Vortexx's Log - (The Construction Of A Hybride)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hahaha had je leeftijd nog niet eens gezien, nee nog niet zo oud nog tiental jaartjes dan ben je oud haha

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hahaha had je leeftijd nog niet eens gezien, nee nog niet zo oud nog tiental jaartjes dan ben je oud haha

Nice edit ;)

Deload Benen & Buik

SQ

15x45
12x55
10x65
08x75

RDL

10x60
10x60
10x60
10x60

X Crunches

15x
15x
15x

Leg Extensions

10x45
10x45
10x45

Standing Leg Curl

10x20
10x20
10x20

Crunches Swiss Ball

15x
15x
15x

Note:

Klaar met deloaden voor deze week :dance:
Nu toch echt vanaf vandaag weer strictere voeding en voor een paar weken dexa voor wat extra energie.
Morgen een duurloop op de planning van 80 minuten met hopelijk lekker zonnig weer en weinig wind.
Vanaf volgende week weer wendler 5/3/1 (split-versie) met in de derde week singles na de repout.
Nog vier weken tot de halve marathon en dan ben ik af van die lange duurlopen, waardoor ik wat meer op snelheid/reactiviteit kan gaan trainen.

Volgende week weer mooi knallen jonge !

Vaarwel deload, welkom gains!
Wat ligt je het meeste, duurlopen of eerder sprinten?

Altijd fijn! Deload weer voorbij..

Maar lees ik nu dat je dagelijks aan de Dexa(prine) wilt gaan? Succes met de duurloop vandaag!

Volgende week weer mooi knallen jonge !

Komt goed, vandaag beginnen met schouders.... BAM !!!

Vaarwel deload, welkom gains!
Wat ligt je het meeste, duurlopen of eerder sprinten?

Yes sir, komende weken op PR's jagen :D
Ben te langzaam voor de sprint, richt me meer op de 5K/10K om daar betere tijden neer te zetten.

Altijd fijn! Deload weer voorbij..

Maar lees ik nu dat je dagelijks aan de Dexa(prine) wilt gaan? Succes met de duurloop vandaag!

Klopt, zit beetje in een semi-herfst-winter-dip qua energy en heb gemerkt dat als ik dan een paar weken dexaprine neem (nieuwe formula) ik de dag beter door kom.

Duurloop ging goed gisteren, had helaas wel weer redelijk last van de wind maar toch nog 14.86K in 80 min. kunnen rennen zonder pijntjes.
Aankomende zondag 15K rennen, kijken of ik die dan in een betere tijd kan doen.

Deltoids - Armen - Trapezius

MP (wendler 5/3/1)

5x27,5
5x32,5
3x40
5x42,5
5x50
7x55

Arnold Press

10x20
10x20
09x20

Lateral Db Raises ss Front Plate Raises

12x10 ss 20x15
12x10 ss 20x15

Face Pulls (cable)

15x15
15x15
15x15

Alternate Db Curls

10x13
10x13
10x13

Cable Kickbacks

12x15
12x15
12x15

BB Shrugs

20x60
15x80
08x100

Note:

MP rep-out ging redelijk, één rep meer dan m'n vorige cycle dus niet veel verbetering ondanks volume verschil.
Helaas sinds zondagavond/nacht last van hooikoorts verschijnselen, waarschijnlijk doordat ik voornamelijk langs weilanden ben gegaan tijdens het rennen.

Mooie training toch! Lekkere repout en zeker sterke Arnold presses nadien!:thumbs:

Klopt, zit beetje in een semi-herfst-winter-dip qua energy en heb gemerkt dat als ik dan een paar weken dexaprine neem (nieuwe formula) ik de dag beter door kom.
Slik je al vitamine D? Want dat is wat die dip betreft ook echt een aanrader!:thumbs:

Mooie training toch! Lekkere repout en zeker sterke Arnold presses nadien!:thumbs:

Slik je al vitamine D? Want dat is wat die dip betreft ook echt een aanrader!:thumbs:

Thanx, zal idd van het weekend eens wat vit. D kopen bij de drogist.
Was ook al van plan om wat meer onder de zonnebank te gaan (ook vanwege huid) maar een vit. D erbij kan geen kwaad.

Thanx, zal idd van het weekend eens wat vit. D kopen bij de drogist.
Was ook al van plan om wat meer onder de zonnebank te gaan (ook vanwege huid) maar een vit. D erbij kan geen kwaad.
Zou niet bij de drogist halen..is veel te laag gedosseerd voor 'bodybuilders'. Bestel gewoon bij B&F iets van 1000IU per dag. Zonnebank op zijn tijd is ook wel fijn inderdaad..

Goed plan trouwens:thumbs:

Gaat klasse hoor! Lijkt me balen als je hooikoorst hebt en je rent graag... Nog steeds respect dat je je zo goed focust op het rennen bro. 80 minuten duurloop zou voor mij een hel zijn :eek:

Zou niet bij de drogist halen..is veel te laag gedosseerd voor 'bodybuilders'. Bestel gewoon bij B&F iets van 1000IU per dag. Zonnebank op zijn tijd is ook wel fijn inderdaad..

Goed plan trouwens:thumbs:

Will do, thanx voor de tip.

Gaat klasse hoor! Lijkt me balen als je hooikoorst hebt en je rent graag... Nog steeds respect dat je je zo goed focust op het rennen bro. 80 minuten duurloop zou voor mij een hel zijn :eek:

Thanx, idd vorig jaar had ik geluk dat het niet echt zomer is geweest waardoor ik weinig last had.
Maar ik ben bang dat ik dit jaar i.v.m. de zachte winter er flink wat meer last van zal krijgen.
Ben zelf straks ook wel blij als het eind maart klaar is, want die lange duurlopen zijn mentaal best pittig om in je eentje te doen.

Rug - Abs

DL

5x72,5
5x90
3x110
5x117,5
5x135
8x152,5

Pull-ups / Chin-ups

7xBW
7xBW
7xBW
7xBW

Lat Pulldown (front & back)

12x45
12x30
12x45
12x30

Db Row

10x24
10x24
10x24

Leg Raises

12x
12x
12x

X Crunches

12x
12x
12x

Note:

Behoorlijke energie dip tijdens het trainen, alles ging moeizaam en was snel buiten adem/duizelig
Vandaag eigenlijk intervallen, maar die skip ik deze keer ff...
Denk dat het een combi is van verlaagde weerstand i.v.m. clean eten (minder cal.) en een bijkomende verkoudheid die me 's nachts wakker houd.
Vanaf morgen proberen cal. intake te verhogen + vit. supss te scoren.

De hele combi van ellende kan je inderdaad wel wat energie gekost hebben man! Desalnietteplus een sterke repout op je deads kerel!:D

Op hoeveel kcals zit je ongeveer per dag?

De hele combi van ellende kan je inderdaad wel wat energie gekost hebben man! Desalnietteplus een sterke repout op je deads kerel!:D

Op hoeveel kcals zit je ongeveer per dag?

Thanx bro, t/m de training rond de 1500/1600 kcal. (ontbijt/lunch) en na training nog zo'n 900/1000 kcal. dus voor mij redelijk laag.
Denk dat ik 's ochtends nog wat noten toevoeg (50 gram) en voor het trainen nog brinta/whey neem zodat ik rond de 3000/3200 kcal. zit.

Borst - Armen - Lateral Deltoids

BP

5x37,5
5x45
3x55
5x60
5x67,5
7x77,5

ICDP

12x22
10x26
07x30

Cable Fly's

15x15 (decline)
15x15 "
15x25 (incline)
15x25 "

Skull Crusher

12x15
12x15
12x15

BB Curl (normal/small grip)

10x20
10x20
10x20
10x20

Leaning Db Lateral Raises

12x6
12x6
12x6

BP (smith)

12x50
12x50
10x50 + 3x3 myo

Note:

Had eigenlijk net een rep meer willen maken op de BP, maar het zat er gisteren gewoon niet in.
Rest van de training voelde goed aan, energie gelukkig weer op peil en goede pomp.
Zie net op google dat ik precies de verkeerde kant op geleund heb met de lateral raises :clown: (tegen de rugleuning van bankje)
Als afsluiter nog ff in een staande versie van een zonnebank geweest (niet aan te raden na leg workout)
en nog ff geflexed in de spiegel (ecto for life)

Leuke afwisseling van cable flyes. Voel je lekker over hele chest.
Een staande versie van een zonnebank?? Whut?? Is dit de leven

ohja..pics?

Leuke afwisseling van cable flyes. Voel je lekker over hele chest.
Een staande versie van een zonnebank?? Whut?? Is dit de leven

ohja..pics?

Cable fly's waren zonder bankje tho, alleen door verschillende uitvoeringen het accent verlegd vandaar de omschrijving en idd met wat volume instant chest pump.
Te lui om foto's te maken en phone is too crappy om iets serieus te schieten, laten we het er maar op houden dat m'n VP iets hoger is als de foto van m'n avatar :D

Benen - Abs (beetje)

SQ

5x45
5x60
3x67,5
5x77,5
5x87,5
8x95

Paused SQ (2. sec.)

8x60
8x60
8x60

Reversed Lunges (smith)

16x40
16x40
16x40

Leg Raises (roman chair)

15x
15x
15x

RDL (concentrisch explosief)

12x60
12x60
12x60

Depth Box Jumps

5x
5x
5x

Hip Bridges

12x
12x
12x

Note:

Tevreden over rep-out zonder belt, voelde zwaar aan maar toch nog 8 reps gedaan ondanks dat ik weer de neiging kreeg om na de 5e rep te stoppen.
Toch maar eens begonnen met plyo oefeningen die ik al langer wou doen, maar waar ik tot nu toe de tijd niet voor genomen had.

Mooie training gozer! Ik herken dat wel van die reps! Als ik heel eerlijk ben vind ik week 1 van de Wendler cycle vaak het zwaarst..de overschakeling van de 5, 3, 1 week naar weer de 5jes.:o

Mooie training gozer! Ik herken dat wel van die reps! Als ik heel eerlijk ben vind ik week 1 van de Wendler cycle vaak het zwaarst..de overschakeling van de 5, 3, 1 week naar weer de 5jes.:o

Benentrainingen zijn op het moment wat minder intensief iv.m. het hardlopen, maar hoop offseason toch weer wat meer te gaan squatten en weer de benen vol te trainen.

Update:

Zondag met dikke spierpijn 15K gerend onder de 80 min. en het liep soepeler dan vorige week (wat minder last van wind) en had nog over dus viel me zeker niet tegen.
Ben ook blij dat ik het tot nu toe nog steeds blessurevrij heb kunnen houden.
Verkoudheid is gelukkig ook weer over, waardoor ik m'n slaap weer kan pakken en me fitter voel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven