Nieuw schema ziet er goed uit!
Mooie trainingen ook gozer! Wel ziek dat je zoveel dagen spierpijn hebt in je hams
Wat betreft de t-bars doe ik ze ook zo..gewoon een dumbell van 30+ kg op het eind in de hoek leggen waardoor je hier en daar wel een repje meer kan pakken met wat momentum/cheat zonder barbel sack-tap
Tja toch weer net iets anders en met volumes die ik voorheen nog niet heb gedraaid dus benieuwd wat het doet voor m'n lichaam.
Zeker ziek, maar niet onverwacht omdat ik vanaf januari LB niet meer voluit getraind had dus vandaar de heftige reactie.
Goede tip wat betreft de T-bar row met db, ga ik zeker toepassen volgende keer.
Update
I.v.m. omstandigheden is het loggen wat minder constant en lukt het me ff niet om alle logjes bij te lezen, maar hoop aankomende week daar weer wat meer tijd voor te maken.
Vanaf 12:05 geprobeerd om me aan te melden voor de dam tot damloop, maar toen ik in de wachtrij terecht kwam waren er ruim 12.000 mensen voor mij met een geschatte wachttijd van ruim 2 uur dus dan maar proberen om via relaties met de businessloop mee te kunnen lopen.
Cycle I (Strength Phase)
Shoulders
Seated Behind The Neck Press (Lat Pull down)
6x8x45
MP
4x8x50
Dumbbell Lateral Raises
4x10x12
Upright Barbell Row
4x10x20
Bent Over Dumbbell Row
4x10x8
Dumbbell Shrugs
4x8x34
Note:
Had de neck press geprobeerd in de smith, maar voelde niet lekker aan en omdat ik deze wel al eens als latt pulldown versie had gedaan heb ik daar voor gekozen.
Cycle I (Strength Phase)
Quads
FSQ
6x8x60
SQ
4x8x90 (belt)
Hack SQ (Smith)
3x10x40
Barbell Lunges
4x8x40 (per been)
Leg Extensions
4x12x50
Note:
Tijd geleden dat ik FSQ gedaan had, dus niet te zwaar begonnen en last van polsen maar dat is redelijk normaal in het begin.
Na FSQ waren m'n quads al zo verzuurd dat ik wat lager ben gegaan in gewicht op de SQ en moest ik de laatste reps er uit persen.
Voor de lunges moest ik de stang cleanen omdat squatrek bezet was, maar was op het einde blij dat ik er niet meer aan had gehangen.
'S nachts dikke krampen in de quads, maar dat was te verwachten en nu lekker dikke spierpijn.
Cycle I (Strength Phase)
Arms
CGBP (Smith)
6x8x40
Barbell Skull Crusher
4x8x15
Dips
4x8xBW
Cable Pushdown
4x12x25
Barbell Curl
6x8x30
Hammer Curl
3x8x15
Seated Dumbbell Curl
3x8x13
Seated Concentration Curl
3x10x11
Hanging Leg Raises ss X-Crunches
3x10 ss 3x16
Note:
Ondanks dat dit voor de armen al veel volume is voor mij persoonlijk, was het toch goed te doen.
Op het einde wel wat steekjes in de bicep waarvoor ik vorig jaar bij de fysio ben geweest, maar heb tussendoor de biceps telkens wat gestretched om dit tegen te gaan.