Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je nog voldoende recupereren of ben je sneller lichamelijk wat moe?
Lijkt me namelijk zwaar dit![]()
Klinkt als een solide en doordachte methode!Goede vraag, op dit moment valt het mee en doe ik alleen echt het gene wat ik moet doen.
De maker van dit schema geeft ook aan dat elke training ergens moet toe dienen zowel met de KT als het hardlopen.
Als je kijkt naar m'n LB KT trainingen dan zijn die minimaal, maar daardoor is de focus per oefening wel maximaal en dus de effectiviteit per training ook hoog.
Hetzelfde geldt voor het hardlopen, voorheen liep ik random bepaalde afstanden net waar ik "zin" in had.
Maar nu is elke loop specifiek ergens voor bedoeld en dat vind ik, ondanks de globale aanpak qua snelheden/afstanden toch prettiger dan wat ik tot nu toe deed.
Recupereren is de beslissende factor in de aanpak van een hybride atleet of hij/zij vooruitgang kan maken en dat maakt het ook een complex verhaal qua KT + ...sport
Door voldoende voeding, nachtrust en afgepaste trainingen zal ik die balans weer op moeten zoeken die ik zelf al een keer heb geprobeerd te zoeken.
Het is nog ff wennen en ik moet soms improviseren i.v.m. m'n sociale leven, maar ook dat is een kwestie van het zoeken naar een acceptabele balans.

Plan jij je deload volgens schema & daaraan houden of luister je gewoon wat eerder naar je lichaam?
Binnenkort heb ik m'n eerste geplande deload & ben een beetje bang =$
hou me vast papa

Netjes die VPR hoor.
Verleng je bij die TUT je contractie/relaxatie of train je explosief met een negative rep?
Hop hop targets weer gehaald en ik spot ook nog een mooie VPR op de bench! Goed bezig man!![]()

Prima trainingen gozer!
Wel ****ed up man, hooikoorts met jou sport/hobby![]()

Vanmiddag 10K gerend door de stromende regen en redelijk veel wind.
Nog allerlei obstakels ontweken (takken, agressieve zwanen en een hele grote plas)
Zeiknat geworden en verkleumd tot op het bot...... wat is hardlopen toch mooi![]()

Haha baas
Goodmornings niet iets voor die erectoren? Ik heb nieuwe hardloop patta's en geen fiets meer, tips om toe te trainen naar een snelle 5k?