Meen me te herinneren dat je vroeger sterker was, niet?

Wat weinig setjes vind ik persoonlijk, weet natuurlijk niet hoe je schema juist in elkaar zit. Hoe lang duren je trainingen?
Vroegah, zucht....... (volgende week word ik al weer 33)

Ben voor nu begonnen met een krachtschema dat in het verlengde ligt van wat ik voor de vakantie deed.
Alleen nu wat meer volume met lagere gewichten om weer terug op te bouwen en vanwege rugklachten.
Heb voor de vakantie nog een PR gehaald op de SQ 1x120 KG en BP 1x97,5 KG maar wat betreft de DL had ik die al een hele tijd niet gedaan, dus die bouw ik nu weer rustig op.
Dat ik minder werk verzet heeft ook te maken met dat ik flink bezig ben met hardlopen en dan is het praktisch onmogelijk om er een volledig BB gericht schema naast te draaien.
Ik train nu 2x UB/LB p.w. (kracht/hypertrophy) en doe daarnaast nog 3x hardloop trainingen p.w. (intervallen 4x800/reactieve loop 3K/duurloop 10-15K), dus best pittig bij elkaar.
M'n training van maandag duurt bij elkaar (opwarmen KT LB + intervallen) 2 uur, maar dat komt gedeeltelijk door de rust tussen de sets (2/3 min.) omdat SQ/DL na elkaar conditioneel behoorlijk zwaar is voor mij en intervallen duurt ongeveer 30 minuten.
Maar de training van gisteren duurde amper 75 min. dus dat valt nog wel mee.
---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------
Yo man, ben een tijdje weggeweest maar niet echt positieve verhalen als ik t zo lees. Iets van de laatste paar trainingen of hik je al langer ergens tegenaan? Ik weet niet of ik nu dingen opblaas hoor ^^
De ene dag gaat het beter als de andere.
Moet misschien ook nog weer wennen aan de combo's/gewichten en idd m'n rug werkt niet echt mee.
Ik houd het nog steeds bij het verschil in beenlengte waardoor m'n bekken scheef gaat staan en ik dus problemen krijg aan de kant waar het been korter is.
Maar ik ga gewoon vrolijk verder tot het weer mis dreigt te gaan, om vervolgens weer bij de fysio aan te kloppen om m'n bekken weer recht te zetten.