Update:
Gisteren de halve marathon gerend van Amsterdam in 1:59:47 dus net onder de twee uur.
Heb deze keer geen degelijke voorbereiding gedaan zoals begin van het jaar dus had ik me al ingesteld op een mindere tijd.
Alles was goed geregeld, van het ophalen van je startnummer tot aan het afgeven van je kleding.
Ik stond 20 min. voor de officiele start in mijn startvak, althans ik dacht dat dit mijn startvak was

Bleek ik in het vak achter mijn vak te staan, maar had het te laat in de gaten dus starte ik nog iets later dan gepland.
Weer was goed te doen op wat kleine spatten na, dus ik heb tot ongeveer 15K redelijk ontspannen kunnen rennen op gemiddelden tussen de 5:20-5:40 min. per km
Daarna kregen we nog wat niveau verschillen en die waren behoorlijk pittig, waardoor het tempo er wat uitging.
Sfeer was top in het olympisch stadion, maar was ook blij toen we weer in de metro/bus terug naar huis zaten.
Gelukkig geen krampen gehad vannacht en de spierpijn valt ook reuze mee vandaag.
Van de week ff rustig aan en puzzelen voor een nieuw schema met 3x3 of 5x3 op de compounds er in verwerkt en dan ga ik volgende week weer vol aan de bak.